Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van Viktor21

Hi allemaal,


Laatste tijd focus ik mij steeds meer op het spelen van kaarten bets. Hierin kijk ik voornamelijk naar de statistieken van de scheidsrechters. Van de week heb ik dit op dinsdag, woensdag en donderdag gedaan in de CL en EL wedstrijden met aardig succes:


Dinsdag:

https://gyazo.com/649685bf34a4d818b72bb04018ea09fc


Woensdag:

https://gyazo.com/fad01cce2ab6c6270e66971fbf8af9fd


Donderdag:

https://gyazo.com/4ab13f6916d52af85e9fc9342cbae129


Middels een eigen topic wil ik hier mijn tips plaatsen. Uiteraard aan iedereen vrij om deze mee te spelen in een single of in een combinatie.


Succes!



0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar viktor21
Country flagviktor21 in 25-10-2019 15:39 Leden topics
in 25-10-2019 15:39 Leden topics
130 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Voor vandaag heb ik de twee volgende bets geplaatst:


Bet 1:

Holstein Kiel – Bochum

Beide teams hebben een 3 punter nodig aangezien ze in de onderste regionen van de 2de Bundesliga bungelen. Dus een belangrijk duel voor allebei en daarbij is de scheidsrechter Timo Gerach die 35 kaarten in zijn laatste 6 wedstrijden heeft gegeven. Dit betekent een gemiddelde van bijna 6 kaarten per wedstrijd. De 3,5 cards @1.50 mag dus geen probleem opleveren voor deze combination bet.


Esbjerg – Midtjylland

De wedstrijd van vandaag zal worden gespeeld in de Blue Water Arena, de thuisbasis van Esbjerg. Midtjylland is de koploper in de Deense competitie en Esbjerg staat op de 13de plek (van de 14). Ik verwacht eigenlijk een makkelijk duel voor Midtjylland, maar zag wel dat de 2 laatste wedstrijden in de Blue Water Arena toch wat lastig waren voor Midtjylland gezien het feit dat ze tweemaal op een 2-2 gelijkspel bleven steken. Daarbij is Peter Kjaersgaard-Andersen de scheidsrechter vanavond. Deze scheidsrechter was in zijn laatste 6 wedstrijden goed voor 31 kaarten wat uitkomt op een gemiddelde van 5+ kaarten per wedstrijd. Ook hier moet de 3,5 cards @1.50 gehaald kunnen worden.


Hellas Verona - Sassuolo

Belangrijke match voor beide Italiaanse ploegen aangezien ze nog weinig punten hebben gepakt. Ik verwacht een pittig duel met daarbij een prima kaartentrekker genaamd; Luca Pairetto, gaf 41 kaarten in zijn laatste 6 wedstrijden. Ook hier dus een gemiddelde van bijna 7 kaarten per wedstrijd! De 4,5 cards @1.53 moet daarom te doen zijn.


Deze 3 wedstrijden samen zijn goed voor een combi van @3.44 (Unibet).


Bet 2:

Holstein Kiel – Bochum

Zoals al beschreven hierboven heeft de scheidsrechter Timo Gerach leuke statistieken en dus sluit ik niet uit dat ook de 4,5 card gehaald worden. De quote @2.28 vind ik dan ook aantrekkelijk om te spelen in mijn tweede combi.


Albacete – Cadiz

Ook hier mooie statistieken van de Spaanse scheidsrechter Jose Lopez. Gaf 42 kaarten in zijn laatste 6 wedstrijden, dit is dus een gemiddelde van 7 kaarten per wedstrijd! De 5,5 cards @1.56 is wat mij betreft prima om mee te nemen in deze tweede combi.


Deze 2 wedstrijden samen zijn goed voor een combi van @3.56 (Unibet).


GL!

Bericht gewijzigd door viktor21 op di 5 nov. 2019, 09:20
4 Vind ik leuk's

Heerlijke tippies!

1 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

Ik ga je eens volgen. Thanks voor de tips.

1 Vind ik leuk's

Top man!

Voor vandaag nog tips Viktor?

1 Vind ik leuk's

Goedemiddag allen,


Bedankt voor de leuke reacties! Graag ga ik door met het delen van mijn tips op het gebied van de total cards opties.


