Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Eurovision Songfestival (2e halve finale)

Op donderdag 16 mei vindt in Tel Aviv de tweede halve finale plaats van het Eurovisie Songfestival. Waar de eerste halve finale vooral bestond uit kermisacts, gaat het deze avond daadwerkelijk ergens over. Van de top 7 voor de overall winst van het festival, staan er zes vanavond op het programma. Met grote zekerheid mag je dan ook er vanuit gaan dat Nederland, Rusland, Zwitserland, Azerbeidzjan, Zweden en Malta zich zullen gaan plaatsen voor de finale. Aan de onderkant lijken Ierland, Letland, Litouwen, Oostenrijk en Kroatië op voorhand al kansloos. Daar tussenin blijven zeven landen over voor vier plaatsen. Armenië en Noorwegen hebben goede papieren. Noord-Macedonië en Moldavië gaan met elkaar de strijd aan voor een finaleplek, maar zouden zomaar samen buiten de boot kunnen vallen. Denemarken, Roemenië en Albanië hopen daar dan van te profiteren. Eindelijk eens met een gerust hart naar Nederland kijken, dat is ook iets nieuws. Gelukkig valt er ook genoeg te wedden, met name tussen die zeven landen die op de grens balanceren. Hieronder een uitgebreide analyse van alle deelnemers.


** Lees ook ons nuttige artikel over het wedden op het Songfestival 2019 **

** Check de algehele voorbeschouwing op het Songfestival 2019 **

** Check de voorbeschouwing op de 1e halve finale **

 

Het is altijd even zoeken naar bookmakers met een fraai aanbod, maar dit jaar biedt 10bet eigenlijk alles aan waar we op willen wedden. Ik kan deze bookmaker absoluut aanrader om te wedden op het Eurovision Songfestival 2019.

 

Geschreven door: ThePostman


 

1. Armenië: Srbuk ? Walking Out


De avond wordt geopend door een van mijn persoonlijke favorieten. Walking Out is een krachtig en zelfs beter duister lied dat direct de toon zet voor de tweede halve finale. Het is duidelijk dat de liefde voorbij is. De opening duurt eigenlijk net iets te lang, maar wanneer het refrein voor de tweede keer inzet en de blazers erbij komen en de scherven je om de oren vliegen, bereikt het lied de volledige potentie. Zou de finale moeten halen op basis van kwaliteit, maar heeft een beroerde startpositie en is voor sommigen misschien wat te agressief.

 

Armenia TQ @1.44 (10Bet.com)


2. Ierland: Sarah McTernan - 22


Ierland is ook dit jaar weer heel erg Ierland. Een keurig liefdesliedje door een keurig meisje waarbij je ieder moment bang bent dat Ronan Keating ineens achter de bar tevoorschijn komt. De visuals zijn geinig, we wanen ons een beetje in een 50s diner in de VS, een setting geleend van Westlife uit de ?Uptown Girl? clip. Sarah doet leuk haar best, maar ze mist kracht, wat pijnlijk opvalt na de Armeense bijdrage. Heel even denk je nog dat ze zingt over de 22e man die ze verovert heeft in haar leven, maar ook daarvoor is het te braaf. Het is het huisnummer van haar ex. En het aantal punten dat ze in deze halve finale maximaal gaat halen, wat bij lange niet genoeg is om door te gaan.


3. Moldavië: Anna Obodescu - Stay


Dit is een Songfestivalliedje zoals er al honderden zijn geweest. Zangeresje, ballad, jurkje, uithalen, armgebaartjes, drama, etc. Boring. Krijgt natuurlijk wel de punten van Roemenië, maar dit ben je al vergeten voordat de drie minuten om zijn. Om het zwakke lied te maskeren is er een zand-artiest ingevlogen, dezelfde die Oekraïne hielp in 2011. Wie nog dip wilde maken voor bij de snacks, nu is het moment. Dat gezegd hebbende, de eerste kritieken van de pers zijn lovend. Moldavië zou, net als vorig jaar, wel eens de grootste verrassing van het hele festival kunnen worden door de truc met de zandmevrouw. Het is een longshot, maar kan een lucratieve zijn.

