Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de NHL 2018/2019 (IJshockey)

In dit topic komen voorlopig de volledige voorbeschouwingen van ijshockeywedstrijden uit de NHL. Voel je vrij om hier zelf ook tips te delen.


Toegevoegd door forummod:

Wil je meer weten over het wedden op ijshockey wedstrijden? Lees dan het artikel die hierover in het kenniscentrum staat.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jorditoma
Country flagjorditoma in 28-11-2018 19:39 Overige sporten en evenementen
in 28-11-2018 19:39 Overige sporten en evenementen
281 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

In dit topic komen voorlopig de volledige voorbeschouwingen van ijshockeywedstrijden uit de NHL. Voel je vrij om hier zelf ook tips te delen.


Toegevoegd door forummod:

Wil je meer weten over het wedden op ijshockey wedstrijden? Lees dan het artikel die hierover in het kenniscentrum staat.

Bericht gewijzigd door forummod op Wed 27 Mar 2019, 20:12
2 Vind ik leuk's

Voorbeschouwing Calgary Flames - Dallas Stars (29 november, 03:00 uur)


Woensdagnacht krijgen de Calgary Flames de uit vorm verkerende Dallas Stars op bezoek in het Scotiabank Saddledom. Weet het team van Jim Montgomery het tij te keren of houden de Flames de punten in eigen huis?


Calgary Flames: Scoren erop los

De Calgary Flames zijn het NHL-seizoen prima begonnen met een gedeelde eerste plaats in de Pacific divisie. Het team is de laatste anderhalve week dan ook uitstekend in vorm en weet het net dan ook eenvoudig te vinden. Zo werd er met 4-2 van de Edmonton Oilers, 7-2 van de Vegas Golden Knights en 6-3 van de Winnipeg Jets gewonnen. Het team is uitgerust, want de laatste wedstrijd werd afgelopen zondag gespeeld. De Flames wonnen dit duel overtuigend met 6-1 van de Arizona Coyotes. Ook leunt het op een solide defensie, want in november werden er vooralsnog pas één keer meer dan drie goals weggegeven.


In de eerste lijn kunnen de Flames rekenen op de doelpunten van Sean Monahan, de assists van Mark Giordano en daarnaast zorgt Johnny Gaudreau altijd voor gevaar. Alhoewel Mike Smith tegen zijn oude club, de Coyotes, een sterke wedstrijd keepte, is hij vaak nog de zwakke schakel uit het team. Omdat Smith een vermogen verdiend keept hij hij het leeuwendeel val de wedstrijden, maar vanavond staat de meer talentvolle David Rittich op doel. 


Dallas Stars: Veel blessures

De Dallas Stars weten dit seizoen buitenshuis nog weinig potten te breken. Vier keer werd er gewonnen, zeven maal stapte het als verliezer van het ijs en twee keer hield het een punt over na verlies in overtime. De Stars hebben voorin de nodige talentvolle spelers lopen en behoren tot de top tien teams als het om puckbezit gaat, maar de laatste wedstrijden draait het in aanvallend opzicht juist niet. Tijdens de laatste vier verliespartijen kwamen de Stars niet verder dan het magere aantal van vier doelpunten. 


Jim Montgomery en zijn spelers kennen in aanloop naar de wedstrijd van vannacht geen ideale voorbereiding. Eerste doelman Ben Bishop is geblesseerd, waardoor naar alle waarschijnlijkheid Landon Bow voor het eerst dit seizoen zijn opwachting zal gaan maken. Daarnaast missen ze in de vorm van John Klingberg, Marc Methot, Connor Carrick en Stephen Johns ook nog eens vier verdedigers. Met de wedstrijd van gisteren tegen de Edmonton Oilers in de benen wacht nu een zware klus in Calgary.


Prognose: Flames winnen 

Alle statistieken spreken eigenlijk in het voordeel van de Calgary Flames. Het team is uitgerust, in vorm, krijgt weinig goals tegen en scoort er zelf lustig op los. Rittich op doel in plaats van Smith is daarnaast een duidelijke verbetering. De Stars spelen een back-to-back wedstrijd en hebben moeite het net te vinden. Het grote aantal afwezigen, met name in de defensie, helpt dan ook niet bepaald mee. Ik zie de Calgary Flames dan ook in reguliere speeltijd tot winst komen. (Calgary Flames wint @1.81 (Unibet, medium)


Rond 23:00 uur nog een andere voorbeschouwing

Bericht gewijzigd door jorditoma op Wed 28 Nov 2018, 23:05
1 Vind ik leuk's

Inderdaad, heb het ook juist gelezen op een Amerikaanse site dat er veel verdedigers er niet bij zijn.

Ikzelf speel Flames +3,5 teamgoals @1,98

en Flames -1,5 @2,30.


@ jorditoma, kan een mooie topic worden, enkele jaren geleden plaatste ik hier ook NHL tips, nu te weinig tijd jammer genoeg. Succes

1 Vind ik leuk's

Voorbeschouwing Colorado Avalance - Pittsburgh Penguins (29 november, 03:30 uur)


De Pittsburgh Penguins nemen het donderdagnacht in de NHL op tegen de Colorado Avalanche. De Penguins zijn met een zesde plaatst in de Metropolitan divisie wat traag uit de startblokken geschoten, terwijl de Avs indruk maken met een tweede plaats in de Central divisie.


