Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Pokertoernooi voor VW leden, doe je mee?

Een tijdje geleden was één van onze leden met het verzoek gekomen of het niet leuk zou zijn om een pokertoernooi te organiseren voor al onze trouwe leden. Dat gaan we oppakken indien er genoeg animo/interesse voor is. Dit willen we eerst gaan inventariseren.


De bedoeling:

Wij organiseren een online pokertoernooi en zorgen dat het prijzengeld (minimaal 100 euro) beschikbaar komt. Het is een zogenaamde 'freeroll' waarbij je geen geld hoeft in te zetten om mee te doen maar wel échte geldprijzen kunt winnen. We zullen het toernooi organiseren bij Bwin, Unibet of een andere partner.


Lijkt dit je leuk? Reageer dan in dit forum topic met een voorkeur voor een dag+tijd. Eind volgende week gaan we de balans opmaken om te kijken of we het toernooi definitief gaan organiseren en wanneer. We willen minimaal 50 deelnemers voordat we iets gaan organiseren.

Groeten!

Mario

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 3-02-2011 23:33 Offtopic
in 3-02-2011 23:33 Offtopic
65 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
vw-crew:
Er lijkt genoeg animo te zijn voor een leuk pokertoernooi! Leuk! We gaan eens even in onderhandeling met wat aanbieders die voor een ons een leuke freeroll willen organiseren. We zullen op korte termijn, binnen 3 weken, met meer informatie komen. Leuk! Tip van mij: ik ben een slow player, een diesel, iemand die laat op gang komt. Doe er je voordeel mee :-)

Ok, top.
Ik wacht wel af op een reactie van jullie en veel succes met het organiseren. (y)
0 Vind ik leuk's
Even een update van onze kant: we zijn momenteel in gesprek met wat aanbieders waar we het poker toernooi gaan organiseren. We hopen aan het eind van de week of begin volgende week meer te kunnen zeggen.
Tot dat :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
hoe ga je ervoor zorgen dat er enkel vw-members meedoen?
0 Vind ik leuk's
Is het misschien handig om enkele voorwaarden te hebben om met het toernooi mee te doen? Bijvoorbeeld een bepaald aantal posts/en of leden die al sinds bepaalde datum lid zijn?
0 Vind ik leuk's
ja, maar als je met een pw werkt wordt dat nogal snel doorgegeven dus anders enkel via een thread waar je je username op unibet/bwin post en die users krijgen dan een ticket. Anders vrees ik dat er redelijk veel niet vw'ers gaan meedoen of enkel mensen die registreren voor de freeroll en dan nooit meer ziet.
0 Vind ik leuk's
arjen90:
Is het misschien handig om enkele voorwaarden te hebben om met het toernooi mee te doen? Bijvoorbeeld een bepaald aantal posts/en of leden die al sinds bepaalde datum lid zijn?

Ja dit is wel een goed idee!
anders krijg je dat mensen snel een account gaan aanmaken om speciaal voor dit toernooi mee te doen en verder niks meer doen met het account...
of dat mensen met 2 accounts tegelijk spelen...
mijn mening he...
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
wachtwoord gewoon per pm versturen naar de members van het forum en dan het liefst een uur voor aanvang van het toernooi :)
0 Vind ik leuk's
leuk initiatief! ik zal graag mee doen (tenzij het op de zaterdag avond gehouden word)
0 Vind ik leuk's
Wil ook graag meedoen..
Vind mezelf een vrij aardige pokeraar dus bereid je voor..
Dag maakt niet uit, pas me wel aan, al lijkt het me dat Zondag avond 8 uur het meerendeel toch allemaal zal moeten kunnen ?
0 Vind ik leuk's
Come on you Spurs!
ik doe ook graag mee, let wel ik ben een keer 25e geworden op de EPT in Barcelona ;-)
0 Vind ik leuk's
Ik speel alleen maar zogenaamde "fantasie-bonnen". Dit omdat ik ervan overtuigd ben, dat dit zowat de enige manier is die enigszins, mogelijkerwijs, plusminus, bij benadering winstgevend KAN zijn op de langere termijn. zie het maar in het licht van pot-od

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.