Gisteravond kwamen we helaas 2 kaarten tekort bij Cadiz waardoor bet 2 fout was. Gelukkig was bet 1 goed en is er daardoor een goede plus gedraaid en kunnen we vandaag weer door.


Zie hieronder de resultaten van gisteren:


Bet 1: https://gyazo.com/3d1cf85d4c3b3f80f2ab9c04e0b42ae8

Bet 2: https://gyazo.com/f452f9e152b2a21d5b079fae3fda237e


Voor vandaag speel ik de volgende bets.


Bet 1:


Middlesbrough - Fulham om 16:00u

Een duel in de Championship waarbij de scheidsrechter Peter Bankes heet. Gaf 29 kaarten in zijn laatste 6 wedstrijden. Dit is dus een gemiddelde van bijna 5 kaarten per wedstrijd. De 3,5 cards @1.57 moet daarom te doen zijn.


Lille - Bordeaux om 17:30u

Een interessant duel in Frankrijk aangezien beide ploegen op exact 15 punten staan na 10 duels. De scheidsrechter is Benoît Millot. Deze Fransman gaf 31 kaarten in zijn laatste 6 wedstrijden. Dit is dus een gemiddelde van ruim 5 kaarten per wedstrijd. Ook hier verwacht ik dat de 3,5 cards @1.57 gehaald moet worden.


Montpellier - Angers om 20:00u

Scheidsrechter van vanavond is Willy Delajod. Gaf 37 kaarten in zijn laatste 6 wedstrijden. Dit is dus een gemiddelde van ruim 6 kaarten per wedstrijd. Zou bijzonder zijn als hier de 3,5 cards @1.56 niet wordt behaald. Voor de verdere kaarten liefhebbers zou je hier wat mij betreft zelfs de 4,5 cards @2.43 single kunnen spelen.


Deze 3 wedstrijden samen zijn goed voor een combi van @3.85 (Unibet).


Bet 2:


Hull City - Derby County om 16:00u

Leuk duel tussen twee ploegen die heel dicht bij elkaar staan, namelijk 14 en 15. Scheidsrechter vanmiddag is de Engelsman Simon Hooper die in zijn laatste 6 wedstrijden goed was voor 32 kaarten, dit betekent een gemiddelde van ruim 5 kaarten per wedstrijd. De 3,5 cards @1.72 staat wat mij betreft best hoog en pak ik graag mee.


Bayer Leverkussen - Werder Bremen om 18:30u

De scheidsrechter hier is de Duitser Martin Petersen. Gaf in zijn laatste 6 wedstrijden het mooie aantal van 31 kaarten. Dit betekent wederom een gemiddelde van ruim 5 kaarten per wedstrijd. Ook hier staat de quote in mijn ogen te hoog, namelijk 3,5 cards @1.92.


Deze 2 wedstrijden samen zijn goed voor een combi van @3.30 (Unibet).


Bet 3:


Nuavo Cosenza - Chievo om 15:00u

De scheidsrechter vanmiddag is de Italiaan Valerio Marini. Hij gaf in zijn laatste 6 wedstrijden 37 kaarten wat uitkomt op een gemiddelde van 6 kaarten per wedstrijd. De line 5,5 @1.88 zou theoritisch gezien behaald kunnen worden maar is natuurlijk wel wat veel dus deze bet zet ik zelf wel wat lager in combinatie met Watford- Bournemouth.


Watford - Bournemouth om 16:00u

De scheidsrechter hier vanmiddag is de welbekende kaartentrekker Mike Dean. Inmiddels zijn de bookmakers ook aardige op de hoogte van zijn gemiddelde, namelijk 34 kaarten in zijn laatste 6 wedstrijden. Toch denk ik dat de 4,5 cards @1.87 wel behaald moeten kunnen worden aangezien Watford thuis speelt en met een laatste plaats in de Premier League nu toch echt punten moet gaan pakken.


Deze 2 wedstrijden samen zijn goed voor een combi van @3.52 (Unibet).


Veel succes en bij vragen of opmerkingen hoor ik het natuurlijk graag!

Bericht gewijzigd door viktor21 op di 5 nov. 2019, 09:21
5 Vind ik leuk's

Helaas bij alle drie de bets net wat pech:

Bij bet 1 kwamen we bij Lille 2 kaarten tekort.

