Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Masters Golf Augusta


Deze week zijn de Masters. Vreemd omdat het normaal in April plaatsvindt. Nu kunnen we Augusta zien in de herfstkleuren.

Qua favorieten is Bryson DeChambeau de nummer 1. Hij heeft op afstand de US Open gewonnen, en heeft met name zijn long hitting laten zien. Toevallig is daar op Augusta ook veel ruimte voor. (met name hole 1, 2, 8, 14 en 17). Tiger heeft daar in het verleden ook regelmatig voordeel uitgehaald. Naast DeChambeau zien we Johnson, Thomas, Rahm en McIlroy (Rory) als de vier meer traditionele favorieten (quotes 10-14 over verschillende bookies). Met name Thomas heeft op Augusta de laatste jaren behoorlijk consistent gespeeld.


Het merendeel van de tips komen later en/of gedurende de vier speeldagen. Voor nu kan ik het niet laten op Rory > Johnson als matchup te spelen (2.04) ook omdat Johnson een aantal weken terug niet kon spelen vanwege COVID. Ik neem ook alvast een gokje op Woods to win (quote 48). Hij kent de course als geen ander en won vorig jaar zelfs (na lange tijd). Vanwege de long range van DeChambeau denk ik zeker dat hij hoog kan/zal eindigen en ik neem hem in de Top 5 voor 3.35.


Veel kijkplezier.

3 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar caantjes
Country flagcaantjes in 9-11-2020 06:43 Overige sporten en evenementen
in 9-11-2020 06:43 Overige sporten en evenementen
24 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50


Nou, Bryson is op 2 under geeindigd. Alles is nog mogelijk.

De laatste spelers moeten nog beginnen. Casey staat op een mooie -7 en is bijna klaar. Hij zou weleens de beste score van dag 1 kunnen neerzetten.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

maar na die 4 rondes als er een hele hoop spelers afvallen beginnen de overblijvers toch terug op 0 he of worden de scores van de eerste 4 rondes ook meegenomen?

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Na 2 rondes valt de helft af, die scores blijven gewoon

0 Vind ik leuk's


Vandaag wordt eerst de eerste ronde volledig uitgespeeld.

Maar ik neem op dit moment wel een betje op Casey winnaar dag 1 (2.64 op Betfair). De enige echte bedreiging is Justin Thomas die hem nog wel kan achterhalen.


Voor Dag 2 heb ik Woods under 70.5 gepakt met 1.85 op 888. Hij speelde gisteren heel solide, en hij is natuurlijk heel solide en ervaren.

Daarnaast in het trio Oosthuizen, Bryson en Rahm heb ik Rahm gepakt op 2.5 (William Hill). Ze gaan naar mijn mening allemaal de cut halen, en hadden gisteren nette scores. Rahm speelde beter dan ik had verwacht en die lijkt me in vorm te zijn. Nog een dagje doorzetten aub.

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Casey is binnen denk ik?

0 Vind ik leuk's


haha, nee, een klein verlies.

Er waren twee spelers die ook op min 7 zijn geëindigd. Dus met 2.64 en een 3-way split kost het geld.

Helaas was de derde zelfs Dustin Johnson. Die is on fire vandaag en geen goed nieuws voor de match-up met McIlroy. (opening post).


Dag2 is onderweg !

Bericht gewijzigd door caantjes op vr 13 nov. 2020, 16:01
0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

en hoe staat Dechambeau ervoor? goed vertrokken ook mag ik hopen?

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Voor hem begint Dag 2 nu net, wel gelijk een birdie op Hole 2 (een Par 5).

Gisteren was niet heel goed. We gaan het zien.

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK


Ook gisteren hebben ze niet de hele dag 2 kunnen spelen. Die wordt vroeg in de ochtend (onze middag) afgerond. Tijdverschil is zes uur met ons.

Rahm en Oosthuizen zitten nog voor Amens corner en vlak achter de leiders op min 9. Ze kunnen de lead nog wel pakken door wat in te lopen op de back nine.

Qua bets staan we er redelijk voor. Alleen Bryson speelt te onzuiver. Het is de vraag of hij de cut gaat halen. Daar reken ik niet meer op.


Op dit moment neem ik Justin Rose erbij als Top English player. De Engelsen staan er goed voor. Casey was leader na dag 1 maar heeft positie verloren. Fleetwood en Willett zijn de andere twee kandidaten op min 7. Casey moet Dag 2 nog uitspelen, maar ik verwacht dat hij verder terugvalt. Willett is de zwakste en Rose naar mijn mening de meest degelijke. Rose heeft een paar bogeys gespeeld op de laatste Par 4 holes die hij kan voorkomen de laatste twee rondes. Quote 4 op Betfair Exchange is mooie value.

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK


Nog twee interessante tips

  • op WH een boost voor Dustin Johnson to win @ 6.5
  • op 888 geen Hole-In-One op Hole 16 in Ronde 4 @ 1.42 (merk op dit zijn maar 50 spelers, de cut dit jaar is gelimiteerd)


Met de juiste vlagpositie kunnen ze vallen op Hole 16. Zeker. Maar gemiddelde ligt ongeveer op 1 per weekend. Met een redelijke kans dat de greens zondag nog zo vochtig zijn dat de meeste ballen doodvallen in plaats van dat ze op een mooie rol richting pin kunnen spelen.

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.