Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van Viktor21

Hi allemaal,


Laatste tijd focus ik mij steeds meer op het spelen van kaarten bets. Hierin kijk ik voornamelijk naar de statistieken van de scheidsrechters. Van de week heb ik dit op dinsdag, woensdag en donderdag gedaan in de CL en EL wedstrijden met aardig succes:


Dinsdag:

https://gyazo.com/649685bf34a4d818b72bb04018ea09fc


Woensdag:

https://gyazo.com/fad01cce2ab6c6270e66971fbf8af9fd


Donderdag:

https://gyazo.com/4ab13f6916d52af85e9fc9342cbae129


Middels een eigen topic wil ik hier mijn tips plaatsen. Uiteraard aan iedereen vrij om deze mee te spelen in een single of in een combinatie.


Succes!



0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar viktor21
Country flagviktor21 in 25-10-2019 15:39 Leden topics
in 25-10-2019 15:39 Leden topics
130 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op ma. 28 okt. 2019, 14:21 schreef richard123:

Eens, speel regelmatig met je mee. Heb je ook een beeld van je stats? Maak je over het algemeen winst?

Ha Richard,


Bedankt voor je bericht.


In het begin veelal voor de fun de kaarten bets gespeeld en op gevoel aan de hand van de belangen van ploegen en de recente H2H. Maar sinds vorige week met meer oog voor desbetreffende scheidsrechter. Zal binnenkort eens wat statistieken hier delen hoe het ervoor staat qua winst/verlies.


Groeten Viktor

0 Vind ik leuk's

Mooie tips, volg je zo nu en dan.

1 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Ondanks dat ik geen duimpjes geef blijf ik je volgen Viktor! ;)

Goed bezig! Hoop dat je onderzoek zich (vaker) uitbetaald, ik weet hoeveel tijd je erin steekt.


Grtz

2 Vind ik leuk's

Goedenavond allemaal,


Gisteren gelukkig weer 2 bets juist! Voor vandaag heb ik onderstaande bets inclusief onderbouwing.


Bet 1:


Entella - Cosenza om 21:00u - Italy Serie B

Scheidsrechter vanavond is Lorenzo Maggioni. Was dit seizoen al goed voor 19 kaarten in 3 matches, dit is dus een mooi gemiddelde van minimaal 6 kaarten per wedstrijd. De 4,5 total cards @1.38 is hierdoor een optie maar ik vind de line van 4,5 kaarten met deze quote niet interessant. Hierdoor ben ik gaan kijken naar desbetreffende teams en kwam ik op het volgende uit:

  • Entella heeft dit seizoen 4 thuiswedstrijden gespeeld en haar 4 tegenstanders haalde 4-4-3-3 teamkaarten (de uitploeg dus).
  • Cosenza heeft dit seizoen 4 uitwedstrijden gespeeld en haalde in deze wedstrijden 2-3-5-4 teamkaarten.


Met bovenstaande statistieken heb ik gekozen voor de 2,5 cards away team (Cosenza) @1.54.


Venezia - Pordenone om 21:00u - Italy Serie B

Scheidsrechter vanavond is Antonio Rapuano. Was dit seizoen al goed voor 25 kaarten in 4 matches, dit is dus een mooi gemiddelde van minimaal 6 kaarten per wedstrijd. De 4,5 total cards @1.36 is hierdoor een optie maar ik vind de line van 4,5 kaarten met deze quote niet interessant. Hierdoor ben ik gaan kijken naar desbetreffende teams en kwam ik op het volgende uit:

  • Venezia heeft dit seizoen 4 thuiswedstrijden gespeeld en haar 4 tegenstanders haalde 4-5-3-3 teamkaarten (de uitploeg dus).
  • Pordenone heeft dit seizoen 4 uitwedstrijden gespeeld en haalde in deze wedstrijden 3-7-3-2 teamkaarten.


Met bovenstaande statistieken heb ik gekozen voor de 2,5 cards away team (Pordenone) @1.58.