Bij bet 2 kwamen we bij Bayer Leverkussen slechts 1 kaart tekort.

Bij bet 3 kwamen we bij Nuavo Cosenza slechts 1 kaart tekort.


Voor morgen zijn de quoteringen in de grote competities (zoals Italië en Spanje) absoluut niet interessant geprijsd. Hierdoor ben ik verder gaan kijken naar de andere competities waar ook de mogelijkheid is om total cards te spelen en heb ik de volgende picks geselecteerd.


Bet 1:


FC Nürnberg - Jahn Regensburg om 13:30u

Spannend duel tussen deze twee ploegen. Staan op slecht 1 punt van elkaar en toch is dat momenteel op de ranglijst gek genoeg een groot verschil te noemen aangezien Nürnberg op een 12de positie staat en Jahn Regensburg op een 5de plaats. Verwacht een duel waarbij beide ploegen kunnen scoren en er met de winst vandoor kunnen gaan. Verder is de Duitse scheidsrechter Patrick Alt verantwoordelijk voor deze wedstrijd en dat maakt het interessant. Patrick Alt was namelijk in zijn laatste 6 wedstrijden goed voor 35 kaarten. Dit betekent bijna een gemiddelde van 6 kaarten per wedstrijd. De quote van @1.96 voor 3,5 cards is naar mijn inziens dan ook hoog te noemen. Zelfs de 4,5 cards @3.40 is te overwegen.


Heidenheim - FC Sankt Pauli om 13:30u

Leuk duel tussen de nummer 10 en 11, die allebei op 13 punten staan na 10 duels. Verwacht een open duel waarbij de Duitse scheidsrechter Martin Thomsen zich wel zal laten gelden. Deze Duitse scheidsrechter was, net als zijn bovenstaande collega, in zijn laatste 6 wedstrijden goed voor 35 kaarten. Dit betekent wederom bijna een gemiddelde van 6 kaarten per wedstrijd. Ook hier is de quote @1.96 voor 3,5 cards. De 4,5 cards @3.40 kun je hier dus ook overwegen.


Deze 2 wedstrijden samen zijn goed voor een combi van @3.84 (Unibet). Uiteraard kun je deze twee wedstrijden ook single spelen @1.96 per stuk.


Bet 2:


Lyngby - Horsens om 14:00u

Duel tussen de nummer 10 en 11. Vorig jaar was dit duel nog goed voor 5 kaarten en dit keer heeft de Deense scheidsrechter Benjamin Willaume-Jantzen de leiding over deze wedstrijd. Deze scheidsrechter was in zijn laatste 6 wedstrijden goed voor 31 kaarten en hanteert dus een mooie gemiddelde van minstens 5 kaarten per duel. De 3,5 cards @1.55 is wat mij betreft dan ook mooi combi materiaal.


Östersunds - Hammarby IF om 17:30u

Zover ik kan zien is dit voor allebei de ploegen nog een een belangrijk duel aangezien de competitie bijna teneinde is. Östersunds strijdt om directe handhaving en Hammarby strijdt nog om de koppositie in Zweden. Als we dan kijken naar de scheidsrechter voor deze wedstrijd komen we uit bij Martin Strömbergsson. Deze Zweedse scheidsrechter gaf 27 kaarten in zijn laatste 6 wedstrijden. Dit betekent dus een gemiddelde van minstens 4 kaarten per wedstrijd. De optie 3,5 cards @1.53 neem ik dan ook zeker mee in deze combi.


Rosenborg - Molde om 20:00u

De laatste 4 jaar werd de line van 2,5 cards steeds gehaald bij de wedstrijd tussen Rosenborg en Molde. Dit keer is de Noorse scheidsrechter Tom Harald aangesteld en ik verwacht dat hij de line van 2,5 cards voor dit duel gaat doortrekken. Harald was namelijk goed voor 23 kaarten in zijn laatste 6 wedstrijden. Dit betekent een gemiddelde van bijna 4 kaarten per wedstrijd. De wedoptie 2,5 cards @1.57 moet naar mijn mening dan ook echt wel haalbaar zijn en acht ik geschikt voor deze combi.


Deze 3 wedstrijden samen zijn goed voor een combi van @3.72 (Unibet).


