Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Cheltenham 2021

Over 2 dagen is het alweer zover


Tips dag 1

1:20

Ballyadam @8 ew 1-3 2e plaats


1:55

allmankind @8.50 ew 1-3, captain Guinness @3.75 (Betting Without Shishkin)


2:30

cepage @21 ew 1-5 4e plaats


3:05

Sharjah @17 ew 1-5 2e plaats, Abacadabras @8.50 ew 1-5


3:40

Concertista @2.25 ew 1-3 2e plaats


4:15

Druid's Altar @21 ew 1-5, Coltor @9.50 ew 1-5 5e plaats


4:50

Galvin @3.25 ew 1-3 1e plaats


Odds komen van WilliamHill

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jilles058
Country flagjilles058 in 14-03-2021 20:30 Overige sporten en evenementen
in 14-03-2021 20:30 Overige sporten en evenementen
40 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Heb vandaag via WilliamHill gekeken, stream had alleen niet al te beste beeld kwalititeit

Bericht gewijzigd door jilles058 op di 16 mrt. 2021, 19:58
0 Vind ik leuk's

Op William Hill kan ik als Belg helaas niet terecht.


@raateland : geven ze op die blog ook live beelden? Ik neem aan van niet.

0 Vind ik leuk's

Nee, geen beelden helaas

0 Vind ik leuk's

Via betfair exchange kan je ook kijken, weet alleen niet of je dan ook daar ingezet moet hebben.

0 Vind ik leuk's

neem iptv dan kan je alles aan altijd

0 Vind ik leuk's

@datel13

Bedankt voor je tips gisteren, om eerlijk te zijn snap ik er helemaal niets van maar heb je tips blind meegespeeld vanwege je onderbouwing. En dus met (veel) succes waarvoor dank!

Zou wel tof zijn mocht je toch eens een praktisch voorbeeld kunnen detailleren :

Vintage clouds heb ik bv ew stake 5 euro gespeeld wat een totaal maakte van 10 euro. Zijn code was 29 op unibet, hij eindigde als eerste en er werd 178 euro uitbetaald. Alvast bedankt en doe zo verder!

0 Vind ik leuk's

Dat was een geheime code joka! Nu ben je je geld kwijt!

0 Vind ik leuk's

Hey Jokajoka,

Met EW (each way) speel je eigenlijk een dubbele stake die wordt gesplits in 2 inzetten. De ene 5 euro gaat naar win only, dan win je dus gewoon alleen als het paard echt wint en win je de odd waarop je speelt 29 in jouw geval. De andere 5 euro gaat naar placement, dus als het paard binnen de placement plaatsen eindigt. Het aantal placement plaatsen is afhankelijk van de bookmaker voorwaarden en het aantal paarden dat meedoen in de race. Je krijgt dan die 5 euro uitbetaald tegen een odd vaak 1/5. Dus dan krijg je 29 * 1/5 = je odd.


Voor meer informatie kan ik je dit aanbevelen: https://en.wikipedia.org/wiki/Each-way

1 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win

Gisteren was een succesvolle dag, ik zal na vandaag even het aantal punten winst updaten net als voorgaande jaren. Ik hoorde leden ook allemaal combi's en yankees spelen, dit wordt vaak gedaan met paarden omdat het je een flinke klapper kan opleveren. Je moet wel meewegen dat je echt giga hoge odds speelt die vaker niet dan wel gebeuren. De kans dat vintage clouds gisteren zou winnen staat eigenlijk gelijk aan dat Ajax aanstaande donderdag -4 europese handicap wint. Dat soort bets spelen de meeste ook niet in combi.

Ik was gisteren vooral teleurgesteld in Epanate, maar fair play van Honeysuckle. Voor vandaag het volgende:


13:20

Kleine race weer met slechts 7 paarden, hierdoor worden er (op betfair na) bij alle bookmakers maar 2 places uitbetaald. Bob Olinger is de absolute favoriet op basis van zijn winst in Naas, maar sindsdien is het lastig in te schatten hoeveel het paard vooruit is gegaan. Bravemansgame is een paard waar je dat wel van kan zeggen dat hij vooruit is gegaan met 3 winnende races op een rij dit jaar, dat lijkt mij een betere bet. Keskonrisk was derde t.o.v. Appreciate It welke gisteren zeer overtuigend won, dus daar kan ook een gokje op.


