Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van Viktor21

Hi allemaal,

Laatste tijd focus ik mij steeds meer op het spelen van kaarten bets. Hierin kijk ik voornamelijk naar de statistieken van de scheidsrechters. Van de week heb ik dit op dinsdag, woensdag en donderdag gedaan in de CL en EL wedstrijden met aardig succes:

Dinsdag:

https://gyazo.com/649685bf34a4d818b72bb04018ea09fc

Woensdag:

https://gyazo.com/fad01cce2ab6c6270e66971fbf8af9fd

Donderdag:

https://gyazo.com/4ab13f6916d52af85e9fc9342cbae129

Middels een eigen topic wil ik hier mijn tips plaatsen. Uiteraard aan iedereen vrij om deze mee te spelen in een single of in een combinatie.

Succes!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagviktor21
25-10-2019 13:39 in Leden topics
130 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Voor vandaag heb ik de twee volgende bets geplaatst:

Bet 1:

Holstein Kiel – Bochum

Beide teams hebben een 3 punter nodig aangezien ze in de onderste regionen van de 2de Bundesliga bungelen. Dus een belangrijk duel voor allebei en daarbij is de scheidsrechter Timo Gerach die 35 kaarten in zijn laatste 6 wedstrijden heeft gegeven. Dit betekent een gemiddelde van bijna 6 kaarten per wedstrijd. De 3,5 cards @1.50 mag dus geen probleem opleveren voor deze combination bet.

Esbjerg – Midtjylland

De wedstrijd van vandaag zal worden gespeeld in de Blue Water Arena, de thuisbasis van Esbjerg. Midtjylland is de koploper in de Deense competitie en Esbjerg staat op de 13de plek (van de 14). Ik verwacht eigenlijk een makkelijk duel voor Midtjylland, maar zag wel dat de 2 laatste wedstrijden in de Blue Water Arena toch wat lastig waren voor Midtjylland gezien het feit dat ze tweemaal op een 2-2 gelijkspel bleven steken. Daarbij is Peter Kjaersgaard-Andersen de scheidsrechter vanavond. Deze scheidsrechter was in zijn laatste 6 wedstrijden goed voor 31 kaarten wat uitkomt op een gemiddelde van 5+ kaarten per wedstrijd. Ook hier moet de 3,5 cards @1.50 gehaald kunnen worden.

Hellas Verona - Sassuolo

Belangrijke match voor beide Italiaanse ploegen aangezien ze nog weinig punten hebben gepakt. Ik verwacht een pittig duel met daarbij een prima kaartentrekker genaamd; Luca Pairetto, gaf 41 kaarten in zijn laatste 6 wedstrijden. Ook hier dus een gemiddelde van bijna 7 kaarten per wedstrijd! De 4,5 cards @1.53 moet daarom te doen zijn.

Deze 3 wedstrijden samen zijn goed voor een combi van @3.44 (Unibet).

Bet 2:

Holstein Kiel – Bochum

Zoals al beschreven hierboven heeft de scheidsrechter Timo Gerach leuke statistieken en dus sluit ik niet uit dat ook de 4,5 card gehaald worden. De quote @2.28 vind ik dan ook aantrekkelijk om te spelen in mijn tweede combi.

Albacete – Cadiz

Ook hier mooie statistieken van de Spaanse scheidsrechter Jose Lopez. Gaf 42 kaarten in zijn laatste 6 wedstrijden, dit is dus een gemiddelde van 7 kaarten per wedstrijd! De 5,5 cards @1.56 is wat mij betreft prima om mee te nemen in deze tweede combi.

Deze 2 wedstrijden samen zijn goed voor een combi van @3.56 (Unibet).

GL!

Bericht gewijzigd door viktor21 op di 5 nov. 2019, 08:20
4 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.