Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Masters Golf Augusta


Deze week zijn de Masters. Vreemd omdat het normaal in April plaatsvindt. Nu kunnen we Augusta zien in de herfstkleuren.

Qua favorieten is Bryson DeChambeau de nummer 1. Hij heeft op afstand de US Open gewonnen, en heeft met name zijn long hitting laten zien. Toevallig is daar op Augusta ook veel ruimte voor. (met name hole 1, 2, 8, 14 en 17). Tiger heeft daar in het verleden ook regelmatig voordeel uitgehaald. Naast DeChambeau zien we Johnson, Thomas, Rahm en McIlroy (Rory) als de vier meer traditionele favorieten (quotes 10-14 over verschillende bookies). Met name Thomas heeft op Augusta de laatste jaren behoorlijk consistent gespeeld.


Het merendeel van de tips komen later en/of gedurende de vier speeldagen. Voor nu kan ik het niet laten op Rory > Johnson als matchup te spelen (2.04) ook omdat Johnson een aantal weken terug niet kon spelen vanwege COVID. Ik neem ook alvast een gokje op Woods to win (quote 48). Hij kent de course als geen ander en won vorig jaar zelfs (na lange tijd). Vanwege de long range van DeChambeau denk ik zeker dat hij hoog kan/zal eindigen en ik neem hem in de Top 5 voor 3.35.


Veel kijkplezier.

3 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar caantjes
Country flagcaantjes in 9-11-2020 06:43 Overige sporten en evenementen
in 9-11-2020 06:43 Overige sporten en evenementen
24 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Nuttige tips op een mooie sport.

2 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.


Kijk ernaar uit. Mooie strijd altijd op een mooie course.

1 Vind ik leuk's
Ajax. Ajax. Ajax.


Deze kan ik toch niet laten; top Senior Player - Michelson - op Betfair Exchange krijg je nog 1.85.

Het zou toch wel erg verbazingwekkend zijn als Langer, Couples, Weir of Singh over de 4 dagen beter scoren (als ze de cut al halen)

Bericht gewijzigd door caantjes op Tue 10 Nov 2020, 10:46
0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Wie Caantjes? Ik zie geen naam... hahaa


Ik zie overigens top 10 Bryson DeChambeau op 1.90 op bwin. Volgens jou voorbeschouwing easy money dus..

0 Vind ik leuk's


Top 5 rond de 3.3 en Top 10 rond de 2.0.

Daar liggen de quotes op dit moment inderdaad; ik vind die inderdaad netjes, ook gezien de baan.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Kan op Uni top 10 after round 1 voor 3.25 zetten op DeChambeau.

Heb er verder geen verstand van maar dat gokje is dus wel te wagen? Wanneer eindigt round 1?

1 Vind ik leuk's

Er zijn 4 rondes, van donderdag tem zondag, dus donderdag is de 1e ronde. Na 2 rondes is er een cut waarbij de bovenste helft van het klassement naar ronde 3 & 4 mag, de onderste helft valt af. De toppers moeten vooral zien dat ze meedraaien in de 1e rondes zodat ze niet afvallen, maar de favorieten staan dikwijls niet meteen bovenaan in de rangschikking, dat is een beetje een loterij

1 Vind ik leuk's

ik ken er geen fluit van maar ik volg op die top 10 Bryson De Chambeau op Unibet aan een odd van 2.00


Kan jij hier dagelijks een update posten over de prestaties van de spelers Caantjes?

1 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)


We gaan er voor zitten vanmiddag. Ik zal hier updates geven.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK


Het is een langzame start, met wat regen vertraging.

Bryson begint ook slecht. Op zijn vierde hole verliest hij twee slagen door zijn tweede slag diep in de struiken te slaan.

Maargoed de weg is nog lang voor alle 72 zijn gespeeld.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.