Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Australian Open 2018




De Australian Open start maandag met de 108ste editie. Roger Federer won het grandslam vorig jaar en hij is opnieuw de grote favoriet om zijn titel te prolongeren. Er zijn dit jaar veel vraagtekens bij de ?€˜Big 4?€™ waarvan er maar één?echt 100% fit is. De Brit Andy Murray ging eerder deze week onder het mes en hij doet dan ook niet mee aan dit toernooi. Novak Djokovic en Rafael Nadal komen daarentegen juist net terug van (kleine) blessures en zij hebben dit seizoen nog geen officiele wedstrijd gespeeld. Er hing ook een groot vraagteken over het hoofd van Stanislas Wawrinka wiens deelname lange tijd onzeker was. Toch gaf hij een paar dagen voor de loting groen licht en lijkt hij dus weer van de partij te zijn.

·????????

  • Kijktip: Bwin streamt alle wedstrijden op de Australian Open voor Nederlanders en Belgen op hun website!


De geplaatste spelers:


(1)? Rafael Nadal: De Spanjaard maakte vorig jaar furore op zijn favoriete gravel, waar hij slechts één?wedstrijd op verloor. Maar ook op andere ondergronden imponeerde Nadal, zoals de Australian Open waar hij de verliezend finalist van was. Hij won in september voor de derde keer de US Open waarna hij ook het toernooi van Beijing op zijn naam schreef. Twee weken later bereikte hij de finale van Shanghai waarin hij voor de vierde achtereenvolgende keer van Federer verloor. Hij speelde dit seizoen slechts enkele demonstratie wedstrijden waar hij een fitte indruk maakte.?


(2)???Roger Federer: Volgens de meeste tennisfans en experts de beste speler aller tijden, oftwel ?€œThe Goat.?€ (Greatest Of All Time) Hij kende vorig jaar een droomseizoen wat niemand had zien aankomen. Federer had in 2016 veel last van blessures die hem maanden aan de kant hielden. Veel mensen hadden dan ook de hoop opgegeven dat de Zwitser ooit nog een grandslam zou winnen. Vorig jaar gebeurde dit echter, en hij won behalve de Australian Open ook weer eens Wimbledon wat zijn favoriete grandslam is. Verder schreef hij nog de toernooien van Indian Wells, Miami, Halle, Montreal, Shanghai en Basel op zijn naam waarna hij dit jaar samen met landgenoot Belinda Bencic de Hopman Cup won. De Zwitser is fit, gretig en de terechte favoriet voor dit toernooi.


(3)???Grigor Dimitrov: Van de Bulgaar word al jaren grote dingen verwacht. Al sinds hij erg jong was werd de druk op zijn schouders gelegd met uitspraken dat hij snel een grandslam zou winnen en de toekomstige nummer een van de wereld zou worden. Hoewel Dimitrov al jaren in de top-20 te vinden is, heeft hij al die grote verwachtingen nog niet waargemaakt. Vorig seizoen kende hij echter een superjaar waarin hij dichtbij zijn grootste dromen kwam. Dimitrov bereikte de halve finale van de Australian Open, won een ATP-250 toernooi, schreef zijn eerste Masterstoernooi op zijn naam en won vervolgens het afsluitende Masters Cup waar de beste acht tennissers van het seizoen aan meedoen. Dimitrov is nu de nummer drie van de wereld wat zijn hoogste positie ooit is. Hij speelt met flair, vertrouwen en is terecht een van de grote favorieten om zijn eerste grandslam te winnen.


(4)???Alexander Zverev: De Duitser ontwikkelt zich de laatste jaren razendsnel. In 2016 gaf Richard Krajicek de tiener een wildcard voor het ATP toernooi van Rotterdam aangezien Zverev toen al als een groot talent werd gezien. Zverev bereikte meteen de halve finale en liet indrukwekkend tennis zien waarmee hij later dat jaar zijn eerste ATP won. Vorig seizoen was echter het jaar waarin Zverev duidelijk maakte dat hij een wereldtopper is. Hij won maarliefst vijf (!) ATP toernooien en klom daarme op naar een plek in de top-3. Dit seizoen begon hij echter teleurstellend met drie nederlagen in de Hopman Cup, en het word tijd dat de jonge Duitser ook in grandslams zijn kwaliteiten gaat tonen.