Deze 2 wedstrijden samen zijn goed voor een combi van @2.43 (Unibet).


Bet 2:


Parma - Hellas Verona om 19:00u - Italy Serie A

Hellas Verona heeft dit seizoen 4 uitwedstrijden gespeeld en haalde daarin mooie corner resultaten: 8-5-5-7 corners tegen Napoli, Cagliari, Juventus en Lecce. Ik acht Hellas Verona dan ook in staat om vanavond minimaal de 4,5 corners @1.55 te halen.


Oxford United - Sunderland om 20:45 England EFL Cup

Oxford is goed bezig in haar thuiswedstrijden. De laatste 5 wedstrijden waren goed voor 5 overwinningen met daarin geen tegendoelpunt; 3-0, 3-0, 3-0, 4-0 en 3-0! Sunderland presteert niet echt goed en wist in haar laatste 5 wedstrijden slecht 1x te winnen. De optie Oxford City to win or draw @1.48 vind ik dan ook de moeite waard voor in de combi.


Deze 2 wedstrijden samen zijn goed voor een combi van @2.29 (Unibet).


Bet 3:


NAC Breda - Emmen om 20:45 Netherlands KNVB Beker

NAC Breda speelt zoals we weten een divisie lager dan Emmen en daarbij verkeert NAC Breda niet in haar beste vorm. Echter, met het thuisvoordeel en de naam als cupfighter is het toch afwachten wat het wordt vanavond. Toch denk ik dat Emmen in staat is om vanavond door te bekeren. Maar of dit direct binnen de 90 minuten is weet ik niet. Om toch een beetje zekerheid in te bouwen kies ik dan ook voor Emmen win or draw @1.58.


Nimes - Lens om 18:45u - France Coupe de la Ligue

Nimes speelt leuk voetbal en zou vanavond tegen het in Ligue 2 uitkomende Lens moeten domineren. Gezien de laatste wedstrijden waarin Nimes behoorlijk wat corners wist te halen, acht ik de kans ook aannemelijk dat ze de line van 4,5 home teamcorners @1.56 wel halen.


Deze 2 wedstrijden samen zijn goed voor een combi van @2.46 (Unibet).

Bericht gewijzigd door viktor21 op di 5 nov. 2019, 09:28
5 Vind ik leuk's
Op di. 29 okt. 2019, 17:50 schreef viktor21:

Goedenavond allemaal,


Gisteren gelukkig weer 2 bets juist! Voor vandaag heb ik onderstaande bets inclusief onderbouwing.


Bet 1:


Entella - Cosenza om 21:00u - Italy Serie B

Scheidsrechter vanavond is Lorenzo Maggioni. Was dit seizoen al goed voor 19 kaarten in 3 matches, dit is dus een mooi gemiddelde van minimaal 6 kaarten per wedstrijd. De 4,5 total cards @1.38 is hierdoor een optie maar ik vind de line van 4,5 kaarten met deze quote niet interessant. Hierdoor ben ik gaan kijken naar desbetreffende teams en kwam ik op het volgende uit:

  • Entella heeft dit seizoen 4 thuiswedstrijden gespeeld en haar 4 tegenstanders haalde 4-4-3-3 teamkaarten (de uitploeg dus).
  • Cosenza heeft dit seizoen 4 uitwedstrijden gespeeld en haalde in deze wedstrijden 2-3-5-4 teamkaarten.


Met bovenstaande statistieken heb ik gekozen voor de 2,5 cards away team (Cosenza) @1.54.


