Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Pokertoernooi voor VW leden, doe je mee?

Een tijdje geleden was één van onze leden met het verzoek gekomen of het niet leuk zou zijn om een pokertoernooi te organiseren voor al onze trouwe leden. Dat gaan we oppakken indien er genoeg animo/interesse voor is. Dit willen we eerst gaan inventariseren.


De bedoeling:

Wij organiseren een online pokertoernooi en zorgen dat het prijzengeld (minimaal 100 euro) beschikbaar komt. Het is een zogenaamde 'freeroll' waarbij je geen geld hoeft in te zetten om mee te doen maar wel échte geldprijzen kunt winnen. We zullen het toernooi organiseren bij Bwin, Unibet of een andere partner.


Lijkt dit je leuk? Reageer dan in dit forum topic met een voorkeur voor een dag+tijd. Eind volgende week gaan we de balans opmaken om te kijken of we het toernooi definitief gaan organiseren en wanneer. We willen minimaal 50 deelnemers voordat we iets gaan organiseren.

Groeten!

Mario

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 3-02-2011 23:33 Offtopic
in 3-02-2011 23:33 Offtopic
65 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ok, is er al genoeg animo om te startten of hebben jullie al een datum geprikt? :d
0 Vind ik leuk's
Leuk idee ! K doe wel mee dan.!
0 Vind ik leuk's
Er lijkt genoeg animo te zijn voor een leuk pokertoernooi! Leuk! We gaan eens even in onderhandeling met wat aanbieders die voor een ons een leuke freeroll willen organiseren. We zullen op korte termijn, binnen 3 weken, met meer informatie komen. Leuk!
Tip van mij: ik ben een slow player, een diesel, iemand die laat op gang komt. Doe er je voordeel mee :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik doe mee.
Mijn voorkeur is op zondag middag :p
0 Vind ik leuk's
Nee doe zondag middag maar niet, dan moet ik potje voetballen, ofja het gaat er best serieus aan toe haha;)
0 Vind ik leuk's
Ik doe ook graag mee!
0 Vind ik leuk's
Slechtste gokker van Nederland
ben er ook bij (y)
0 Vind ik leuk's
(y) BRILJANT IDEE!!! Meteen knallen!
Een pokertoernooi met alle voetbalwedden lijkt me echt fantastisch. Eens kijken of wij voetbalkenners een beetje partij zijn voor elkaar als het gaat om poker skills. Zelf poker ik ook al zo'n 4 jaar voor de lol met veel plezier dus ik zeg doen mensen van VW!
Weekend is trouwens vaak lastig inderdaad qua andere festijnen ;)
0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
Fantastisch Idee (y)
0 Vind ik leuk's
Maandagavond is wel misschien mooie avond? Geen weekend verplichtingen en meestal ook geen trainingen?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.