Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de NHL 2018/2019 (IJshockey)

In dit topic komen voorlopig de volledige voorbeschouwingen van ijshockeywedstrijden uit de NHL. Voel je vrij om hier zelf ook tips te delen.


Toegevoegd door forummod:

Wil je meer weten over het wedden op ijshockey wedstrijden? Lees dan het artikel die hierover in het kenniscentrum staat.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jorditoma
Country flagjorditoma in 28-11-2018 19:39 Overige sporten en evenementen
in 28-11-2018 19:39 Overige sporten en evenementen
281 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Het blijft sport, niks is logisch.

0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Voor vannacht (hoogstwaarschijnlijk) weer twee bets op de underdog. Het is even afwachten wie er fit zijn bij de Carolina Hurricanes en de St. Louis Blues zijn om uiteenlopende redenen interessant.


Woensdagnacht:

Carolina Hurricanes vs. New York Islanders

Dallas Stars vs. St. Louis Blues


0 Vind ik leuk's

Excuus voor de laatste slechte anderhalve week, want sindsdien loopt het i.t.t. begin v.d. play-offs en het reguliere seizoen op z'n zachts gezegd niet bepaald lekker. Een combinatie van slechte picks en af en toe verrassende uitslagen. Teams als de Blue Jackets en de N.Y. Islanders, die in de eerste ronde voor een sweep zorgden en hierdoor te lang rust hadden voorafgaand aan de tweede ronde is bijv. iets wat ik heb onderschat. Ik laat de tweede ronde van de play-offs voor wat het is (met uitzondering de wedstrijden waarin teams op matchpoint staan in de series) en wacht af wie er in de halve finales tegenover elkaar staan. In de zogenoemde matchpoint-wedstrijden worden goalies sneller naar de kant gehaald voor een extra man en zijn zowel de over als de 1ste en 3e periode total interessant.


Woensdagnacht: 0-2

New York Islanders incl. overtime @ 2.10 (Low)

St. Louis Blues incl. overtime @ 2.04 (Low)


Recap april 2019


Zoals gezegd komt het verlies door de laatste anderhalve week. Hiervoor schommelde het tussen kleine winst en klein verlies.


1 Vind ik leuk's

Voor vannacht:

Carolina Hurricanes vs. New York Islanders


Bij de andere wedstrijd tussen de St. Louis Blues en de Dallas Stars kan de beslissing vannacht nog niet vallen. De Blues speelden tijdens de Stanley Cup-play-offs van dit jaar tot nog toe vier thuiswedstrijden en in drie hiervan werden er minstens vijf goals gescoord. Wellicht is de total: Over 5 goals @ 1.89 dus interessant.

0 Vind ik leuk's

Recap vrijdagnacht: 1-0

Carolina Hurricanes incl. overtime @ 1.73 (Low)


De Carolina Hurricanes hebben zich met een 5-2 zege op de New York Islanders vannacht als eerste team geplaatst voor de (Eastern) Conference Finals. De Dallas Stars en met name goalie Ben Bishop speelde geweldig bij de San José Sharks in de vijfde wedstrijd. Ze wonnen met 2-1 en kunnen het nu morgenavond in eigen huis afmaken.

Bericht gewijzigd door jorditoma op za 4 mei 2019, 07:09
1 Vind ik leuk's

Ik had de serieuze gok genomen om jouw 2 tips te combineren.


Ik had Hurricanes winst en over 5 goals gespeeld aan oddje 4.35


Dit maakte het tennisverlies toch ruimschoots goed ;)

1 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Bericht gewijzigd door jorditoma op ma 6 mei 2019, 20:44
0 Vind ik leuk's

Recap maandagnacht: 2-0

Sweep zat er zeker in, want de Avalanche schoten zoals verwacht uit de startblokken met 11 schoten tegenover 5 van de Sharks in de 1ste periode. Helaas lukte het ze toen nog niet om hun dominantie in de score uit te drukken. Dankzij een overwinning via overtime sleepten ze er een beslissingsduel in San José uit. De Bruins stonden op matchpoint en wonnen 3-0 op bezoek in Columbus en hiermee is de winst in deze series na zes wedstrijden een feit.


Blue Jackets vs. Bruins: 3e periode: Over 1.5 goals @ 1.58 (Low)

Colorado Avalanche incl. overtime @ 1.80 (Low)

1ste periode: Colorado Avalanche Draw No Bet @ 1.76 (Low) [0-0]


0 Vind ik leuk's

Vannacht een beslissingsduel in St. Louis:

St. Louis Blues vs. Dallas Stars

Bericht gewijzigd door jorditoma op di 7 mei 2019, 19:44
0 Vind ik leuk's

Voor vannacht:

San José Sharks vs. Colorado Avalanche


Recap dinsdagnacht: 0-1

Dallas Stars incl. overtime @ 2.30 (Unibet, low)


''Het ligt in deze series bijna elk duel enorm dichtbij elkaar en het zou me dan ook niet verbazen als het vannacht via overtime wordt beslist.''

In totaal was er een dubbele overtime nodig om de winnaar van deze series te bepalen en zo trokken de Blues via Patrick Maroon in het beslissingsduel aan het langste eind. Value lag op de Stars, maar de Blues waren achteraf de terechte winnaar.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.