Venezia - Pordenone om 21:00u - Italy Serie B

Scheidsrechter vanavond is Antonio Rapuano. Was dit seizoen al goed voor 25 kaarten in 4 matches, dit is dus een mooi gemiddelde van minimaal 6 kaarten per wedstrijd. De 4,5 total cards @1.36 is hierdoor een optie maar ik vind de line van 4,5 kaarten met deze quote niet interessant. Hierdoor ben ik gaan kijken naar desbetreffende teams en kwam ik op het volgende uit:

  • Venezia heeft dit seizoen 4 thuiswedstrijden gespeeld en haar 4 tegenstanders haalde 4-5-3-3 teamkaarten (de uitploeg dus).
  • Pordenone heeft dit seizoen 4 uitwedstrijden gespeeld en haalde in deze wedstrijden 3-7-3-2 teamkaarten.


Met bovenstaande statistieken heb ik gekozen voor de 2,5 cards away team (Pordenone) @1.58.


Deze 2 wedstrijden samen zijn goed voor een combi van @2.43 (Unibet).


Bet 2:


Parma - Hellas Verona om 19:00u - Italy Serie A

Hellas Verona heeft dit seizoen 4 uitwedstrijden gespeeld en haalde daarin mooie corner resultaten: 8-5-5-7 corners tegen Napoli, Cagliari, Juventus en Lecce. Ik acht Hellas Verona dan ook in staat om vanavond minimaal de 4,5 corners @1.55 te halen.


Oxford United - Sunderland om 20:45 England EFL Cup

Oxford is goed bezig in haar thuiswedstrijden. De laatste 5 wedstrijden waren goed voor 5 overwinningen met daarin geen tegendoelpunt; 3-0, 3-0, 3-0, 4-0 en 3-0! Sunderland presteert niet echt goed en wist in haar laatste 5 wedstrijden slecht 1x te winnen. De optie Oxford City to win or draw @1.48 vind ik dan ook de moeite waard voor in de combi.


Deze 2 wedstrijden samen zijn goed voor een combi van @2.29 (Unibet).


Bet 3:


NAC Breda - Emmen om 20:45 Netherlands KNVB Beker

NAC Breda speelt zoals we weten een divisie lager dan Emmen en daarbij verkeert NAC Breda niet in haar beste vorm. Echter, met het thuisvoordeel en de naam als cupfighter is het toch afwachten wat het wordt vanavond. Toch denk ik dat Emmen in staat is om vanavond door te bekeren. Maar of dit direct binnen de 90 minuten is weet ik niet. Om toch een beetje zekerheid in te bouwen kies ik dan ook voor Emmen win or draw @1.58.


Nimes - Lens om 18:45u - France Coupe de la Ligue

Nimes speelt leuk voetbal en zou vanavond tegen het in Ligue 2 uitkomende Lens moeten domineren. Gezien de laatste wedstrijden waarin Nimes behoorlijk wat corners wist te halen, acht ik de kans ook aannemelijk dat ze de line van 4,5 home teamcorners @1.56 wel halen.


Deze 2 wedstrijden samen zijn goed voor een combi van @2.46 (Unibet).

Helaas bij Bet 2 en Bet 3 de verkeerde combinaties gemaakt. Blijkt maar weer dat ik het gewoon bij Bet 1 en dus bij de kaarten bets moet houden haha.


Voor de mensen die vannacht nog een gokje willen wagen:


Independiente Santa Fe - Atlético Nacional S.A om 01:30u - Colombia Liga Águila

Op de helft van de competitie en ik verwacht hier wel een spannend duel tussen de nummer 5 en de nummer 1 in de competitie. De positie op de ranglijst doet misschien vermoeden dat het verschil groot is, maar in de praktijk is Atlético Nacional slechts 3 punten boven Santa Fe staat. Ik verwacht dan ook een pittig duel, zoals wel vaker in Colombia. Daarbij is de scheidsrechter de Colombiaan Jorge Guzmán en gaf hij in zijn laatste 6 wedstrijden maar liefst 53 kaarten! Dit is dus een gemiddelde van bijna 9 kaarten per wedstrijd! Helaas zijn de bookies ook niet gek en is dit wel terug te zien aan de lines voor de kaarten.

Toch wil ik de gok wel nemen om, gezien de belangen van deze wedstrijd en de aangestelde leidsman, de optie 6,5 cards @1.84 single te spelen.