Colorado Avalanche: Presteren boven verwachting

De Colorado Avalanche bivakkeerden enkele jaren terug nog stelselmatig onderaan de ranglijst van de NHL, maar laten zich, in het nog prille seizoen, van hun positieve kant zien. Er is geen team dat in betere vorm verkeerd dan de Colorado Avalanche, want zeven van de laatste acht wedstrijden werden in winst omgezet. Een groot verschil met een maand geleden, toen het er allemaal wat minder rooskleurig uitzag. De Avs verloren destijds vier wedstrijden op rij met één goal verschil. Bij minimale winst- of verliespartijen komt altijd het nodige geluk kijken en vier weken later valt het opeens allemaal wel de goede kant op.


Coach Jared Bednar beschikt over een jong talentvol team met enorm veel snelheid. De aanvalslijn, bestaande uit Gabriel Landeskog, Nathan MacKinnon, and Mikko Rantanen is daarnaast één van de meest productieve uit de gehele NHL. Woensdagnacht won het met 3-2 in Nashville van de Predators, maar het had hier wel het mindere van het spel. Het moest vooral achter de puck aan en creëerde minder schoten op doel dan haar tegenstander.


Pittsburgh Penguins: Nog niet echt op stoom

Ook dit jaar mogen de Pittsburgh Penguins weer tot de favorieten voor het winnen van de Stanley Cup worden gerekend. Om de titel net als in 2016 en 2017 te winnen, zullen er wel meer punten behaald moeten worden. Sidney Crosby behoort al jarenlang tot de beste spelers uit de NHL. De blessure van de aanvoerder, zo'n twee weken geleden, was dan ook een hard gelach voor coach Mike Sullivan. De aanvaller maakte vier wedstrijden terug zijn rentree en was sindsdien weer als vanouds bij zes doelpunten betrokken.


Het ontbreekt de Penguins eigenlijk aan een betrouwbare doelman en dat zou het team later in het seizoen weleens kunnen opbreken. Matt Murray begon met vertrouwen aan het seizoen, maar maakte tot aan zijn blessure een onzekere indruk. Woensdagnacht was het Casey DeSmith die het doel van de Pens verdedigde. DeSmith moet zich dit seizoen nog bewijzen, maar triomfeerde woensdagnacht dankzij een knappe 4-3 overwinning voor de zesde keer dit seizoen.


Prognose: Value op de Penguins

De Avalanche zijn bezig aan een hele knappe reeks, maar het spel was gisterennacht niet al te best. Tijdens de eerdere reeks verliespartijen kon het team het lastig speelschema als excuus gebruiken en ook tijdens de afgelopen tien wedstrijden heeft het veel moeten reizen. Bestemmingen waren onder andere Phoenix, Los Angeles, Edmonton en Winnipeg. Het komt niet al te vaak voor dat de Pinguins een underdog zijn en de value ligt vanavond dan ook duidelijk bij het uitteam. Pittsburgh Penguins @2.0 (Unibet, small)


Nog een WHL tip

Moose Jaw Warriors @1.68 (Betfirst, high)

Warriors 28 punten, tegenstander Kootenay Ice 18 punten.

De Warriors wonnen deze maand het onderlinge duel al twee keer eerder met 9-1 en 5-1.

Bericht gewijzigd door jorditoma op Wed 28 Nov 2018, 22:23
1 Vind ik leuk's
Op wo. 28 nov. 2018, 22:58 schreef belgium17:

Inderdaad, heb het ook juist gelezen op een Amerikaanse site dat er veel verdedigers er niet bij zijn.

Ikzelf speel Flames +3,5 teamgoals @1,98

en Flames -1,5 @2,30.


@ jorditoma, kan een mooie topic worden, enkele jaren geleden plaatste ik hier ook NHL tips, nu te weinig tijd jammer genoeg. Succes

Mooie bets! Flames moeten eigenlijk eenvoudig kunnen winnen vanavond.

Laat het maar weten mocht je zo nu en dan wat spelen. Geeft toch altijd net wat meer vertrouwen wanneer je samen met anderen hetzelfde speelt of juist tot nieuwe inzichten kan komen ;)

0 Vind ik leuk's

dat dit dan niet door de bookies opgemerkt is?

0 Vind ik leuk's

Bookies hebben het wel opgemerkt maar als de odd te laag is voor 1 team krijgen ze daar te weinig geld op binnen waardoor het risico te groot word..

1 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..

Jorditoma stop er aub mee .. je bakt er niks van!!


Wel komen je verslagen leuk geschreven over.. dat geef ik toe.. maar tis altijd fout.. laatst ook al!!!!

1 Vind ik leuk's
Op do. 29 nov. 2018, 09:51 schreef rolwol:

Jorditoma stop er aub mee .. je bakt er niks van!!


Wel komen je verslagen leuk geschreven over.. dat geef ik toe.. maar tis altijd fout.. laatst ook al!!!!

@rolwol bedankt voor je positieve woorden. Zowel de Flames als de Penguins waren gewoon prima picks.


Flames overduidelijk de betere van het spel, maar verliezen in overtime.

Als je niks van ijshockey weet en je ziet alleen 6-3 nederlaag van de Penguins dan snap ik dat je zo reageert.. Crosby zoals verwacht een goede wedstrijd met een hattrick. Tegenstander scoort in de laatste minuut bij 4-3 twee empty-netters, waardoor de uitslag nogal vertekenend is. Dit was op voorhand dan ook een gewoon een 50/50 wedstrijd.


Met het high meespelen van de Moose Jaw Warriors had je gewoon quitte gespeeld.


Fijne dag nog!

Bericht gewijzigd door jorditoma op Thu 29 Nov 2018, 10:21
0 Vind ik leuk's

De - 1 handicap in ijshockey, geldt die hetzelfde als de Asian handicap? Dat je je geld terug krijgt bij (in dit geval) winst met 1 goal verschil?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.