(5)???Dominic Thiem: De Oostenrijker wordt als de opvolger gezien van Rafael Nadal die in de nabije toekomst zal gaan domineren op het gravel waar Thiem al meerdere titels op heeft gewonnen. Hij was vorig seizoen ook de enige speler die de Spanjaard op het gemalen baksteen wist te verslaan. Op het snelle hardcourt zijn de resultaten echter een stuk minder, en hij wist slechts drie partijen te winnen in de laatste drie maanden van het seizoen. De Oostenrijker slaat zijn ballen met erg veel topspin wat op het gravel veel effectiever is dan op het hardcourt. Ook neemt hij het liefst veel tijd voor zijn slagen om ze met veel kracht te lanceren. Op het trage gravel krijg je daar nou eenmaal meer tijd voor dan op de snelle banen waar deze week op word gespeeld. Thiem werd vorig jaar in de achtste finale van de Australian Open uitgeschakeld, en hij zal dit keer dan ook een stuk verder willen komen.


(6)???Marin Cilic: De Kroaat is ook dit jaar weer in de top-10 te vinden en hij is een van de meest constante spelers op de ?€˜tour?€™. Cilic is een speler die haast altijd wel de tweede week van een grandslam bereikt waarna hij tekort komt tegen de absolute top. In 2014 won hij voor het eerst een grandslam. Hij schreef de US Open op zijn naam door o.a de grote favoriet Roger Federer te verslaan. De Australian Open is daarentegen niet de favoriete grandslam van Cilic die het moeilijk vind om in de extreme hitte te spelen. In 2010 bereikte hij de halve finale waarna hij vijf achtereenvolgende toernooien al voor de kwartfinales strandde.


(7)???David Goffin: Ook de Belg is een speler die haast altijd wel een hoog niveau haalt. Goffin staat al jaren in de top-20 en is een van de meest populaire tennissers onder de spelers. Vorig jaar liet hij zien op een nog hoger niveau te tennissen, wat hem in oktober twee achtereenvolgende titels opleverde. Hij was ook nog eens driemaal de verliezend finalist van een toernooi en hij sloot het jaar af met de Davis Cup waar hij met Belgie in de finale stond. Goffin won beide partijen tegen Pouille en Tsonga, maar door nederlagen van Darcis, en de beslissende dubbel stond de Belg aan het eind met lege handen. Goffin bereikte vorig seizoen de kwartfinale van de Australian Open wat zijn beste resultaat dit toernooi is.?


(8)???Jack Sock: De Amerikaan was vorig jaar een van de grootste verrassingen, en zijn sterke spel aan het einde van het seizoen leverde hem zelfs een plek op in de ?€œNitto Finals?€ waar de beste acht tennissers van het jaar aan meedoen. Sock kende een uitstekende start in 2017 waar hij de ATP toernooien van Auckland en Delray Beach op zijn naam schreef. Het ging daarna echter een stuk minder en pas in augustus speelde hij weer een goed toernooi waardoor hij de halve finales in Washington bereikte. Hij eindigde het jaar uitstekend met een kwartfinale in Basel, waarna hij het Masterstoernooi van Parijs op zijn naam schreef waardoor hij zijn plek in de ?€˜?€™Nitto Finals?€™ veilig stelde. Ook daar speelde hij sterk en de Amerikaan strandde uiteindelijk in de halve finales. Dit seizoen begon hij met een overwinning op Khachanov waarna hij achtereenvolgens van Sugita, Federer en Gojowcyzk verloor. Vorig jaar haalde hij de derde ronde van de Australian Open wat zijn beste resultaat op dit toernooi is.?


Outsiders:


(12) Juan Martin Del Potro: De Argentijn kwam in 2016 sterk terug na een langdurige polsblessure waardoor hij in 2014 en 2015 haast geen wedstrijd speelde. Hij bereikte in zijn ?€˜comeback jaar?€™ meteen de finale van de Olympische spelen en hij schreef het toernooi van Stockholm op zijn naam. Vorig jaar deed hij dit opnieuw, en hij was ook nog de verliezend finalist in Basel waar hij van Roger Federer verloor. Op de US Open bereikte hij knap de halve finale en we kunnen dan ook gerust zeggen dat Del Potro weer de oude is. Hij begon ook dit jaar usitekend met een finale in Auckland en we mogen op de Australian Open dan ook weer veel van hem verwachten.


(14) Novak Djokovic: De Servier is normaal gesproken de grote favoriet van haast elk toernooi waaraan hij meedoet. Dit jaar is dat echter anders, en hij staat zelfs niet eens meer in de top-10 van de wereld. Door blessures miste hij een groot deel dan vorig seizoen waarin hij toch nog twee ATP titels op zijn naam schreef. De bookmakers zien hem achter Roger Federer en Rafael Nadal als de grote favoriet voor de titel. Het moet echter blijken wat voor niveau de Servier deze week haalt en of hij het fysiek twee weken volhoudt.