Mocht je een grotere gok willen wagen kun je ook voor 7,5 cards @2.80 gaan of zelfs Red Card Given @3.35 aangezien Jorge Guzmán in zijn laatste 3 wedstrijden 1 of meer rode kaarten trok!


Verder zal ik proberen om morgen aan het einde van de dag nog een kaarten bet te plaatsen voor de woensdag.

Bericht gewijzigd door viktor21 op di 5 nov. 2019, 09:27
0 Vind ik leuk's
Op di. 29 okt. 2019, 17:50 schreef viktor21:

Goedenavond allemaal,


Gisteren gelukkig weer 2 bets juist! Voor vandaag heb ik onderstaande bets inclusief onderbouwing.


Bet 1:


Entella - Cosenza om 21:00u - Italy Serie B

Scheidsrechter vanavond is Lorenzo Maggioni. Was dit seizoen al goed voor 19 kaarten in 3 matches, dit is dus een mooi gemiddelde van minimaal 6 kaarten per wedstrijd. De 4,5 total cards @1.38 is hierdoor een optie maar ik vind de line van 4,5 kaarten met deze quote niet interessant. Hierdoor ben ik gaan kijken naar desbetreffende teams en kwam ik op het volgende uit:

  • Entella heeft dit seizoen 4 thuiswedstrijden gespeeld en haar 4 tegenstanders haalde 4-4-3-3 teamkaarten (de uitploeg dus).
  • Cosenza heeft dit seizoen 4 uitwedstrijden gespeeld en haalde in deze wedstrijden 2-3-5-4 teamkaarten.


Met bovenstaande statistieken heb ik gekozen voor de 2,5 cards away team (Cosenza) @1.54.


Venezia - Pordenone om 21:00u - Italy Serie B

Scheidsrechter vanavond is Antonio Rapuano. Was dit seizoen al goed voor 25 kaarten in 4 matches, dit is dus een mooi gemiddelde van minimaal 6 kaarten per wedstrijd. De 4,5 total cards @1.36 is hierdoor een optie maar ik vind de line van 4,5 kaarten met deze quote niet interessant. Hierdoor ben ik gaan kijken naar desbetreffende teams en kwam ik op het volgende uit:

  • Venezia heeft dit seizoen 4 thuiswedstrijden gespeeld en haar 4 tegenstanders haalde 4-5-3-3 teamkaarten (de uitploeg dus).
  • Pordenone heeft dit seizoen 4 uitwedstrijden gespeeld en haalde in deze wedstrijden 3-7-3-2 teamkaarten.


Met bovenstaande statistieken heb ik gekozen voor de 2,5 cards away team (Pordenone) @1.58.


Deze 2 wedstrijden samen zijn goed voor een combi van @2.43 (Unibet).


Bet 2:


Parma - Hellas Verona om 19:00u - Italy Serie A

Hellas Verona heeft dit seizoen 4 uitwedstrijden gespeeld en haalde daarin mooie corner resultaten: 8-5-5-7 corners tegen Napoli, Cagliari, Juventus en Lecce. Ik acht Hellas Verona dan ook in staat om vanavond minimaal de 4,5 corners @1.55 te halen.


Oxford United - Sunderland om 20:45 England EFL Cup

Oxford is goed bezig in haar thuiswedstrijden. De laatste 5 wedstrijden waren goed voor 5 overwinningen met daarin geen tegendoelpunt; 3-0, 3-0, 3-0, 4-0 en 3-0! Sunderland presteert niet echt goed en wist in haar laatste 5 wedstrijden slecht 1x te winnen. De optie Oxford City to win or draw @1.48 vind ik dan ook de moeite waard voor in de combi.


Deze 2 wedstrijden samen zijn goed voor een combi van @2.29 (Unibet).


