Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de NHL 2018/2019 (IJshockey)

In dit topic komen voorlopig de volledige voorbeschouwingen van ijshockeywedstrijden uit de NHL. Voel je vrij om hier zelf ook tips te delen.


Toegevoegd door forummod:

Wil je meer weten over het wedden op ijshockey wedstrijden? Lees dan het artikel die hierover in het kenniscentrum staat.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jorditoma
Country flagjorditoma in 28-11-2018 19:39 Overige sporten en evenementen
in 28-11-2018 19:39 Overige sporten en evenementen
281 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik weet genoeg van ijshockey.. ik tipte gister ook toronto maple in de chat!

Alleen is dit nu al de 3e keer dat et precies andersom is dan jij voorspelt in korte tijd met een heel mooi onderbouwd verhaal waardoor mensen mss wel blind mee gaan.. dallas miste verdedigers toch..? In de 1e periode zijn er 3 penals gegeven waarvan er niet 1 wordt gescoord.. hoe kan dat dan??

0 Vind ik leuk's

@rikj1994 Yes bij -1, -2 etc. krijg je bij winst met één doelpunt verschil je geld terug. Vind het zelf ook een mooie voor iets meer zekerheid.


De over/under is pre ook interessant, want voorafgaand aan de wedstrijd heb je nog de mogelijkheid om bijv. over 5 of 6 goals etc. te spelen. Deze asian totals zijn niet meer speelbaar als de wedstrijd begint.

0 Vind ik leuk's
Op do. 29 nov. 2018, 12:21 schreef rolwol:

Ik weet genoeg van ijshockey.. ik tipte gister ook toronto maple in de chat!

Alleen is dit nu al de 3e keer dat et precies andersom is dan jij voorspelt in korte tijd met een heel mooi onderbouwd verhaal waardoor mensen mss wel blind mee gaan.. dallas miste verdedigers toch..? In de 1e periode zijn er 3 penals gegeven waarvan er niet 1 wordt gescoord.. hoe kan dat dan??

Drie tips op een rij is nog geen drama. Daarnaast is een ieder vrij in het meespelen of niet.

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Op do. 29 nov. 2018, 12:21 schreef rolwol:

Ik weet genoeg van ijshockey.. ik tipte gister ook toronto maple in de chat!

Alleen is dit nu al de 3e keer dat et precies andersom is dan jij voorspelt in korte tijd met een heel mooi onderbouwd verhaal waardoor mensen mss wel blind mee gaan.. dallas miste verdedigers toch..? In de 1e periode zijn er 3 penals gegeven waarvan er niet 1 wordt gescoord.. hoe kan dat dan??

Er is me gisteren ook naar Toronto gevraagd in de chat en toen gaf ik de over aan.


Als je genoeg weet van de sport, dan weet je als het goed is ook dat er het nodige geluk bij komt kijken, zo ook bij powerplays. Niemand kan voorspellen dat een puck via twee benen in het doel belandt of een goalie makkelijke schoten doorlaat. Powerplay percentages zijn ook niet interessant, want over een heel seizoen balanceert het zich namelijk allemaal wel redelijk uit. Bij een team dat wedstrijden op rij gemakkelijk scoort uit PP's, kan een aantal wedstrijden later ineens een droogte heersen. De grote uitzondering hierop zijn de Washington Capitals, een team waartegen je geen penalty's kunt permitteren, want dan betaal je vrijwel altijd de prijs.


Veel interessanter zijn de corsi for percentages om te kijken of een team domineert met puckbezit of bijvoorbeeld expected goals, waaruit je kan opmaken hoeveel grote kansen bepaalde teams krijgen. Ik begrijp je negativiteit ook niet echt, want de Flames waren gisteren simpelweg het betere team op het ijs. Je hebt het over drie tips op rij, maar gisteren waren er twee fout. Bovendien had je gewoon quitte kunnen spelen wanneer je alles met de geadviseerde stakes had meegespeeld.


Om een voorbeeld van vannacht te geven: Corsi for % zaten de Flames op 54% en de Stars op 34%, in de algemene regel wordt boven de 55% als 'elite' beschouwd. Enkel drie teams komen daar over het hele seizoen gekeken net aan.

