Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Online soccer manager

Dit topic is bedoeld voor mensen die interesse hebben in een OSM competitie.

Link: http://www.onlinesoccermanager.nl

Hoe werkt OSM?
De deelnemer mag manager zijn van haar favoriete team. Dit werkt volgens het principe: wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Goede teams zijn vaak snel bezet. Elk seizoen begint de competitie opnieuw met alle clubs en spelers van dat moment.

Als je een team hebt gekozen krijg je drie voorbereidingsdagen. Hierin kan jij je beste spelers trainen. Daarna moet je een tactiek en opstelling verzinnen om je doel te bereiken. Tijdens het seizoen kunnen spelers geblesseerd en geschorst worden. Ook kun je via de transferlijst spelers verkopen en kopen.

Het spel biedt tevens extra opties tegen betaling, zo kun je als "Seizoenskaarthouder" een verslag van je wedstrijd volgen op het scorebord en als "Premium Seizoenskaarthouder" een eigen competitie beginnen.
0
0
0 likes
Gestart door
Country flagmrstephanovich
15-03-2015 21:53 in Offtopic
287 reacties
Ik wil er graag bij
0
0
0 likes
Whahaha lachen, ik doe wel mee met een competitie. Welk land gaan we beginnen?!
0
0
0 likes
Ik doe ook mee (y)
0
0
0 likes
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
welk land wordt er gestart?
0
0
0 likes
whoopiee:
welk land wordt er gestart?

Meeste stemmen gelden. Ik kies Nederland, Sc Heerenveen
0
0
0 likes
Doe ook wel mee! (y) Nederland prima, voorkeur voor Utrecht :d
0
0
0 likes
I'm in! Nederland Willem II
0
0
0 likes
Ik doe ook graag mee! Het liefst met ajax
0
0
0 likes
Aanwezig! Met De Schapenkoppen!
0
0
0 likes
Ik wil mijn club psv graag, zit nog in competitie, laat weten wanneer we beginnen? Want kan ik optijd onstag nemen!!
0
0
0 likes

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.

Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar

Claim bonus
18+ | Wat kost gokken jou? Stop op tijd | Algemene voorwaarden

Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden

Claim bonus

Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor

Claim bonus

24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al

Claim bonus

Onze moderators

Wedstrijd

Ontvang gratis de eerste drie hoofdstukken van ons mooie Wedden op Voetbal boek

Heb jij het in je om hem te verslaan? Dit boek bereidt je optimaal voor op de eeuwige strijd met de bookmaker. We leiden je op een toegankelijke manier langs alle aspecten van het wedden op voetbal