Bet 3:


NAC Breda - Emmen om 20:45 Netherlands KNVB Beker

NAC Breda speelt zoals we weten een divisie lager dan Emmen en daarbij verkeert NAC Breda niet in haar beste vorm. Echter, met het thuisvoordeel en de naam als cupfighter is het toch afwachten wat het wordt vanavond. Toch denk ik dat Emmen in staat is om vanavond door te bekeren. Maar of dit direct binnen de 90 minuten is weet ik niet. Om toch een beetje zekerheid in te bouwen kies ik dan ook voor Emmen win or draw @1.58.


Nimes - Lens om 18:45u - France Coupe de la Ligue

Nimes speelt leuk voetbal en zou vanavond tegen het in Ligue 2 uitkomende Lens moeten domineren. Gezien de laatste wedstrijden waarin Nimes behoorlijk wat corners wist te halen, acht ik de kans ook aannemelijk dat ze de line van 4,5 home teamcorners @1.56 wel halen.


Deze 2 wedstrijden samen zijn goed voor een combi van @2.46 (Unibet).

Ik had Bet 1 gevolgd (ik gok niet graag op beker voetbal ivm gewijzigde opstellingen), ik ga je vaker volgen!

1 Vind ik leuk's

Voor vanavond slechts 1 combinatie bet omdat de kaarten lines bij competities als Italië en Spanje weer erg goed staan afgesteld door de bookies en ik daardoor weinig echt interessante opties zie.


Toch 2 wedstrijden die ik samen speel vanavond:


KRC Genk - Royal Antwerp FC om 20:30u - België Jupiler Pro League

Scheidsrechter vanavond is Wesley Alen. Was in zijn laatste 5 wedstrijden goed voor 31 kaarten. Een prima gemiddelde van zo'n 6 kaarten per wedstrijd. De 4,5 total cards @1.98 is hierdoor best wel interessant. Toch ben ik verder gaan kijken naar de teamstatistieken in de recente H2H:

KRC Genk - Royal Antwerp FC 0-6 in 2019

KRC Genk - Royal Antwerp FC 2-5 in 2019

KRC Genk - Royal Antwerp FC 1-6 in 2018


Met bovenstaande (H2H) statistieken en de scheidsrechter Alen kies ik hier toch voor de 2,5 cards away team (Royal Antwerp FC) @1.64.


Juventus - Genoa om 21:00u - Italy Serie A

Scheidsrechter vanavond is Antonio Giua. Floot dit seizoen (pas) 3 wedstrijden en deelde daarin 21 kaarten uit! Dit is dus voorlopig een mooi gemiddelde van 7 kaarten per wedstrijd. De 4,5 total cards @1.91 is hierdoor best aantrekkelijk. Toch twijfel ik een beetje of Juventus ook haar steentje hierin bij gaat dragen door minimaal 2 kaarten te halen. Wanneer we namelijk naar de recente H2H kijken zien we dat dit de statistieken zijn:

Juventus - Genoa 1-3 in 2018

Juventus - Genoa 1-5 in 2018

Juventus - Genoa 2-4 in 2017

Juventus - Genoa 0-1 in 2017

Juventus - Genoa 3-3 in 2016


Met bovenstaande (H2H) statistieken en de scheidsrechter Giua kies ik hier toch voor de 2,5 cards away team (Genoa) @1.78.


Deze 2 wedstrijden samen zijn goed voor een combi van @2.92 (Unibet).

Bericht gewijzigd door viktor21 op di 5 nov. 2019, 09:28
2 Vind ik leuk's

Hoe denk je over Red card given @3,70 (Unibet) bij Sassuolo - Fiorentina?

Scheids goed voor 5 rode kaarten in de laatste 4 wedstrijden (waarvan 4 bij Genoa - Milaan). Laatste 3 onderlinge duels 3 rode kaarten.


en


Penalty kick awarded @2,40 (Unibet) bij Zulte Waregem - Club Brugge. Laatste 5 onderlinge duels 4 penalty`s en scheids Lambrechts is goed voor 4 penalty`s de laatste 7 wedstrijden.