Bericht gewijzigd door jorditoma op do 29 nov. 2018, 13:21
2 Vind ik leuk's

Team Total Double:

Pittsburgh Penguins TT Over 3 + Tampa Bay Lightning TT Over 3 @2.68 (medium)


Pittsburgh Penguins vs. Philadelphia Flyers

Beide teams komen uit in de Eastern Conference. Crosby scoorde namens de Penguins tijdens de laatste wedstrijd een spectaculaire hattrick. Daarnaast is Malkin ook een erkend doelpuntenmaker. In 5 van de laatste 7 wedstrijden scoorden de Penguins 4 goals of meer. Alleen de Ottawa Senators (108) kregen dit seizoen meer goals tegen dan de Philadelphia Flyers (86). Philadelphia kreeg in 4 van hun laatste 5 wedstrijden 4 doelpunten of meer tegen.


Florida Panthers vs. Tampa Bay Lightning

Ook de Florida Panthers en de Tampa Bay Lightning komen uit in de Eastern Conference. De Lightning beschikken over enorm veel aanvallende stootkracht. Er is geen team uit de gehele NHL dat vaker het net wist te vinden dan zij (98). De Panthers spelen een back-to-back wedstrijd, hun 3e wedstrijd in 4 dagen, hun 4e in 6 en 6e duel in 9 dagen. Erg druk schema dus. Zij kregen daarnaast in 8 van hun laatste 9 wedstrijden drie goals of meer tegen en in 6 daarvan waren dat er zelfs 4+


0 Vind ik leuk's

Voorbeschouwing Nashville Predators - Buffalo Sabres (4 december, 02:00 uur)


Maandagnacht staan er slechts drie wedstrijden op het programma in de NHL. Eén daarvan is het duel tussen de Nashville Predators en de Buffalo Sabres. De Predators gaan aan kop in de Western Conference, terwijl de Sabres in dit prille seizoen de grote revelatie zijn.


Nashville Predators: Presteren wisselvallig

De Predators doen het de laatste jaren goed in de NHL. Sinds het seizoen 2014-2015 werden de play-offs elk jaar gehaald. Het grote hoogtepunt uit de geschiedenis van de club vond twee jaar terug plaats. Met redelijk gemak werd destijds de finale van de Stanley Cup cup bereikt. Het sprookjesboek kreeg destijds geen passend einde, want in de finale bleken de Pittsburgh Penguins uiteindelijk over zes wedstrijden te sterk. Dit seizoen gooit het team van coach Peter Laviolette opnieuw hoge ogen. De Predators delen momenteel de eerste plaats in de Western Conference. Toch zijn de prestaties de laatste wedstrijden wat wisselvallig.


De ijshockeyclub uit Nashville kreeg flinke klop van de St. Louis Blues, verloor nipt van de medekoploper (Colorado Avalanche) en leden een verrassende shutout-nederlaag tegen de Arizona Coyotes, terwijl zij een beroep moesten doen op een goalie uit de AHL. De Predators misten de afgelopen wedstrijden het belangrijke drietal Viktor Arvidsson, Kyle Turris en P.K. Subban. Daar komt de afwezigheid van aanvoerder Filip Forsberg voor dit duel nog bij.


Buffalo Sabres: Ongekende zegereeks ten einde

Alle ogen waren de afgelopen weken op de Buffalo Sabres gericht. Het team schreef met hun 3-2 overwinning op de San José Sharks geschiedenis in de NHL. Het team eindigde vorig seizoen onder leiding van Phil Housley nog stijf onderaan, maar voerden de lijst dit seizoen na 25 wedstrijden verrassend aan. De reeks van tien gewonnen wedstrijden betekende ook nog eens een evenaring van het clubrecord. Deze reeks kwam vorige week door een minimale nederlaag bij het groter geachte Tampa Bay Lightning ten einde.


Tijdens een mooie reeks overwinningen speel je als team met net iets meer intensiteit. De recente nederlaag tegen de Florida Panthers, na het verlies in Tampa Bay, kwam dan ook niet als een hele grote verrassing. De Sabres hadden dit seizoen eerste keuze tijdens de draft en pikten hier Rasmus Dahlin op. Het 18-jarige Zweedse talent maakt met elf assists meteen grote indruk. Daarnaast beschikken ze in de vorm van Jeff Skinner over één van de meest productieve schaatsers uit de NHL.


