Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de NFL

Beste medeforumleden,


gister in de chat werd mij gevraagd om een topic te starten over wedden op de NFL,daar er hier nog geen eigen topic voor was, dat doe ik dus bij deze. Als iemand ook de NFL volgt dan is dat natuurlijk ook erg leuk, en hopelijk kunnen we hier ook een profitable topic mee openen, net zoals met de andere sporten!


Ik heb als plaatje mijn resultaten van de NFL tot nu toe bijgevoegd, tot nu toe gaat het erg lekker! Als mensen deel willen nemen aan dit topic, doe dit dan positief, zonder mensen af te branden, niemand geeft voor de lol verkeerde picks. Elke pick die ik geef speel ik zelf ook echt en sta ik 100% achter. Ik dwing niemand mee te spelen.


Afgelopen weekend speelde ik KC Chiefs ML, Baltimore Ravens -9.5 en Green Bay -6 deze waren alle 3 ook goed, echter kan ik via betsafe geen gedetailleerd screenshot maken?


Allen die meedoen en meespelen enorm veel succes gewenst!! Laten we er een profitable seizoen van maken!


De wedstrijden zullen zijn:

- In de nacht van donderdag op vrijdag (thursday night football)

- Zondag avond en de nacht van zondag op maandag

- De nacht van Maandag op dinsdag (monday night football)


Echter zal ik op donderdag en maandag niet altijd tips geven,als ik er over twijfel of niet 100% achtersta..


[URL=http://imgur.com/vnOpDhs][/URL]

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar masterk
Country flag masterk in 10-11-2014 11:21 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2014 11:21 Overige sporten en evenementen
59 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
bojandinho:

Ja de analyses heb ik ook gelezen ook de voorspellingen van al die gasten, loopt erg uiteen qua analyses en voorspellingen.


Ik houd van de inhoudelijke analyse van Barnwell. Dat combineer ik met mijn eigen ervaringen en inzichten.

De rest van de jongens van ESPN Chalk zijn Clowns. Iemand heeft alle bets van ze bijgehouden.....iets van -40 units totnutoe.

0 Vind ik leuk's

Olla Guys,


Het staat weer te gebeuren dit weekend! Patriots - Eagles in de Superbowl. Patriots de favoriet maar de Eagles mogen niet onderschat worden. Als er iemand mooie tippies heeft voor de Superbowl dan mogen ze hier gedeeld worden :)


Zelf denk ik dat het een close game wordt daarom speel ik zowieso:


Eagles +5,5 @1,86

Nick Foles over 1,5 TD passes @1,85 (high)

Nick Foles over 2,5 TD passes @3,60 (Low)


Veel kijk plezier!

1 Vind ik leuk's

Ik zit zelf tot nu toe alleen nog maar op

James White TD scorer @3.25 Unibet

James White at least 2 TD's @17 Unibet


White z'n playoff record zegt meer dan genoeg. In 4 van de laatste 5 playoff wedstrijden van New England was hij goed voor 7 touchdowns totaal. In de superbowl van vorig jaar tegen Atlanta had White zelfs 3 touchdowns. Wat mij betreft zeker het spelen waard dus

1 Vind ik leuk's

Ga ik ook spelen, Mooie odds voor White ja

1 Vind ik leuk's

Wat ook wel opvallend is trouwens is dat van de 5 Superbowls die de Patriots hebben gewonnen het verschil in punten nooit meer dan 6 was.


Home team to win by 1-6 points @4.50 misschien ook wel leuk om te spelen daarom. Denk inderdaad ook dat het een close game gaat worden maar dat de Patriots 'm toch weer nipt gaan winnen.

1 Vind ik leuk's

Als je nog geen klant bent van LeoVegas: odd voor New England to win is verhoogd van 1.50 naar 5.00.


Max inzet is helaas wel slechts 5,-, maar alsnog eenvoudig te surebetten natuurlijk.


Linkje en alle voorwaarden

Bericht gewijzigd door Support op zo 4 feb. 2018, 11:23
1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

mijn bets ;


Amendola touchdown scorer


patriots ML


second half most scoring points


over 5.5 touchdowns


Blount touchdown scorer

0 Vind ik leuk's
Op za. 3 feb. 2018, 09:39 schreef pijnacker83:

Olla Guys,


Het staat weer te gebeuren dit weekend! Patriots - Eagles in de Superbowl. Patriots de favoriet maar de Eagles mogen niet onderschat worden. Als er iemand mooie tippies heeft voor de Superbowl dan mogen ze hier gedeeld worden :)


Zelf denk ik dat het een close game wordt daarom speel ik zowieso:


Eagles +5,5 @1,86

Nick Foles over 1,5 TD passes @1,85 (high)

Nick Foles over 2,5 TD passes @3,60 (Low)


Veel kijk plezier!

Was weer een mooie superbowl.


Alle 3 de bets goed :)


En Ook de TD bet van White meegespeeld.


Dus al met aleen hele mooie nacht

0 Vind ik leuk's

Was weer genieten inderdaad. Philly handicap ook gespeeld. Zonde dat White niet nog voor een tweede keer de endzone in liep maar prima nacht verder.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.