Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de NFL

Beste medeforumleden,


gister in de chat werd mij gevraagd om een topic te starten over wedden op de NFL,daar er hier nog geen eigen topic voor was, dat doe ik dus bij deze. Als iemand ook de NFL volgt dan is dat natuurlijk ook erg leuk, en hopelijk kunnen we hier ook een profitable topic mee openen, net zoals met de andere sporten!


Ik heb als plaatje mijn resultaten van de NFL tot nu toe bijgevoegd, tot nu toe gaat het erg lekker! Als mensen deel willen nemen aan dit topic, doe dit dan positief, zonder mensen af te branden, niemand geeft voor de lol verkeerde picks. Elke pick die ik geef speel ik zelf ook echt en sta ik 100% achter. Ik dwing niemand mee te spelen.


Afgelopen weekend speelde ik KC Chiefs ML, Baltimore Ravens -9.5 en Green Bay -6 deze waren alle 3 ook goed, echter kan ik via betsafe geen gedetailleerd screenshot maken?


Allen die meedoen en meespelen enorm veel succes gewenst!! Laten we er een profitable seizoen van maken!


De wedstrijden zullen zijn:

- In de nacht van donderdag op vrijdag (thursday night football)

- Zondag avond en de nacht van zondag op maandag

- De nacht van Maandag op dinsdag (monday night football)


Echter zal ik op donderdag en maandag niet altijd tips geven,als ik er over twijfel of niet 100% achtersta..


[URL=http://imgur.com/vnOpDhs][/URL]

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar masterk
Country flag masterk in 10-11-2014 11:21 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2014 11:21 Overige sporten en evenementen
59 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 17 nov. 2014 om 08:00
Broncos -8

Green Bay -5

Speelde last minute ook nog Detroit-Arizona under 41.5, eindstand 14-6 dus die ook binnen, zoals gemeld op de chat gister :)
Kan voor degene die het willen zien evt ook nog een screenshot van deze plaatsen.

3-1 tot nu toe deze week, zal eens kijken of monday night football nog wat brengt (y)

NFL record 2014 19-5
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Ben benieuwd wat je vannacht weer voor tips hebt! (Y)
0 Vind ik leuk's
Ik speelde packers weer mee! Mooie tip. Verder speelde ik vannacht Patriots nog winst, hadden een mooie win reeks en notering. Kijken inderdaad wat er vannacht gespeeld kan worden :)
0 Vind ik leuk's
Ik kan niet stoppen met wedden, dat spannende gevoel kan ik echt niet weerstaan!
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 17 nov. 2014 om 10:50
Blij dat ik jullie kan helpen boys!!

Tis enorm druk op het werk dus als ik vannacht wat speel, zal dit vanavond pas gepost worden. (y)
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Nice master! Had ze beide meegespeeld! 3-1 is lekker toch!
0 Vind ik leuk's
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 17 nov. 2014 om 15:21
Vannacht staat het duel tussen de Titans (2-7) en de Steelers (6-4) op de rol, een primetime game die eigenlijk maar voor 1 ploeg van belang is, de Steelers..
Zij zitten in een moeilijke divisie, waar alle ploegen boven .500 staan, voor de Steelers is het dus een must win game om deelname aan de playoffs af te dwingen.

Voor de Titans staat het iets anders, zij zijn al kansloos voor de playoffs, alleen virtueel hebben zij nog een kans. Zij staan op een miserabele 2-7.
Eigenlijk is het voor de Titans beter om meer te verliezen want dan krijgen ze een sterkere draft pick, echter zal dit vannacht geen factor zijn.

Wat wel een factor is, is dat de Titans leunen op een rookie QB, waar de defense coordinator van de Steelers 18-2 is op rookie QB's sinds zijn aantreden in 2007.
Verder hebben de Titans ongelooflijk veel moeite met running games, waar de Steelers met Le'Veon Bell een van de most improved running NFL players hebben, en ook nog LeGarette Blount achter de hand hebben.

Echter is ook niet alles op en top bij de Steelers, die hebben verloren van de Buccaneers en de Jets, ook geen hoogvliegers in dit NFL seizoen, echter is er 1 verschil tussen deze teams en de Titans, dat is de QB positie.

Ik verwacht dat, ondanks dat de Steelers soms niet thuis geven, zij met een W uit deze strijd zullen komen, en zullen realiseren dat dit een must win game is!

Steelers -5.5
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 18 nov. 2014 om 07:54
Steelers -5.5

Helaas net 2.5 punt te kort,wel gewonnen maar niet de spread gecovered, 27-24

NFL record 2014 19-6

Voorlopig was dit de laatste tip, ik ga eerst lekker op vakantie! Over pakweg 2-3 weken weer terug
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Vandaag kun je bij Unibet adventkalenderaktie volgende winnen:
WIN EEN GESIGNEERDE HELM VAN PEYTON MANNING
Zet vanavond in op de NFL en maak kans op een gesigneerde helm van Peyton Manning!

Daarbovenop maak je ook kans op één van de 10 cashprijzen ter waarde van €50.

Hoe kan je deelnemen?

1. Schrijf je in door je gebruikersnaam in te geven en op 'Save' te klikken
2. Zet minstens 5 EUR in op de NFL
3. Weddenschappen dienen geplaatst te worden voor 7 december, 23:59 CET
4. Je doet automatisch mee aan de lottrekking

De winnaars worden bekendgemaakt op 8 december om 15:00 CET.

Iemand een tip voor NFL vandaag?
http://www.liveuitslagen.nl/american-football/

0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 7 dec. 2014 om 13:42
Ben weer terug,heb dit weekend niet echt naar de wedstrijden kunnen kijken maar degene die er uitschiet voor mij is:

Monday night football, de Packers (9-3) tegen de Falcons (5-7).

De Packers vernederen eigenlijk elk team op eigen veld, vorige week was het iets moeilijker tegen het goed draaiende New England Patriots, maar met 26-21 wisten ze deze ook naar hun toe te trekken.Er is 40% kans op sneeuw volgens de weersverwachtingen, en ik denk dat dit de Falcons niet ten goede komt.

De line is behoorlijk hoog,maar ik zie het niet anders dan dat ze deze gaan coveren, Ryan de QB van de Falcons heeft de kwaliteiten om punten op het bord te zetten,echter is de verdediging gewoon heel zwak en ik denk dat Rodgers met gemak zn aanval naar de endzone zal leiden.

Mijn tip in deze is Packers -11.5

Edit: de line op marathonbet is -13, slechte line, heb geld op unibet gezet daar is hij -11.5, dus ik zou deze pakken
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Thx Master ik heb Packers-11.5 incl verlengingen @1.92
Is wel een game op di nacht 09/12 om 2u30

http://www.oddsportal.com/american-football/usa/nfl/green-bay-packers-atlanta-falcons-lrAGti7s/#ah;1
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.