Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Nieuw Champions League spel: clpronostiek.be

Vandaag lanceert Pronoweb een nieuw voetbalspel dat jou zeker zal interesseren. In samenwerking met Voetbal België en Bwin starten we met de gratis Champions League Pronostiek. Vanaf nu tot de finale kan je voorspellingen doen op de wedstrijden van de eindfase van de Champions League.
Niet alleen is het spel helemaal gratis, je kan er ook geweldige prijzen mee winnen. Zo maak je kans op pokerkoffers en gepersonaliseerde shirts van Real Madrid. En de eindwinnaar mag als VIP met 2 personen naar Real Madrid gaan kijken. Inclusief vlucht, vervoer met limo, hotel, diner, stadiontour, gift bag en VIP-ticket voor een wedstrijd naar keuze.
Bovendien krijgt iedere deelnemer 5 euro cadeau om een échte gok te wagen bij bwin.com. Hieraan is nog een extra wedstrijd verbonden waarbij nóg een voetbaltrip naar Real Madrid te winnen is!
Schrijf je als de bliksem in op clpronostiek.be en speel mee voor de prijzen!

5 euro heb ik al ontvangen
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar motje82
Country flagmotje82 in 9-02-2010 08:46 Offtopic
in 9-02-2010 08:46 Offtopic
24 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ok lacher ik zal me inschrijven omk te kijken wat voor leuk spel dit is.
Bedankt voor de tip Motje82
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik heb het geprobeerd maar het sms'en lukt helaas niet :(
0 Vind ik leuk's
wss alleen voor Belgen
0 Vind ik leuk's
[quote]wss alleen voor Belgen

Ok helaas dan is het voor mij helaas niet weggelegd.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik heb het team "voetbalwedden.ne" opgericht (helaas blijkt het gecapt te zijn, +t kon er niet bij...).

Wie erin wil, stuur even een pm, dan stuur ik je de code die je in moet vullen! (max. 11 deelnemers)
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
Werkt niet :-(
0 Vind ik leuk's
Is die website een onderdeel van Bwin ? Ik zie namelijk helemaal onderaan staan bwin 2010.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik heb het geprobeerd maar helaas
0 Vind ik leuk's
enkel voor Belgen, sorrie :p
0 Vind ik leuk's
Hmm, denk dat ik mijn nationaliteit ga laten omtoveren;)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.