(17) Nick Kyrgios: De Australier wordt al jaren gezien als een van de grootste talenten in het hedendaagse tennis. Kyrgios heeft de laatste jaren de torenhoge verwachtingen echter niet weten waar te maken wat voornamelijk komt door zijn inzet en negatieve houding. Hij heeft al meerdere keren aangegeven niet altijd de motivatie te hebben voor tennis, en dat hij geen lange carriere ambieert. Toch barst Kyrgios van het talent wat hij vaak genoeg laat zien. Ook met zijn motivatie gaat het de laatste tijd wat beter sinds hij veel optrekt met zijn goede vriend en landgenoot Matt Reid die hem begeleid. Dit jaar is hij uitstekend begonnen met een toernooizege in Brisbane. In 2015 bereikte hij op de Australian Open de kwartfinale, en als Kyrgios de juiste houding heeft kan hij dit evenaren of zelfs overtreffen.


*De eerste voorbeschouwingen komen later vandaag online

5 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar ilax30
Country flagilax30 in 13-01-2018 11:36 Overige sporten en evenementen
in 13-01-2018 11:36 Overige sporten en evenementen
17 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

In elke voorbeschouwing geef je een high-stake tip, dit is toch niet realistisch?

Mensen die je willen volgen hebben dan geen idee hoe groot je de kansen inschat.

Er is niet voor niets een low-medium-high verdeling, waarom gebruik je deze niet?

2 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO

Dat is een interessante vraag. Als ik over een voorbeschouwing schrijf heb ik altijd het volste vertrouwen dat mijn gekozen bet wint. Bij enige twijfel zal ik geen voorbeschouwing schrijven of geef ik geen tip bij de wedstrijd waar ik mijn voorbeschouwing over schrijf.


Ik zet dan ook altijd dezelfde stake in bij bets die odds hebben tussen de 1.7 en 2.2, wat 99% van mijn wedtips zijn. De lezer bepaalt dan wat voor % van zijn/haar bankroll in de tip wordt geinvesteerd. Je hebt dan ook de vrijheid om je eigen stake te bepalen wat van je bankroll afhangt. Verder gebruiken mensen veel verschillende systemen wat de stake bepaalt, en ik vind dan ook dat hij/zij die keuze moet maken aangezien je inzet van veel dingen afhangt.


Maar als ik een tip plaats bij een voorbeschouwing heb ik altijd het volste vertrouwen dat die tip ook gaat winnen waardoor ik het 3/3 hokje aanvink.

0 Vind ik leuk's
Ja, mijn reactie is nuttig.

Hopen op een goed toernooi! Vannacht speel ik

Kohlschreiber over 3.5 set @1.76

Dzumhur @1.84

Millman @2.25

Ymer @1.92

Ruud @1.82


Vandeweghe 2-0 @2

Bencic @1.96

Krunic @1.82

Peng 2-0 @1.82

Mertens 2-0 @1.75

1 Vind ik leuk's

https://www.voetbalwedden.net/voorbeschouwingen/tennis/timea-babos-coco-vandeweghe-australian-open-eerste-ronde-15-01-2018


Verder heb ik mijn blogabet voor de Australian Open gereset en zal ik proberen daar alles bij te houden qua bets.


https://tennisfromthenl.blogabet.com/


(Let niet op de 10/10 stakes, doe ik alleen voor m'n eigen boekhouding. Ik speel alles gewoon medium stake)

1 Vind ik leuk's
Op zo. 14 jan. 2018, 21:55 schreef fr18:

https://www.voetbalwedden.net/voorbeschouwingen/tennis/timea-babos-coco-vandeweghe-australian-open-eerste-ronde-15-01-2018


Verder heb ik mijn blogabet voor de Australian Open gereset en zal ik proberen daar alles bij te houden qua bets.


https://tennisfromthenl.blogabet.com/


(Let niet op de 10/10 stakes, doe ik alleen voor m'n eigen boekhouding. Ik speel alles gewoon medium stake)

Ik wil je graag volgen maar hoe vind ik je?

