Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Fifa toernooi met prijs..??

Ik weet zeker dat meer van de helft van de vw-leden regelmatig fifa speelt. Nou zat ik te denken, is het niet vet om een online toernooi te maken, waarbij de winnaar een of andere prijs krijgt. Online lijkt me het makkelijkst, anders wordt het wel heel veel geregel..
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar spits10
Country flagspits10 in 8-02-2011 10:45 Offtopic
in 8-02-2011 10:45 Offtopic
68 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik speel ook op de ps3
0 Vind ik leuk's
Lijkt inderdaad een moeilijk geval te worden met al die verschillende platforms. Of er moet dus een drietal toernootjes gespeeld worden voor:
- Playstation 3
- PC
- XBOX 360
Ik vind het idee wel briljant. Mocht het niet lukken dan is er wellicht een ander leuk spel te bedenken (niet console afhankelijk) die we met z'n allen kunnen spelen en waarbij we naar een gezamenlijk doel streven?
0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
mijn ps3 is kapot en kan niet meer vermaakt worden :( dus fifa 2011 ligt hier ergens..
0 Vind ik leuk's
Ik denk dat de PC het makkelijkst is, maar dat is mijn mening.
0 Vind ik leuk's
PRO is het spel! xbox 360
0 Vind ik leuk's
Slechtste gokker van Nederland
Mensen met een Xbox 360+ fifa kunnen zich inschrijven bij deze toernooien:
Edit: Link verwijderd want de website bestaat niet meer.
Heel actief forum (y)
0 Vind ik leuk's
Ik wil ook wel meedoen maar dan gewoon op de PC dat is het makkelijkste en gaat het snelste. :d
0 Vind ik leuk's
Als het goed is hebben de meeste voetbalwedders hier een goedwerkende pc. Dus een FIFA toernooi via de pc lijkt mij het meest logisch. Is het trouwens ook mogelijk om toegang te krijgen tot online toernooien als je Fifa via een Torrent download ? Als dat mogelijk is kan iedereen die wil zo meedoen aan het Fifa toernooi (y)
0 Vind ik leuk's
Unibet
Als het voor de pc is doe ik mee
0 Vind ik leuk's
Het was eigenlijk bedoelt voor xbox 360, maar ik merk dat er niet genog mensen zullen zijn die allemaal op de xbox spelen..
0 Vind ik leuk's
Elke wedstrijd is een wed strijd.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.