 

Moldova Top 10 in Final @21 (10Bet.com)


UPDATE 15-5: Na de jury-show van vanavond lijkt Moldavië toch weer wat tegen te vallen. Plaatsing voor de finale kan nog steeds, maar wordt op het randje. Bovenstaande tip is inmiddels naar @29.00 gegaan, maar zie ik ook wel een stuk somberder in)


4. Zwitserland: Luca Hänni ? She Got Me


Zwitserland is een van de favorieten om dit jaar het festival te winnen. Ricky Martin uit de Alpen gaat zijn lichaam tonen en met de heupen zwaaien in dit zomerse hitje over ?dirty dancing? en vrouwen die ?so low? gaan. Kortom, weinig wordt aan de verbeelding over gelaten. De dansers om Luca heen doen een beetje ongeïnspireerd aan, maar dat mag de pret niet drukken. Hier gaat heel televotend Europa op stemmen. Moeiteloos door naar de finale en daar kanshebber voor top 5.


5. Letland: Carousel ? That Night


Zo, na al dat gedans kan je weer even rustig gaan zitten. Heel rustig zelfs, alsof je in een intiem jazzcafétje bent beland. Een mooi glas wijn erbij, lekker achterover zitten en je mee laten nemen door de betoverende vrouwenstem die wel iets weg heeft van Eva de Rovere. Helaas merk je vrij snel dat het allemaal wel heel erg relaxed is en er weinig spannends gaat gebeuren. Dezelfde akkoorden blijven zich maar herhalen en herhalen en herhalen en herhalen? En dat is jammer, want daardoor gaat het toch wat vervelen en zal niemand er op stemmen vanavond.


6. Roemenië: Esther Peony ? On A Sunday


?You left me, on a Sunday? en dat had je beter niet kunnen doen, vriend. Zo ongeveer opent dit macabere lied uit Roemenië. Esther begint vanuit de luie stoel waarin ze naar Letland zat te luisteren, maar al snel wordt duidelijk dat zij en haar dansers bezeten lijken door vampiers. Donkere graphics, hoge vlammen en diepe trommels maken er een flinke show van waar Dracula zelf jaloers op zou zijn. Dit is een behoorlijk bizarre voorstelling, maar wel boeiend om naar te kijken. En te luisteren. Als ze haar stem onder controle houdt, zou dit zomaar als verrassing door kunnen gaan naar de finale.

 

Romania TQ @2.10 (10Bet.com)


7. Denemarken: Leonora ? Love Is Forever


Als de Ieren de Ieren zijn, dan zijn de Denen de Denen. Ook dit is wel weer heel erg lieflijk. Een klein boerenmeisje zingt in Engels en Frans hoe mooi de liefde toch wel niet is. In de wereld van Leonora bestaat geen kwaad, de Roemeense vampieren zijn op slag vergeten. Om een of andere reden zit ze op een immens grote stoel, een beetje heen en weer te wiegen met haar vriendjes. Onschuldig en hoe verschrikkelijk ook: aanstekelijk. Ook zullen de Denen punten krijgen van Zweden, Noorwegen, Nederland en Ierland. Derhalve waarschijnlijk net aan door.

 

Denmark TQ @1.62 (10Bet.com)


8. Zweden: John Lundvik ? Too Late For Love


?De Ieren en Denen doen maar lekker, maar wij Zweden doen vooral heel erg Zweeds?, zo denkt John Lundvik. Dit is echt een verschrikkelijk typisch gelikt songfestivalliedje waar alles aan klopt en ook nog politiek helemaal correct is met het gospelkoortje. Heel irritant dus. Dit haalt desalniettemin zeeën aan punten binnen, want voor veel mensen is dit precies waarop ze hopen wanneer ze inschakelen. Kanshebber voor top 5 in de finale.


9. Oostenrijk: Paenda - Limits


Het vreugdeloze dieptepunt van vanavond wordt met verve verzorgd door Oostenrijk. Hoewel het verdrietig bedoeld is, wekt het lied vooral een gevoel van agressie op. Je wilt er alles aan doen om Paenda zo snel als mogelijk haar mond te laten houden en te stoppen met dat zeikerige yoouuuhooouuuhoouuuhooouuu gejank. En dat gaat maar door en door. Het schijnt dat gevangen genomen Talibanstrijders die mochten kiezen tussen dit en waterboarding, hun punten niet aan Oostenrijk gaven. Tot overmaat van ramp heeft ze ook nog blauw haar. Dit wordt niks.


