Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de NFL

Beste medeforumleden,


gister in de chat werd mij gevraagd om een topic te starten over wedden op de NFL,daar er hier nog geen eigen topic voor was, dat doe ik dus bij deze. Als iemand ook de NFL volgt dan is dat natuurlijk ook erg leuk, en hopelijk kunnen we hier ook een profitable topic mee openen, net zoals met de andere sporten!


Ik heb als plaatje mijn resultaten van de NFL tot nu toe bijgevoegd, tot nu toe gaat het erg lekker! Als mensen deel willen nemen aan dit topic, doe dit dan positief, zonder mensen af te branden, niemand geeft voor de lol verkeerde picks. Elke pick die ik geef speel ik zelf ook echt en sta ik 100% achter. Ik dwing niemand mee te spelen.


Afgelopen weekend speelde ik KC Chiefs ML, Baltimore Ravens -9.5 en Green Bay -6 deze waren alle 3 ook goed, echter kan ik via betsafe geen gedetailleerd screenshot maken?


Allen die meedoen en meespelen enorm veel succes gewenst!! Laten we er een profitable seizoen van maken!


De wedstrijden zullen zijn:

- In de nacht van donderdag op vrijdag (thursday night football)

- Zondag avond en de nacht van zondag op maandag

- De nacht van Maandag op dinsdag (monday night football)


Echter zal ik op donderdag en maandag niet altijd tips geven,als ik er over twijfel of niet 100% achtersta..


[URL=http://imgur.com/vnOpDhs][/URL]

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar masterk
Country flag masterk in 10-11-2014 11:21 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2014 11:21 Overige sporten en evenementen
59 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Arizona Cardinals @ 1.38 Money Line
Arizona Cardinals @ Cleveland Browns

St. Louis Rams @ 1.25 Money Line
San Francisco 49ers @ St. Louis Rams

Atlanta Falcons @ 1.28 Money Line
Tampa Bay Buccaneers @ Atlanta Falcons

Green Bay Packers @ 1.67 Money Line
Green Bay Packers @ Denver Broncos

New York Jets @ 1.59 Money Line
New York Jets @ Oakland Raiders

Hier ga ik voor vanavond!
0 Vind ik leuk's
Ik vind het toch apart dat de Falcons vorig seizoen met 56-14 wonnen van de Buccaneers en een slecht seizoen hadden, en dit seizoen bezig zijn met een goed seizoen en verliezen met 23-20.

Ik ga vannacht voor de Panthers -6. De Colts zijn niet goed bezig en laten in tegenstelling tot vorig seizoen weinig zien aanvallend. Tevens hebben de Panthers een goede defensie en hierom denk ik dat zij ongeslagen blijven!

Voorspelling: 28-17 Panthers.
0 Vind ik leuk's
Minnesota Vikings +1 @1.91
0 Vind ik leuk's
Superbowl

Atlanta Falcons - New England Patriots

Under 59 en Pats ML gaan mijn picks worden.
Ik ga ze echter nog niet zetten, aangezien er nog een stijgende lijn zit in de odds van beiden.
0 Vind ik leuk's
Money, Pussy, Alcohol.. I Had A Dream, I Had It All
Superbowl 51 tips:
- 1H under 28.5 @1.91
- NE Patriots -3 @2.00

Prop bets:
- 4th Quarter highest scoring quarter @2.80

Player props:
- Dion Lewis total receiving yards O18.5 @1.91
- Malcolm Mitchell receiving yards O20.5 @1.91
- Taylor Gabriel receiving yards O53.5 @1.91

Game props:
- ATL team with most turnovers @2.30
0 Vind ik leuk's
Mee eens, denk dat de Patriots dit gaan winnen, offense van Atlanta is wel erg sterk met receivers alleen vind Matt Ryan wel overrated. Brady is laatste weken echt weer in topvorm en defensie ook erg sterk. Ik zie dit ook wel een blow out voor new Engeland worden. Waarom denk je dat eerste helft under 28.5 blijft?
0 Vind ik leuk's
bojandinho:
Waarom denk je dat eerste helft under 28.5 blijft?


