Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Cheltenham 2021

Over 2 dagen is het alweer zover


Tips dag 1

1:20

Ballyadam @8 ew 1-3 2e plaats


1:55

allmankind @8.50 ew 1-3, captain Guinness @3.75 (Betting Without Shishkin)


2:30

cepage @21 ew 1-5 4e plaats


3:05

Sharjah @17 ew 1-5 2e plaats, Abacadabras @8.50 ew 1-5


3:40

Concertista @2.25 ew 1-3 2e plaats


4:15

Druid's Altar @21 ew 1-5, Coltor @9.50 ew 1-5 5e plaats


4:50

Galvin @3.25 ew 1-3 1e plaats


Odds komen van WilliamHill

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jilles058
Country flagjilles058 in 14-03-2021 20:30 Overige sporten en evenementen
in 14-03-2021 20:30 Overige sporten en evenementen
40 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Cheltanham, het paardenracen festival als een van de grootste evenementen ter wereld. Waar ik overigens volledig geen verstand van heb. @jilles058, hoe kom je aan je bets?


Live meekijken kan via: https://www.racingtv.com

Informatie over het evenement: https://www.thejockeyclub.co.uk/cheltenham/events-tickets/the-festival/

0 Vind ik leuk's

ik snap daar nu dus echt de ballen van he


kan er mij nu eens iemand uitleggen wat die "ew" enzo betekend?


krijgt die Sharjah (of hoe hij ook noemt) in die race van 3:05 nu echt een odd van 11 als hij bij de eerste 5 eindigt, of sla ik de bal nu helemaal mis?

Bericht gewijzigd door yellowboy op zo 14 mrt. 2021, 22:10
1 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Mijn tips komen tot stand door diverse analyses te lezen in combinatie met tips van experts. Ik wil mij zelf absoluut geen expert noemen, maar de laatste jaren lukt het mij altijd om op deze manier winst te maken.

Verder zie ik het ook als een mooie mogelijkheid om een groot bedrag te winnen doormiddel van yankee bets te plaatsen.

0 Vind ik leuk's

Odd 11 is helaas alleen voor plek 1, plaats 2-5 is in dit geval 2.20 (1/5 van de odd)

Bericht gewijzigd door wedden op di 31 aug. 2021, 09:08
0 Vind ik leuk's

okee, volgende vraag, wat zijn yankee bets??

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Systeembet. 6 doubles 4 trebles 1 4 fold (bij ew gaat dit dubbel)

Bericht gewijzigd door jilles058 op zo 14 mrt. 2021, 22:28
0 Vind ik leuk's

Welke yankee bet(s) heb je klaarstaan? Op naar de klapper van het jaar💥😎

0 Vind ik leuk's

@jilles058 fijn om te zien dat er nog meer mensen geïnteresseerd zijn in Cheltenham en ik ben niet een keer de eerste die het topic opent. Ik heb wel wat andere paarden die ik denk dat gaan winnen, maar hopelijk wij beiden profiteren!


Voor oude edities en vorige resultaten kan iedereen even op Cheltenham zoeken. In het verleden hebben wij er altijd goed winst mee gemaakt! Dit jaar is het in mijn optiek wel anders dan anders. Door de aanhoudende COVID maatregelen is het dit jaar zonder publiek. Waar wij vorig jaar geen handen meer schudde lieten de Engelse Cheltenham 2020 gewoon doorgaan en dat hebben zij geweten in Engeland. Het zonder publiek dit jaar heeft ook consequenties voor het prijzengeld waardoor het voor sommige trainers of paarden geen zin heeft om te komen. Ook om in Engeland te komen is natuurlijk na Brexit in combinatie met COVID moeilijker dan ook. Een goed voorbeeld is de eerste race van morgen waar normaal circa 20 paarden rennen is dat nog maar 1.


