Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Nieuw Champions League spel: clpronostiek.be

Vandaag lanceert Pronoweb een nieuw voetbalspel dat jou zeker zal interesseren. In samenwerking met Voetbal België en Bwin starten we met de gratis Champions League Pronostiek. Vanaf nu tot de finale kan je voorspellingen doen op de wedstrijden van de eindfase van de Champions League.
Niet alleen is het spel helemaal gratis, je kan er ook geweldige prijzen mee winnen. Zo maak je kans op pokerkoffers en gepersonaliseerde shirts van Real Madrid. En de eindwinnaar mag als VIP met 2 personen naar Real Madrid gaan kijken. Inclusief vlucht, vervoer met limo, hotel, diner, stadiontour, gift bag en VIP-ticket voor een wedstrijd naar keuze.
Bovendien krijgt iedere deelnemer 5 euro cadeau om een échte gok te wagen bij bwin.com. Hieraan is nog een extra wedstrijd verbonden waarbij nóg een voetbaltrip naar Real Madrid te winnen is!
Schrijf je als de bliksem in op clpronostiek.be en speel mee voor de prijzen!

5 euro heb ik al ontvangen
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar motje82
Country flagmotje82 in 9-02-2010 08:46 Offtopic
in 9-02-2010 08:46 Offtopic
24 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
AZ - Roda JC (1 X 2) AZ ? 5.00 7.57
Villarreal - Athletic Bilbao (1 X 2) Villarreal ?
Standard Luik - Westerlo (1 X 2) Standard Luik ?
Borussia Mönchengladbach - 1. FC Nürnberg (1 X 2) Borussia Mönchengladbach M'Gladbach

hopelijk is die 5 euro goed besteed
moeilijkste klip lijkt al gehaald
0 Vind ik leuk's
Ik had niet op Villareal gezet eigenlijk, Llorente en Bruno zijn geschorst en keeper Diego Lopez en linksback Capdevilla zijn twijfelachtig. 4 belangrijke spelers dus.
0 Vind ik leuk's
Spel lijkt er leuk uit te zien, zoals te lezen echter alleen voor Belgische deelnemers. Is er een mogelijkheid dat NL deelnemers ook van de actie gebruik kunnen maken?

Gr. mario
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Had ook aangemeldt maar blijkt dat ze via je sms kijken of je wel uit belgie komt, dus zo als het eruit ziet is het enkel een spel voor de belgen.
0 Vind ik leuk's
mmm...das jammer! Misschien ook voor Nederlanders beschikbaar maken?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ja het zou leuk zijn als Nederlanders hier ook gebruik van konden maken. Weet niet of iemand contact heeft met moderators daar?
0 Vind ik leuk's
Ik ken ze niet ;-)
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
[quote]Ja het zou leuk zijn als Nederlanders hier ook gebruik van konden maken. Weet niet of iemand contact heeft met moderators daar?

Ik weet niet wie er achter zit, bwin misschien?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
"Heb je vragen of opmerkingen?
Stuur ons een email op info@clpronostiek.be. "
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
Registratie 27 januari 2010
Michiel Loncke
Kampweg 162-B
2990 Wuustwezel

Dit moet 'm wezen ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.