Bet 3:


Odense - Nordsjaelland om 14:00u

Leuk duel tussen de nummer 6 en 7 in de Deense competitie waarbij Jakob A. Sundberg de leiding heeft. Deze Deense scheidsrechter gaf in zijn laatste 6 wedstrijden 25 kaarten. Dit betekent een gemiddelde van minimaal 4 kaarten per wedstrijd. De wedoptie 3,5 cards @1.88 vind ik dan ook aardig geprijsd staan om te spelen.


Mjondalen - Sarpsborg om 18:00u

Mjondalen staat op de laatste plaats in de Noorse competitie, maar Sarpsborg doet het ook niet best met een 13de plaats (van de 16 ploegen). Het verschil in punten tussen deze twee ploegen is zelfs maar 1 punt! Ik verwacht dan ook dat dit, gezien ook hier de competitie bijna teneinde is, een pittig duel wordt waarbij de belangen groot zijn. Daarbij is de Noorse scheidsrechter Trond Ivar Døvle aangesteld en was deze Noorse scheidsrechter in zijn laatste 6 wedstrijden goed voor 30 kaarten. Dit betekent dus een gemiddelde van 5 kaarten per wedstrijd. De optie 3,5 cards @2.04 vind ik dan ook dusdanig interessant om te spelen en je kunt hier zelfs nog als klein gokje de optie 4,5 cards @3.60 als een single meenemen.


Deze 2 wedstrijden samen zijn goed voor een combi van @3.84 (Unibet).


Wederom succes gewenst voor de volgers en hopelijk dit keer net even wat meer geluk dan vandaag!

Bericht gewijzigd door viktor21 op di 5 nov. 2019, 09:26
5 Vind ik leuk's

Bedankt pik.

2 Vind ik leuk's

Helaas ook dit keer net 1 of 2 kaarten tekort of de verkeerde combinaties gemaakt.. Excuses hiervoor; You win someyou lose some.


Voor vandaag een paar wedstrijden op het programma die ik graag met jullie doorneem:


Combinatie Bet 1:

Djurgårdens IF - Örebro SK om 19:00u

Met nog twee duels te gaan (waarvan 1 vandaag) is de competitie voor Djurgårdens IF bijna teneinde. Momenteel staan ze met Hammarby in punten gelijk (62 punten) en zijn ze daarmee gedeeld koploper. Echter, Hammarby speelde wel al 29 wedstrijden en Djurgårdens IF 28 van de 30. Dit betekent dat als Djurgarden vandaag wint ze op 65 punten komen en zaterdag in de uitwedstrijd tegen Norrkoping het in eigen hand hebben om kampioen te worden. Ik verwacht dan ook dat ze vandaag volle bak gaan in deze thuiswedstrijd tegen Örebro SK. De uitploeg Örebro SK is wel al uitgespeeld en kan dus vrij voetballen terwijl de thuisploeg toch wat spanning zal voelen, zeker als een doelpunt van de thuisploeg lange tijd uitblijft.

De scheidsrechter is Stefan Johannesson. Deze Zweedse leidsman gaf in zijn laatste 11 competitiewedstrijden minimaal 3 kaarten. De line 2,5 cards @1.44 neem ik dan ook graag mee in de combi.


SK Brann - FK Bodø/Glimt om 19:00u

Nog 5 duels voordat ook hier de competitie is afgelopen. Brann is eigenlijk het zicht op de 3de plek al kwijt aangezien ze op een respectievelijke 7de plek staan en daarmee 10 punten achter op nummer 3 en daarmee Europa League voetbal. FK Bodø/Glimt moet de aankomende wedstrijden blijven winnen om de 2de plek vast te houden en daarmee voor volgend seizoen Europees voetbal veilig te stellen. Niet direct een duel waarbij ik denk dat het een enorm verhit potje wordt. Echter, de Noorse scheidsrechter Rohit Saggi heeft vanavond de leiding. Deze Saggi was in zijn laatste 6 wedstrijden goed voor een totaal van 26 kaarten, dit is dus een gemiddelde van tenminste 4 kaarten per duel. De line 2,5 cards @1.60 vind ik dan toch ook wel mooi om mee te nemen in deze eerste combinatie bet.