0 Vind ik leuk's

Prima eerste nachtje op een paar naaiers na zoals Ymer. Voor de geïnteresseerden post ik ook m'n tips op Blogabet, dan hoef ik ze niet elke keer hier dubbel neer te zetten: https://briiann.blogabet.com/

0 Vind ik leuk's
Op zo. 14 jan. 2018, 22:20 schreef Iaquinta1984:
Op zo. 14 jan. 2018, 21:55 schreef fr18:

https://www.voetbalwedden.net/voorbeschouwingen/tennis/timea-babos-coco-vandeweghe-australian-open-eerste-ronde-15-01-2018


Verder heb ik mijn blogabet voor de Australian Open gereset en zal ik proberen daar alles bij te houden qua bets.


https://tennisfromthenl.blogabet.com/


(Let niet op de 10/10 stakes, doe ik alleen voor m'n eigen boekhouding. Ik speel alles gewoon medium stake)

Ik wil je graag volgen maar hoe vind ik je?

https://tennisfromthenl.blogabet.com/

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Voor vannacht:


Verdasco wint van Bautista @2,90

Ik snap niet waarom Verdasco zo'n underdog is hier. Op deze snelle banen is hij gelijkwaardig, zo niet beter, dan Bautista-Agut. RBA heeft een mooie zege te pakken in Auckland maar dat heeft ook de nodige kracht gekost. Ik ga voor winst voor Verdasco.


JL Struff wint 3-0 van K.W. Soon @2,25

Ondanks de slechte partij van Struff tegen Dzumhur vorige week zie ik hem hier echt geen fout maken. Soon is onervaren en niet in goede doen, ik verwacht een gemakkelijke straight sets overwinning.


Hoogenkamp wint van Arruabarrena @2,40

Richel Hoogenkamp heeft dit jaar nog geen wedstrijd gewonnen en nog weinig goede dingen laten zien. Toch denk ik dat de odds niet helemaal terecht zijn, want Arruabarena is ook absoluut geen wereldster op deze snelle HC banen. Ik denk dat het 50/50 is en dus de quotes 1,85-1,85 zouden moeten staan. Dit is wel een lowstake bet waard.





0 Vind ik leuk's
Op ma. 15 jan. 2018, 22:10 schreef junkie:

Voor vannacht:


Verdasco wint van Bautista @2,90

Ik snap niet waarom Verdasco zo'n underdog is hier. Op deze snelle banen is hij gelijkwaardig, zo niet beter, dan Bautista-Agut. RBA heeft een mooie zege te pakken in Auckland maar dat heeft ook de nodige kracht gekost. Ik ga voor winst voor Verdasco.


JL Struff wint 3-0 van K.W. Soon @2,25

Ondanks de slechte partij van Struff tegen Dzumhur vorige week zie ik hem hier echt geen fout maken. Soon is onervaren en niet in goede doen, ik verwacht een gemakkelijke straight sets overwinning.


Hoogenkamp wint van Arruabarrena @2,40

Richel Hoogenkamp heeft dit jaar nog geen wedstrijd gewonnen en nog weinig goede dingen laten zien. Toch denk ik dat de odds niet helemaal terecht zijn, want Arruabarena is ook absoluut geen wereldster op deze snelle HC banen. Ik denk dat het 50/50 is en dus de quotes 1,85-1,85 zouden moeten staan. Dit is wel een lowstake bet waard.





Verdasco wint van Bautista @2,95

JL Struff wint 3-0 van KW Soon @2,25

Hoogenkamp wint van Arruabarrena @2,40


Uiteraard verklooide onze landgenoot de avond weer, maar toch een leuke winst. Vannacht weer nieuwe ronde, nieuwe kansen.


Istomin wint van Edmund @2,70

Leuke quote voor Istomin tegen een verzwakte Edmund. Edmund won in de eerste ronde wel heel knap van Kevin Anderson in vijf sets maar hij had al een blessure voor het toernooi aan zijn enkel. Je kan je afvragen of hij nu ineens blessure vrij is en of hij wel zo'n grote favoriet is tegen Istomin die op HC altijd gevaarlijk is. Eventueel kan je deze ook met handicap +1,5 sets spelen op Istomin @2,05


Ruud +1,5 sets tegen Schwartzman @2,25

In mijn ogen is dit een gelijkwaardige wedstrijd. Beide een lange partij in de eerste ronde en de goede vorm van Ruud gaat hopelijk de doorslag geven. Eind van vorig seizoen was Schwartzman echt in hele goede doen, dat valt me dit seizoen nog tegen. Ik denk dat de quotes niet helemaal correct zijn en ga dus voor een small stake op Ruud.


Dolgopolov-Ebden over 3,5 sets @1,61

Leuke partij met Ebden die mij tot nu toe erg sterk lijkt in 2018. Dolgo laat bij tegenslag wel eens een setje lopen dus over 3,5 sets moet hier wel goed komen.




1 Vind ik leuk's

Ik ben benieuwd Junkie! Je onderbouwing is erg sterk dus het moet goedkomen. Hopen dat je naam niet z'n eer aandoet

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.