Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de NHL 2018/2019 (IJshockey)

In dit topic komen voorlopig de volledige voorbeschouwingen van ijshockeywedstrijden uit de NHL. Voel je vrij om hier zelf ook tips te delen.


Toegevoegd door forummod:

Wil je meer weten over het wedden op ijshockey wedstrijden? Lees dan het artikel die hierover in het kenniscentrum staat.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jorditoma
Country flagjorditoma in 28-11-2018 19:39 Overige sporten en evenementen
in 28-11-2018 19:39 Overige sporten en evenementen
281 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Bericht gewijzigd door jorditoma op do 18 apr. 2019, 20:21
0 Vind ik leuk's

Recap rondom Pasen: 1-3


Golden Knights vs. Sharks Over 6 goals [Game 6] @ 1.84 (Low)

Boston Bruins incl. overtime @ 1.69 (Unibet, low)

Vegas Golden Knights incl. overtime [Game 6] @ 1.98 (Low)

Carolina Hurricanes over 2.5 team goals [Game 5] @ 1.63 (Low)

0 Vind ik leuk's

Recap dinsdagnacht: 1-0

Vegas Golden Knights incl. overtime @ 1.97 (Low)


Vannacht werd in San José misschien wel de meest bizarre wedstrijd afgewerkt die ik ooit heb gezien in de NHL (samenvatting). De Vegas Golden Knights hadden in het beslissingsduel, de befaamde 'game 7' tegen de San José Sharks in de 3e periode een comfortabele 3-0 voorsprong. Ze kregen hierna een onterechte major penalty van 5 minuten (dit houdt in dat er ondanks tegengoals vijf minuten met een man minder moet worden gespeeld). De Sharks kwamen in deze vijf minuten op een 4-3 voorsprong, waarna de Golden Knights 47 seconden voor tijd weer op gelijke hoogte kwamen. Goodrow bezorgde de Sharks aan het eind van een extreem spannende overtime niet alleen de zege in deze wedstrijd, maar ook in de series.


Voor woensdagnacht:

Washington Capitals vs. Vegas Golden Knights

Bericht gewijzigd door jorditoma op wo 24 apr. 2019, 21:48
0 Vind ik leuk's

Recap woensdagnacht: 1-1


Washington Capitals Over 2,5 team goals @ 1.68 (Unibet, low)

3e periode: Over 1,5 goals @ 1.54 (Unibet, low)


De eerste ronde van de Stanley Cup-play-offs zit erop en vannacht vond opnieuw een grote verrassing plaats. Na zes thuiszeges in deze series tussen de Carolina Hurricanes en de Washington Capitals deden de Canes wat voor onmogelijk werd gehouden: het beslissingsduel in Washington via double overtime winnen met een golden goal. Deze GIF laat zien hoe dichtbij de Capitals waren aan het eind van de derde periode. Gisteren gaf ik al aan dat de de wedstrijd tussen de San José Sharks en de Vegas Golden Knights misschien wel de meest bizarre wedstrijd was die ik ooit heb gezien in de NHL (samenvatting is het terugkijken waard). In het duel van vannacht zat ook alles.


Alle vier de Wildcard-teams wisten voor een verrassing te zorgen en stoten door naar de tweede ronde. Favorieten voor het winnen van de Stanley Cup voorafgaand aan de eerste ronde van de play-offs:


Tampa Bay (3.1)

Calgary Flames (9.5)

Boston Bruins (12.0)

Washington Capitals (13.5)

Nashville Predators (14.0)

San José Sharks 15.0)

St. Louis Blues (16.0)

Vegas Golden Knights (16.0)

Pittsburgh Penguins (17.0)

New York Islanders (18.0)

Winnipeg Jets (18.0)

Toronto Maple Leafs (21.0)

Carolina Hurricanes (28.0)

Columbus Blue Jackets (28.0)

Dallas Stars (31.0)

Colorado Avalanche (36.0)

Bericht gewijzigd door jorditoma op do 25 apr. 2019, 07:45
0 Vind ik leuk's
Bericht gewijzigd door jorditoma op do 25 apr. 2019, 21:55
0 Vind ik leuk's

Als je alles tegenovergesteld van jou speelt, kun je een aardige winst maken...

1 Vind ik leuk's

Tijdens het reguliere seizoen zat die er vaak goed bij hoor. Play offs zijn wat lastiger te voorspellen

0 Vind ik leuk's
Op vr. 26 apr. 2019, 10:21 schreef hoppi:

Als je alles tegenovergesteld van jou speelt, kun je een aardige winst maken...

Jammer dat ik je in de laatste twee maanden van het reguliere seizoen niet in dit topic heb gezien, toen er vaak genoeg winnende dagen waren. Zoals Mokum001 al aangeeft zijn play-off-wedstrijden een stuk lastiger te voorspellen en daar komt bij dat dit de meest verrassende play-offs zijn sinds jaren (zie ook aantal posts hierboven de quoteringen voor winnaars van de Stanley Cup voorafgaand aan de eerste ronde en welke teams er zijn uitgeschakeld). Zeker eerste wedstrijden van series tijdens de play-offs of tijdens de beslissende zevende wedstrijd is het vaak gewoon 50/50 en indien er een grote underdog is, ligt daar de value. Dat het nu een aantal keer niet goed uitpakt is jammer. Tijdens het reguliere seizoen probeer ik zoveel mogelijk tips met cijfers te onderbouwen, maar de play-off-wedstrijden zijn heel cliché wedstrijden op zich.


Donderdagnacht: 0-3

Een negatieve sweep. Van de Blue Jackets was het de vraag of de lange rustperiode ze goed zou doen of dat ze hierdoor juist traag van start zouden gaan. Dit laatste was helaas het geval. Stars waren het betere team op het ijs, maar verloren met 3-2.


Columbus Blue Jackets @ 3.0 (Unibet, low)

Bruins vs. Blue Jackets 1ste periode: Over 1,5 goals @ 1.82 (Unibet, low)

Dallas Stars incl. overtime @ 2.32 (Unibet, low)


Voor vannacht:

New York Islanders vs. Carolina Hurricanes

San José Sharks vs. Colorado Avalanche

Bericht gewijzigd door jorditoma op vr 26 apr. 2019, 15:50
0 Vind ik leuk's

Voor vannacht:

Dallas Stars vs. St. Louis Blues


Afgelopen vrijdag:

Winnaar 1ste periode: Carolina Hurricanes @ 2.05 (Draw No Bet) [0-0]

Bericht gewijzigd door jorditoma op ma 29 apr. 2019, 19:51
0 Vind ik leuk's

Recap maandagnacht: 0-1

First goal. No goal, no bet: Dallas Stars @ 1.86 (Low)


De trend van thuisteams, die in hun eerste thuiswedstrijd van een series als eerst doel troffen, zette zich helaas niet voort. Geen officiële tip, maar neigde zoals aangegeven in de prognose sterk naar de over. Mocht je deze toch hebben gespeeld, was deze ruimschoots binnen, al vielen de goals laat.

Bericht gewijzigd door jorditoma op di 30 apr. 2019, 07:28
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.