Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Fifa toernooi met prijs..??

Ik weet zeker dat meer van de helft van de vw-leden regelmatig fifa speelt. Nou zat ik te denken, is het niet vet om een online toernooi te maken, waarbij de winnaar een of andere prijs krijgt. Online lijkt me het makkelijkst, anders wordt het wel heel veel geregel..
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar spits10
Country flagspits10 in 8-02-2011 10:45 Offtopic
in 8-02-2011 10:45 Offtopic
68 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb ook de illegale versie, maar hier mee kun je ook gewoon online spelen tegen andere mensen. Via GameRanger is het heel gemakkelijk.
0 Vind ik leuk's
Illegaal downloaden is foei!
0 Vind ik leuk's
ik wil graag meedoen maar heb geen fifa 2011 haha. dus denk dat het geen deelname wordt :P
0 Vind ik leuk's
Speltip 1. Weet wat u doet
jackvvlaanderen:
ik wil graag meedoen maar heb geen fifa 2011 haha. dus denk dat het geen deelname wordt :P

We spelen onder ons een toernooi met Fifa 97 (y)
0 Vind ik leuk's
- Why am I Mr. Pink? > Because you're a faggot, allright?
Leuk idee maar wel moeilijk;) Iedereen heeft ander console :p ik speel zelf op de PS3
0 Vind ik leuk's
Misschien is het handig om door de topicstarter (Spits10) een overzicht te maken in de openingspost met alle gebruikers & hun console. Op die manier kan er makkelijk geïnventariseerd worden wie waar speelt. Zo zou je eventueel ook andere gebruikers kunnen uitdagen voor een potje Fifa!
Just a idea :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Het is al wel bekend dat iedereen aan de pc versie kan komen doormiddel van illegaal downloaden. Voor een toernooitje met voetbalwedden leden wil ik dat zeker doen anders kost het me teveel moeite. Ben benieuwd wat voor soort toernooien er komen gaan. ;-)
0 Vind ik leuk's
Unibet
Ok, leuk idee, PC lijkt mij ook het handigst je kunt zo spelen via GameRanger. ;-)
0 Vind ik leuk's
De meesten spelen dus op Ps3 en PC ik speel zelf op de ps3
0 Vind ik leuk's
En er zullen in de toekomst zeker nog meer mensen bijkomen die willen meedoen aan dit toernooi dus er zal op den duur vast wel genoeg animo zijn voor een fifa toernooi met ps3,pc of xbox. Dus dat het toernooi vroeg of laat doorgaat heb ik geen enkele twijfel aan.
0 Vind ik leuk's
Unibet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.