Bravemansgame 0,5 win @4/1

Keskonrisk 0,25 EW @18/1 (2 places)


13:55

Weer een kleine race met 1 grote favoriet en hier ben ik het eens met de bookmakers, je kan niet om Monkfish heen. Die gaat als er geen blunders worden gemaakt gewoon winnen. Indien dat het geval is ga ik gewoon voor een outsiders hopelijk eentje die tweede kan worden en ons placement money kan opleveren. Je zou ook kunnen kijken in de betting without market. Dickie River viel mij al een paar keer op de laatste keren dat er gerend werd en hopelijk kan hij verbeteren.


Dickie River 0,125 EW @25/1 (2places)


14:30

De eerste echte race van de dag, waarbij er geen 1 echte favoriet is. niet voor niets met 26 renners. Net als voorgaande jaren ga ik in zo'n grote groep voor outsiders die door de markt een beetje zijn vergeten. Our Power houdt van zachte grond en deed het slecht op erg harde grond, gisteren leek de baan redelijk soft dus de odds lijken mij veel te hoog. Heaven Help us won de laatste keer en heeft daarom meer gewicht, maar dat betekent niet dat ze meteen kansloos is en tegen de huidige odds is een gokje wat mij betreft wel mogelijk. Birchdale werd vorig jaar 8ste in deze race, maar heeft minder gewicht dus maakt zeker een kans voor placement. De laatste race van Shakem up 'arry was die hoog aangeslagen maar rende slecht zodoende wil ik hem nog een kans geven. 5 places is sowieso beschikbaar, maar er zijn bookmakers met 6 of 7 places pak die als je kan!


0,125 EW Shakem Uparry @28/1

0,125 EW Birchdale 12/1

0,125 EW Heaven Help us won 40/1

0,125 EW Our Power 66/1


15:05

Vandaag gaat ons vertellen of Chacun Pour Soi de rol van Altior gaat overnemen als de beste 2 mile runner. Hij is al de beste van Ierland, maar kan hij ook de paarden in Engeland verslaan. Politologue is de huidige kampioen, maar won eigenlijk in een jaar dat er geen echte tegenstand was dus hoe goed is hij nou echt. Nube Negra vernederde Altior met een race rond de kerst en mag zich zodoende ook een contender noemen. Rouge Vif is een improver en kan zomaar als alles meezit een hele goede dag hebben. Ondanks dat ik denk dat Chacun Pour Soi gewoon gaat winnen vind ik de 1,8 odd te laag om te spelen, maar voor de mensen met combi's eventueel vanavond in de Champions League be my guest. Zelf speel ik het volgende:


0,125 EW Rouge Vif 25/1 (3 places)


15:40

Ook hier weer een echte favoriet en dat is Easyland. Vorig jaar werd Tiger Roll vernederd door Easyland en won met 17 lengtes en sindsdien lijkt Easyland elke race alleen maar beter te worden. Zodoende denk ik dat Tiger land kansloos is, some Neck won in november maar dat was qua gewicht een verschrikkelijk verschil ten opzichte vandaag. Qua outsiders zou ik Le Breuil en Defi des carres willen noemen welke een kans hebben een goede dag te hebben. Ik denk dat Easyland gewoon gaat winnen een beetje hetzelfde als 15:05, maar de odd van 1,91 is mij te laag. Zodoende voor een paar outsiders


0,125 EW Le Breuil @14/1 4 places

0,125 EW Defi des carres @28/1 4 places


16:15


16:50


Ik kom nog terug op de laatste 2 races, maar moet voor nu even wat andere dingen doen :)

2 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win

Winstdag achter de rug?

0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.