Prognose: Buffalo Sabres wint incl. OT

De Nashville Predators zijn voor vanavond de favoriet in eigen huis, maar het gemis van een viertal belangrijke krachten kan zich weleens laten voelen. Aan de zegereeks van de Sabres kwam vorige week een einde. Toch hebben zij in deze periode laten zien over de nodige mentaliteit te beschikken door niet te schrikken van een achterstand. Het duel van vannacht is op z'n minst een 50/50 wedstrijd en de quotering voor de Buffalo Sabres staat dan ook te hoog. Winst Buffalo Sabres incl. overtime en penalty shootout) @2.48 (Unibet, medium)

Bericht gewijzigd door jorditoma op ma 3 dec. 2018, 22:46
0 Vind ik leuk's

vandaag is een Nederlandse NHL speler van Pittsburg naar de Ducks gegaan Daniel Sprong

1 Vind ik leuk's
Prognose: Buffalo Sabres wint incl. OT

De Nashville Predators zijn voor vanavond de favoriet in eigen huis, maar het gemis van een viertal belangrijke krachten kan zich weleens laten voelen. Aan de zegereeks van de Sabres kwam vorige week een einde. Toch hebben zij in deze periode laten zien over de nodige mentaliteit te beschikken door niet te schrikken van een achterstand. Het duel van vannacht is op z'n minst een 50/50 wedstrijd en de quotering voor de Buffalo Sabres staat dan ook te hoog. Winst Buffalo Sabres incl. overtime en penalty shootout) @2.48 (Unibet, medium)

2-1 Nashville Predators. Zonde dat het precies de verkeerde kant op viel, want beide teams gaven elkaar (ook statistisch gezien) nauwelijks iets toe.

0 Vind ik leuk's
Op di. 4 dec. 2018, 01:33 schreef rollings:

vandaag is een Nederlandse NHL speler van Pittsburg naar de Ducks gegaan Daniel Sprong

Nice! Leuk om in de gaten te houden. Zal gezien het matige spel van de Ducks hopelijk wat meer kansen krijgen dan bij de de Penguins.

0 Vind ik leuk's

Voorbeschouwing Columbus Blue Jackets - Calgary Flames 5 december 01:00 uur


Woensdagnacht staan er maar liefst tien wedstrijden op het programma in de NHL. Met de Columbus Blue Jackets en de Calgary Flames nemen twee teams in vorm het tegen elkaar op.


Columbus Blue Jackets: Effectief op de powerplay

De Blue Jackets zijn bezig aan een goede reeks. Van de laatste tien wedstrijden werden er zes in reguliere speeltijd gewonnen en één in overtime. Aan de basis van deze goede serie liggen de power-plays en het killen van penalty’s. Het team van coach John Tortorella wist dertien van de laatste veertien penalty’s te killen en kreeg dus bijna geen power-play goals tegen. Zelf was het met een man meer situatie juist enorm effectief, want in vier van de laatste zes gewonnen wedstrijden scoorden de Blue Jackets een power-play goal.De Blue Jackets behoren tot de middenmoot als het gaat om puckbezit, maar staan juist wel weer in de top tien van teams als het gaat om puck luck. Cam Atkinson is momenteel de belangrijkste man bij de Blue Jackets. De aanvaller scoorde dit seizoen tot nu toe 28 keer en gaf daarnaast elf assists.


Calgary Flames: Maken indruk

De Flames kennen een vliegende start van het nieuwe seizoen. Het team staat momenteel bovenaan in de Pacific divisie en kunnen over de afgelopen tien wedstrijden dezelfde resultaten als de Blue Jackets weerleggen. Mike Smith maakte tot voor kort een onbetrouwbare indruk in het doel, maar juist de laatste wedstrijden laat hij een betere vorm zien. David Rittich is nog altijd de betere goalie van de twee en de kans is groot dat hij vanavond aan de aftrap verschijnt.


Mochten de Flames vanavond toch voor Smith kiezen, is dat ook geen ramp, want de goedbetaalde doelman kreeg in de laatste vier wedstrijden maar drie goals tegen. Van de Dallas Stars werd enigszins verrassend en onterecht verloren, maar de wedstrijden erna stond het team van Bill Peters er weer. De Los Angeles Kings werden met ruime cijfers opzij gezet, terwijl er op bezoek bij de Chicago Blackhawks met minimaal verschil werd gewonnen.


Prognose:

De Colombus Blue Jackets presteren momenteel bovenmaats op het gebied van power-plays en het killen van penalty’s. Uiteindelijk zullen deze cijfers dan ook verslechteren. De Flames zijn een erg interessant team en behoren tot de top vijf als het gaat om puckbezit. Hierdoor moeten tegenstanders achter de puck aan en lopen hierbij doorgaans tegen vijf penalty’s of meer aan. Small stake op een value bet. Calgary Flames incl. OT & shoot outs @ 2.07 (Unibet, small)

Bericht gewijzigd door jorditoma op di 4 dec. 2018, 22:31
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.