Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Masters Golf Augusta


Deze week zijn de Masters. Vreemd omdat het normaal in April plaatsvindt. Nu kunnen we Augusta zien in de herfstkleuren.

Qua favorieten is Bryson DeChambeau de nummer 1. Hij heeft op afstand de US Open gewonnen, en heeft met name zijn long hitting laten zien. Toevallig is daar op Augusta ook veel ruimte voor. (met name hole 1, 2, 8, 14 en 17). Tiger heeft daar in het verleden ook regelmatig voordeel uitgehaald. Naast DeChambeau zien we Johnson, Thomas, Rahm en McIlroy (Rory) als de vier meer traditionele favorieten (quotes 10-14 over verschillende bookies). Met name Thomas heeft op Augusta de laatste jaren behoorlijk consistent gespeeld.


Het merendeel van de tips komen later en/of gedurende de vier speeldagen. Voor nu kan ik het niet laten op Rory > Johnson als matchup te spelen (2.04) ook omdat Johnson een aantal weken terug niet kon spelen vanwege COVID. Ik neem ook alvast een gokje op Woods to win (quote 48). Hij kent de course als geen ander en won vorig jaar zelfs (na lange tijd). Vanwege de long range van DeChambeau denk ik zeker dat hij hoog kan/zal eindigen en ik neem hem in de Top 5 voor 3.35.


Veel kijkplezier.

3 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar caantjes
Country flagcaantjes in 9-11-2020 06:43 Overige sporten en evenementen
in 9-11-2020 06:43 Overige sporten en evenementen
24 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50


Woods heeft helaas 71 slagen nodig gehad. Net gemist.

Rahm was wel overtuigend de beste in deze threesome. Die is binnen.


Dag 3 begint zo. De cut is net goed gelopen voor Bryson. Rose staat er goed voor als Engelsman. Michelson als senior.

En met vijf spelers op min 9 en vijf spelers op min 8 kan het een mooie runout worden.

Zaterdag is moving day, hier nemen de spelers de risico's om nog kanshebber te worden, of definitief af te vallen.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK


Moving day, inderdaad.

Michelson plus 7, en Rose plus 4. Deze had ik liever wat anders gezien.

McIlroy en Johnson (DJ) deden het beter met min 5 en min 7.

DJ heeft hier wel een gat geslagen en die staat vier los voor de laatste dag van start gaat.

Als hij zelf een degelijke ronde speelt zal het moeilijk worden hem te achterhalen.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK


Helaas geen spannende finale dag. DJ heeft zijn voorsprong netjes verdedigd.


Beste Engelse speler Rose is net niet gelukt. Fleetwood heeft is uiteindelijk met 1 punt voorsprong geeindigd.

De beste Senior Player Michelson ook niet gelukt. Die verdraaide Langer heeft het heel netjes gedaan. Is zelfs onder par geeindidgd.


Woods heeft ook een prestatie neergezet. Hij heeft op een 3-par Hole een 10 neergezet. Drie ballen in het water. Dat is uniek. En hji slaat vervolgens op de laatste zes holes nog vijf birdies. Dus hij kan het wel .

3 Vind ik leuk's
KK-AA-KK


voor de volledigheid, dit was wel de winst van het toernooi -

we zijn er volgend jaar weer bij

2 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.