Deze 2 wedstrijden samen zijn goed voor een combi van @2.30 (Unibet).


Combinatie Bet 2:

Malmö FF - AIK om 19:00u

Ook hier speelronde 29 en echt nog een belangrijk duel voor beide ploegen. Malmö FF staat op de 3de plaats met 59 punten en AIK op de 4de plaats met ook 59 punten. Het doelsaldo is in het voordeel van de thuisploeg en deze 3de plek geeft recht op kwalificatie voor de europa league, terwijl de 4de plaats niets oplevert. Dit is dus een duel waarin Europees voetbal voor volgend seizoen echt op het spel staat.

De kaarten opties staan hier dan ook behoorlijk op ingesteld aangezien de line eigenlijk pas begint bij 4,5 cards @1.78. Gelukkig is wel de Zweedse scheidsrechter Bojan Pandzic aangesteld. Gaf in zijn laatste 6 wedstrijden 25 kaarten dus dat is iets meer dan 4 kaarten gemiddeld. Tot slot waren de laatste 4 ontmoetingen tussen deze twee teams wel goed voor het totale aantal kaarten van 5-9-9-5. Dit alles bij elkaar durf ik de line van 4,5 cards toch wel aan voor deze combi.


SV Sandhausen - SV Wehen Wiesbaden om 20:30u.

Leuk/Spannend duel tussen nummer 15 en nummer 18 van de competitie. Het is zaak dat deze ploegen punten gaan pakken omdat het anders een lastig seizoen kan gaan worden. En wanneer kan je beter punten pakken als tegen je directe concurrent? Juist, vandaag dus! Ik verwacht een open duel waarbij scheidsrechter Lasse Koslowski verantwoordelijk is om deze wedstrijd in goede banen te leiden. Deze leidsman gaf in zijn laatste 6 matches 39 kaarten! Dit betekent dus een gemiddelde van 6 kaarten per wedstrijd. De line van 4,5 total cards @1.68 moet dus ook behaald kunnen worden en neem ik mee in deze tweede combinatie bet.


Deze 2 wedstrijden samen zijn goed voor een combi van @2.99 (Unibet).


Combinatie Bet 3:

Op basis van bovenstaande scheidsrechters statistieken ben ik nog even nader gaan kijken naar de teamcards. Hierop heb ik een keuze gemaakt aan de hand van de behaalde teamkaarten van deze ploegen gedurende de afgelopen wedstrijden in de competitie.

Malmö FF 1,5 teamcards @1.52

SV Sandhausen1,5 teamcards @1.32


Deze 2 wedstrijden samen zijn goed voor een combi van @2.01 (Unibet).


Single Bet 4:

Djurgårdens IF - Örebro SK om 19:00u

De 3,5 total cards @2.28 is hier ook nog als een single te spelen aangezien Johannesson in zijn laatste 6 wedstrijden goed was voor 24 kaarten, dus een mooi gemiddelde van 4 kaarten per wedstrijd. Daarbij lijkt het alsof Djurgårdens IF al 2 wedstrijden met meer spanning voetbalt aangezien de laatste 2 wedstrijden een totaal aantal kaarten had van van 8 en 7 stuks.

Single bet: 3,5 total cards @2.28 (Unibet).


Single Bet 5:

CSMS Iaşi - CFR Cluj om 19:30u

De scheidsrechter voor vanavond is de Roemeen Marius Ionuț Avram en was in zijn laatste 10 wedstrijden goed voor 63 kaarten. Daarbij viel mij op dat hij in deze 10 duels zelfs 5 keer een rode kaart trok. De quote voor Red card given @4.00 vind ik dan ook te mooi om te laten liggen. Deze speel ik single en uiteraard met een lagere stake dan bovenstaande combinatie bets.

Single bet: Red card given @4.00 (Unibet).


Veel succes en alvast een prettige week gewenst!

Bericht gewijzigd door viktor21 op di 5 nov. 2019, 09:24
2 Vind ik leuk's

Mooie analyses telkens, doe zo verder!

1 Vind ik leuk's

Eens, speel regelmatig met je mee. Heb je ook een beeld van je stats? Maak je over het algemeen winst?

Bericht gewijzigd door richard123 op ma 28 okt. 2019, 13:21
1 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.