Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Pokertoernooi voor VW leden, doe je mee?

Een tijdje geleden was één van onze leden met het verzoek gekomen of het niet leuk zou zijn om een pokertoernooi te organiseren voor al onze trouwe leden. Dat gaan we oppakken indien er genoeg animo/interesse voor is. Dit willen we eerst gaan inventariseren.


De bedoeling:

Wij organiseren een online pokertoernooi en zorgen dat het prijzengeld (minimaal 100 euro) beschikbaar komt. Het is een zogenaamde 'freeroll' waarbij je geen geld hoeft in te zetten om mee te doen maar wel échte geldprijzen kunt winnen. We zullen het toernooi organiseren bij Bwin, Unibet of een andere partner.


Lijkt dit je leuk? Reageer dan in dit forum topic met een voorkeur voor een dag+tijd. Eind volgende week gaan we de balans opmaken om te kijken of we het toernooi definitief gaan organiseren en wanneer. We willen minimaal 50 deelnemers voordat we iets gaan organiseren.

Groeten!

Mario

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 3-02-2011 23:33 Offtopic
in 3-02-2011 23:33 Offtopic
65 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik speel liever op unibet ,alle heb nog mr 1 keer op bwin gespeeld .. greets
0 Vind ik leuk's
Leuk idee! S'avonds lijkt mij ook het beste.
0 Vind ik leuk's
ahja en best enkel alleen voor vw members?
want je hebt er veel die een freeroll zien staan en dan naar de site gaan en het passwoord zoeken of rap eens aanmelden en die je dan nooit meer terugziet..
0 Vind ik leuk's
Hoop dat het niet op zaterdag of op de zondag wordt, voetbal op zaterdag en reis op zondag meestal naar het hoge noorden af en kan in de trein niet (goed) internetten. Denk trouwens dat het wel lastig wordt om 50 deelnemers te krijgen op een geschikt moment.
0 Vind ik leuk's
ik doe mee! bwin zou ik zeggen!
0 Vind ik leuk's
Elke wedstrijd is een wed strijd.
Ik doe ook zeker mee! (h)
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
i'm in too
bwin; unibet maakt niet uit
0 Vind ik leuk's
zondag middag/ avond?
0 Vind ik leuk's
Goed initiatief, ik doe mee wanneer het schikt. Eenzondag-, maandag- of woensdagavond zou mooi zijn.
Lees het wel :)
0 Vind ik leuk's
Aziatisch gehandicapt
I'm in! kunnen jullie allemaal inpakken :)!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.