Grttz.

Bericht gewijzigd door rjansen82 op wo 30 okt. 2019, 17:35
1 Vind ik leuk's
Op wo. 30 okt. 2019, 18:33 schreef rjansen82:

Hoe denk je over Red card given @3,70 (Unibet) bij Sassuolo - Fiorentina?

Scheids goed voor 5 rode kaarten in de laatste 4 wedstrijden (waarvan 4 bij Genoa - Milaan). Laatste 3 onderlinge duels 3 rode kaarten.


en


Penalty kick awarded @2,40 (Unibet) bij Zulte Waregem - Club Brugge. Laatste 5 onderlinge duels 4 penalty`s en scheids Lambrechts is goed voor 4 penalty`s de laatste 7 wedstrijden.


Grttz.

De wedstrijd van Sassuolo - Fiorentina had ik ook inderdaad omcirkelt door de scheidsrechter Maurizio Mariani. Wist inderdaad in zijn laatste wedstrijd niet meer welke kleur die aan het uitdelen was haha. En met de recente H2H vind ik de Red Card given @3.70 zeker interessant. Die pak ik mee als een single.


De penalty kick awarded is zeker een optie gezien H2H en de scheidsrechter! Quote is wel wat laag, dus misschien toch maar combineren met de Red Card bij Fiorentina!?


0 Vind ik leuk's
Op wo. 30 okt. 2019, 18:07 schreef viktor21:

Voor vanavond slechts 1 combinatie bet omdat de kaarten lines bij competities als Italië en Spanje weer erg goed staan afgesteld door de bookies en ik daardoor weinig echt interessante opties zie.


Toch 2 wedstrijden die ik samen speel vanavond:


KRC Genk - Royal Antwerp FC om 20:30u - België Jupiler Pro League

Scheidsrechter vanavond is Wesley Alen. Was in zijn laatste 5 wedstrijden goed voor 31 kaarten. Een prima gemiddelde van zo'n 6 kaarten per wedstrijd. De 4,5 total cards @1.98 is hierdoor best wel interessant. Toch ben ik verder gaan kijken naar de teamstatistieken in de recente H2H:

KRC Genk - Royal Antwerp FC 0-6 in 2019

KRC Genk - Royal Antwerp FC 2-5 in 2019

KRC Genk - Royal Antwerp FC 1-6 in 2018


Met bovenstaande (H2H) statistieken en de scheidsrechter Alen kies ik hier toch voor de 2,5 cards away team (Royal Antwerp FC) @1.64.


Juventus - Genoa om 21:00u - Italy Serie A

Scheidsrechter vanavond is Antonio Giua. Floot dit seizoen (pas) 3 wedstrijden en deelde daarin 21 kaarten uit! Dit is dus voorlopig een mooi gemiddelde van 7 kaarten per wedstrijd. De 4,5 total cards @1.91 is hierdoor best aantrekkelijk. Toch twijfel ik een beetje of Juventus ook haar steentje hierin bij gaat dragen door minimaal 2 kaarten te halen. Wanneer we namelijk naar de recente H2H kijken zien we dat dit de statistieken zijn:

Juventus - Genoa 1-3 in 2018

Juventus - Genoa 1-5 in 2018

Juventus - Genoa 2-4 in 2017

Juventus - Genoa 0-1 in 2017

Juventus - Genoa 3-3 in 2016


Met bovenstaande (H2H) statistieken en de scheidsrechter Giua kies ik hier toch voor de 2,5 cards away team (Genoa) @1.78.


Deze 2 wedstrijden samen zijn goed voor een combi van @2.92 (Unibet).

Na de succesvolle teamkaarten bet van gisteren was het vanavond ook weer raak! De bets waren relatief snel binnen en zelfs de 4,5 cards als combinatie had gekund. Morgen kom ik terug met weer een nieuwe combinatie!👍🏼 

Bericht gewijzigd door viktor21 op wo 30 okt. 2019, 21:46
6 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.