13:20

Er zijn 8 paarden die rennen en er worden 3 plaatsen uitbetaald. Appreciate It is de ongekende favoriet en terecht, maar er zit geen value op om daarop in te zetten. Zodoende ga ik voor Blue Lord, maar small stake.


Blue Lord 0,125 EW @10/1 (3 places)


1:55

Ook in deze race amper paarden met slechts 6 paarden. De absolute faboriet is Shiskin geheel terecht aangezien sinds het paard vorig jaar de Supreme Hurdle won deze race voor ogen had. In de tussentijd de 3 races door het jaar heen geworden en er lijkt Shiskin niks in de weg te staan om ook deze race te winnen. De odd is natuurlijk compleet onspeelbaar met 1,5. Ik hoop dat Allmankind als front runner het tempo flink hoog kan houden en Shiskun moet chasen. In zo'n situatie kan het zomaar rommelig worden en zijn er kansen voor andere paarden zoals Franco du Port.


Frank du Port 0,25 EW @11/1 (2 places)


14:30

Ik ga hier voor Milan Native, dit paard won vorig jaar de Kim Muir en heeft zodoende ervaring met Cheltenham. Heeft een paar extra kilo's te dragen, maar heeft ook de kans gehad zich verder te ontwikkelen afgelopen seizoen en heeft onlangs een operatie gehad. Ook een kleine bet op een outsider waarbij ik denk dat de odds te hoog zijn.


Milan Native 0,5 win @7/1

Vintage Clouds 0,125 EW @22/1 (5 places)


3:05

All day every day Epatante tegen deze odds. Epatante was de main bet voor deze race tot Honeysuckle declarde en nu de favoriet is. Als ik ertussen moet kiezen dan denk ik dat Epatante meer mogelijkheden heeft in een race en zodoende tegen de huidige odds meer value is.


Epatante 1 punt win @4/1


3:40

Concertista won met ongelofelijk veel overtuiging vorig jaar de Mares Novice hurdle en heeft vervolgens een sterk seizoen gedraaid. Zodoende een bet op haar zou niet gek zijn alleen tegen deze odds pak ik liever een gokje. Black tears bijvoorbeeld werd vorig jaar net aan tweede bij de coral cup en heeft minder gewicht morgen. De laatste race was niet indrukwekkend waardoor de odd relatief hoog is, maar ervan uitgaande dat het een incident was is een bet gerechtvaardigd. Aan de andere kant heb ik interesse in Dolicita wie de laatste race 'slechts' 12 lengtes achter Concertista eindigde, sindsdien is het paard naar een andere trainer gegaan en eentje die goed in vorm is. Tegen de huidige odds kan ik een bet niet laten liggen.


Black Tears 0,25 EW @11/1 (betvictor heeft 4 places)

Dolcita 0,25 EW @ 50/1 (betvictor heeft 4 places, hogere odds zijn beschikbaar tegen minder placement)


4:15

Wat een race en wat een hoop paarden, dit is een race om lekker te kijken of een kleine interesse EW op wat paarden voor de fun. Geen officiële tips, maar wil je toch kijken met money on the line dan zou ik Nassalam en/of Glorious Zoff nemen.


4:50

Royal Pagaille welke zou gaan rennen in deze race ging naar de Gold Cup en wij kregen Next Destination ervoor terug. Qua betting is er weinig veranderd want Next Destination is nu de favoriet en Galvin nog steeds tweede. Alleen ik zie Next Destination eigenlijk niet winnen, aangezien Galvin al 12 maanden wordt voorbereid op deze race. Zodoende is dat mijn favoriet om te winnen, alleen ik ben ook bang voor Remastered en neem die mee als saver.


Galvin 0,5 win @4,33

Remastered 0,5 win @7/1


Succes voor de gene die volgen en vooral veel plezier!





4 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win

Race 1 begint leuk, Ballyadam is 2e geworden

Bericht gewijzigd door jilles058 op di 16 mrt. 2021, 16:12
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.