Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Fifa toernooi met prijs..??

Ik weet zeker dat meer van de helft van de vw-leden regelmatig fifa speelt. Nou zat ik te denken, is het niet vet om een online toernooi te maken, waarbij de winnaar een of andere prijs krijgt. Online lijkt me het makkelijkst, anders wordt het wel heel veel geregel..
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar spits10
Country flagspits10 in 8-02-2011 10:45 Offtopic
in 8-02-2011 10:45 Offtopic
68 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik weet zeker dat meer van de helft van de vw-leden regelmatig fifa speelt. Nou zat ik te denken, is het niet vet om een online toernooi te maken, waarbij de winnaar een of andere prijs krijgt. Online lijkt me het makkelijkst, anders wordt het wel heel veel geregel..
0 Vind ik leuk's
Elke wedstrijd is een wed strijd.
spits10:
Ik weet zeker dat meer van de helft van de vw-leden regelmatig fifa speelt. Nou zat ik te denken, is het niet vet om een online toernooi te maken, waarbij de winnaar een of andere prijs krijgt. Online lijkt me het makkelijkst, anders wordt het wel heel veel geregel..

Ik speel zelf nooit FIFA en ik heb dus ook geen enkel idee hoe dit eventueel te realiseren is. Misschien leuk om eerst eens wat te experimenteren? Hoe is dit op te zetten?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
spits10:
Ik weet zeker dat meer van de helft van de vw-leden regelmatig fifa speelt.

Naast FIFA zullen er denk ik ook veel leden Pro Evolution Soccer spelen het is voor de gamers onder ons denk ik heel leuk om zo´n soort toernooi te spelen.
0 Vind ik leuk's
Unibet
@voetbalfan:
Ik denk dat we ons in dit topic echter moet richten op het spel Fifa aangezien dit in dit topic besproken word.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Jaa lijkt me een leuk idee !
0 Vind ik leuk's
Ja lijkt me leuk, ik speel het ook, alleen vaker op de xbox dan op de pc.
0 Vind ik leuk's
Zeer leuk idee.
Alleen weet ik niet of er genoeg leden zijn die Fifa op dezelfde console spelen.
Sommige op Xbox, sommige op PS3, sommige op PC... Die verdeeldheid zal het moeilijk maken om aan genoeg man te komen.
Deze topic gaat, voor alle duidelijkheid, voor Fifa op PC?
0 Vind ik leuk's
- Why am I Mr. Pink? > Because you're a faggot, allright?
Ik heb ook wel interesse, speel het niet zo vaak meer...
XBOX 360 is mijn console...
0 Vind ik leuk's
Mijn voorkeur gaat uit naar Fifa op PS3 :D
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
Ik zit ook op de PS3!
0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.