Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Nieuw Champions League spel: clpronostiek.be

Vandaag lanceert Pronoweb een nieuw voetbalspel dat jou zeker zal interesseren. In samenwerking met Voetbal België en Bwin starten we met de gratis Champions League Pronostiek. Vanaf nu tot de finale kan je voorspellingen doen op de wedstrijden van de eindfase van de Champions League.
Niet alleen is het spel helemaal gratis, je kan er ook geweldige prijzen mee winnen. Zo maak je kans op pokerkoffers en gepersonaliseerde shirts van Real Madrid. En de eindwinnaar mag als VIP met 2 personen naar Real Madrid gaan kijken. Inclusief vlucht, vervoer met limo, hotel, diner, stadiontour, gift bag en VIP-ticket voor een wedstrijd naar keuze.
Bovendien krijgt iedere deelnemer 5 euro cadeau om een échte gok te wagen bij bwin.com. Hieraan is nog een extra wedstrijd verbonden waarbij nóg een voetbaltrip naar Real Madrid te winnen is!
Schrijf je als de bliksem in op clpronostiek.be en speel mee voor de prijzen!

5 euro heb ik al ontvangen
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar motje82
Country flagmotje82 in 9-02-2010 08:46 Offtopic
in 9-02-2010 08:46 Offtopic
24 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Deze freebetcode heb ik ook netjes geïnd.

Ik vind het trouwens wel jammer dat er zo weinig freebetacties zijn de laatste tijd! Vroeger kon je via enkele websites, a.d.h.v. een sms, snel en gemakkelijk een code opvragen! Maar bon, sowieso leuk initiatief. Met een freebetcode wakker je het gevoel om te spelen op bwin sowieso wat meer aan :)
0 Vind ik leuk's
Hoeveel krijg je op die website?
0 Vind ik leuk's
Ajax kampioenen ajax kampioenen ajax kampioenen
[quote]Hoeveel krijg je op die website?
5 euro.
0 Vind ik leuk's
Krijg je die freebet ook als je al een account hebt bij Bwin ? Ik zag dat op clpronostiek.be zelfs voetbalreizen te winnen zijn. De site ziet er erg gaaf uit is die website onderdeel van Bwin zelf ?
0 Vind ik leuk's
Unibet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.