Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Online soccer manager

Dit topic is bedoeld voor mensen die interesse hebben in een OSM competitie.

Link: http://www.onlinesoccermanager.nl

Hoe werkt OSM?
De deelnemer mag manager zijn van haar favoriete team. Dit werkt volgens het principe: wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Goede teams zijn vaak snel bezet. Elk seizoen begint de competitie opnieuw met alle clubs en spelers van dat moment.

Als je een team hebt gekozen krijg je drie voorbereidingsdagen. Hierin kan jij je beste spelers trainen. Daarna moet je een tactiek en opstelling verzinnen om je doel te bereiken. Tijdens het seizoen kunnen spelers geblesseerd en geschorst worden. Ook kun je via de transferlijst spelers verkopen en kopen.

Het spel biedt tevens extra opties tegen betaling, zo kun je als "Seizoenskaarthouder" een verslag van je wedstrijd volgen op het scorebord en als "Premium Seizoenskaarthouder" een eigen competitie beginnen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mrstephanovich
Country flagmrstephanovich in 15-03-2015 20:53 Offtopic
in 15-03-2015 20:53 Offtopic
287 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
elnino666:


Het gaat als volgt: de manager vraagt goedkeuring aan jou. Zodra jij hem goedkeurt zit de manager niet direct in de competitie. Zodra jij hem goedkeurt krijgt hij een melding van: je bent goedgekeurd en je kan je nu aanmelden in de competitie. Dan moet de manager het opnieuw doen, en dan lukt het pas. Dan zit de manager pas in de competitie


Ok bedankt voor de uitleg. (y) Ik heb direct weer een slotje gezet op de competitie zodat alleen vw-leden nog kunnen aanmelden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Helaas is genk nu al vergeven. Dan ga ik voor Zulte
0 Vind ik leuk's
cavese:
Helaas is genk nu al vergeven. Dan ga ik voor Zulte


Dan zie ik de aanmelding op Onlinesoccermanager tegemoet. Competitie naam is : Voetbalwedden.net België
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Is Club Brugge nog vrij? naam is boemerang10
0 Vind ik leuk's
elmicheal:
Is Club Brugge nog vrij? naam is boemerang10


Alleen de teams KV Kortrijk, Lierse SK, Sporting Charleroi en Waasland-Beveren zijn nog vrij. Als jij wilt kan jij je zo aanmelden via de competitienaam : Voetbalwedden.net België.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Helaas niet meegekregen dat het vandaag al ging beginnen, allemaal veel succes! (y)
0 Vind ik leuk's
cavese:
Helaas niet meegekregen dat het vandaag al ging beginnen, allemaal veel succes! (y)


Ik ook niet cavese :S. Het grappige is dat we tegen elkaar speelden haha. Jij ook veel succes verder!!
0 Vind ik leuk's
Mooi in ieder geval is deze competitie bijna helemaal bezet, op Waasland-Beveren na.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wie wil nu ook met die ploeg werken ... maar ondertussen is hij ook bezet ...

trouwens wel leuk om zien ... ik ben de enige sukkel in de lijst met een Belgische vlag in de Belgische competitie ;o)
0 Vind ik leuk's
lohocla:
wie wil nu ook met die ploeg werken ... maar ondertussen is hij ook bezet ...

trouwens wel leuk om zien ... ik ben de enige sukkel in de lijst met een Belgische vlag in de Belgische competitie ;o)


Het gaat ook meer om het plezier en vind het zelf best een leuke uitdaging om van een hele slechte ploeg nog een aardige ploeg te smeden.
Lol, ik zie het inderdaad. Van jou wordt nu extra veel verwacht dit seizoen ;-) Ik zou het andersom ook wel leuk gevonden hebben om het als enige Nederlander tegen allemaal Belgen op te nemen :) In ieder geval hele uitdaging om aan het einde van het seizoen als beste manager uit de bus te komen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.