Het allerlaatste wat je wilt in de Superbowl is dat je team turnovers maakt. Daarom beginnen de meeste coordinators een tikkeltje conservatief aan de wedstrijd. Een rush hier, een 5 yard pass daar. Allemaal high-percentage plays zoals je dat noemt. Het is ook vaak een schaakspelletje, waarbij ze uittesten wat voor formaties en coverages de tegenstander's defense speelt. Aan de defensive kant van de bal, zal de coordinator nog niet veel blitzes uitproberen, omdat ook hij wilt zien wat de tegenstander uitprobeerd. Defensive linemen en line-backers blijven thuis en zorgen dat er geen bigplays worden opgegeven.

Daarnaast probeer ik in te beelden wat Belichick en McDaniels zouden doen wanneer ze tegen de high-power offense van Atlanta moeten. Het allerbeste recept is ze voornamelijk van het veld af te houden. Dat doe je door voornamelijk lange drives te houden, vaak te rushen en vooral je 3rd downs converten om op het veld te blijven. New England kan redelijk makkelijk scoren tegen deze defense van Atlanta, maar dat heeft geen nut natuurlijk als Atlanta na 2 minuten al weer op gelijke hoogte staat.

Daarnaast is het heel erg belangrijk dat je de defense van de tegenstander veel minuten op het veld hebt staan in het begin van de wedstrijd. Daardoor zullen ze volledig gesloopt zijn in Q4, wanneer het er het meeste om telt. Kijk maar naar Patriots' win tegen Seattle 2 jaar geleden. De Seattle defense gasten waren buiten adem in de laatste minuten.

Dus om je vraag te beantwoorden:
Rustig begin, veel rushes, clock blijft lopen.
0 Vind ik leuk's
Daar ben ik het wel mee eens, wel denk ik dat zodra er 1 team een Td ofwel fg maakt dat ze daarna losgaan, beide teams zullen niet graag tegen een grote achterstand willen aankijken. Dit zie je ook vaak in deze wedstrijden dat ze dan extra gas geven.

Wel zijn die kleine 5yd passes gevaarlijk door de yards after catch bij zowel Ne als atl.

Verder vind ik under 58.5 een mooie 1.94

En de under 6.5 catches voor julio Jones @2.0 (omdat bill een master is om de sterspeler van de tegenstander te elimineren).

First touchdown Tom brady @41

Falcons most turnovers @2.3

Wat vind je hiervan
0 Vind ik leuk's
Ik vind dat de '1h under' de grootste kans maakt. Daarom speel ik die ook en niet de 'Full Game under'. Beide teams capabel om 2TD of meer in Q4 te scoren. Daarom wed ik ook "Q4 highest scoring quarter".

Alhoewel bekend staat dat Belichick je beste speler neutraliseerd, blijkt dat niet het geval te zijn voor receptions en yards van de top-receivers die tegen hem spelen. Lees de analyse van Bill Barnwell maar op ESPN.com. Daarom heb ik die dus niet gespeeld. Hij pakt net zo makkelijk 10 receptions als het moet. Daarnaast zal Belichick niet Butler op hem hebben, maar een mindere Cornerback en dan continu een Safety over the top, als 2de dekking. Butler zal waarschijnlijk Sanu schaduwen.

Daarom heb ik Taylor Gabriel O53.5 yards receiving. Hij wordt gedekt door de slechtse verdediger van Patriots.

0 Vind ik leuk's
Heldere analyse en ik ga met je mee met de under 28.5,

Ik ga zelf wel voor de under 6.5, vorige wedstrijd vond ik hem in het begin ook vrij onzichtbaar.

Ja de analyses heb ik ook gelezen ook de voorspellingen van al die gasten, loopt erg uiteen qua analyses en voorspellingen.

V
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.