Austria NTQ @1.29 (10Bet.com)


10. Kroatië: Roko ? The Dream


Kroatië richt zich dit jaar op de prijs voor de meest kitsch outfit van alle deelnemers. Roko kan voortreffelijk zingen, maar ziet er belachelijk uit in zijn witte pakje met gouden engelenvleugels. Twee onschuldig ogende jongetjes dansen als engelen om hem heen. Een mierzoete in suiker gesponnen wereld ontvouwt zich hier. Maar er is overduidelijk trouble in paradise, anders was Roko vast wel een beetje vrolijker geweest. Misschien is hij ook wel gefrustreerd over dat tergende lied van Oostenrijk. Haalt een paar puntjes vanuit Macedonië en van wat klassiekere kijkers, maar gaat de finale niet halen.


11. Malta: Michela - Chameleon


Tijd voor weer wat positieve spirit. Heerlijk nonchalant liedje met energieke mensen op het podium. We openen met een soort kazoo-toontje en bouwen op naar een erg fijne beat. En precies op het moment dat het refrein in wordt gezet en je helemaal klaar bent voor het grote vuurwerk, schieten we abrupt naar een beetje raar een ongemakkelijk rifje. Het werkt zonder meer. Je wil meer, want je weet dat dit op het einde alsnog helemaal los moet gaan. Michela levert op bestelling en brengt ook nog eens een explosie aan kleur. Misschien net een beetje te simpel voor een topklassering, maar gaat deze halve finale wel overleven.


Malta TQ @1.11 (10Bet.com)


12. Litouwen: Jurij Veklenko ? Run With The Lions


Jurij heeft in Litouwen nog nooit een echte leeuw gezien. Leuk dat hij zo naïef en idealistisch is om te denken dat je lekker je haar los kan gooien en met hen op een drafje kan gaan, maar zo werkt het dus niet. Alleen al door zo?n stomme tekst kan je dit lied direct al niet meer serieus nemen. Verder krijg je ook weinig warme gevoelens ervan en als we straks alles gehad hebben herinnert niemand zich Litouwen nog. Met zoveel goede mannelijke artiesten in deze halve finale is dit simpelweg kansloos.

 

Lithuania NTQ @1.35 (10Bet.com)


13. Rusland: Sergej Lazarev - Scream


Daar heb je zo?n leeuw die de Litouwse zanger met huid en haar verslindt. Hij komt uit Rusland en pakt het groots aan. Bombastisch is het juiste woord. De dreigende viool heeft iets weg van het lied Russians van Sting. Het onweer op de achtergrond versterkt de dreigende sfeer nog extra. Doorgaans is het zo dat vrijwel alles wat de Russen insturen het altijd goed doet, maar dit lied is ook echt gemaakt om op een podium met veel drama gebracht te worden. Op de radio is het een stuk minder boeiend. Op het visuele gaat Sergej heel veel punten pakken en het zingen zal ook wel goed komen. Werd al eens derde, zou het dit jaar beter kunnen doen.


14. Albanië: Jonida Maliqi ? Ktheju Tokës


Met Albanië zijn we weer diep in spirituele sferen belandt. Ergens in een woest berglandschap doet een priesteres een gebed tot de goden. Vuren worden aangestoken, dieren geofferd. En vanuit de grotten vliegen de adelaars weg om het kwaad te verdrijven. Dat is ongeveer de strekking van het verhaal. Een heel eigen geluid, maar meestal niet het type geluid dat in West-Europa erg aanspreekt. Zal moeite hebben om zich te kwalificeren voor de finale, ondanks een fraaie show.


Albania NTQ @1.52 (10Bet.com)


15. Noorwegen: KEiiNO ? Spirit In The Sky


We beginnen met reguliere songfestival ingrediënten. Jongen en meisje zingen een popliedje op een keyboarddeuntje. De middle of the road wordt zonder schaamte bewandeld. Maar na een minuut komt een kale man tevoorschijn. Een Lap. Want ergens in het hoge noorden van Noorwegen, daar wonen de Lappen. En de Lappen hebben een eigen folkloristische zangstijl, genaamd ?yoiken? en dat is wat exact we hier horen. Dit is het Noorse antwoord op de Albanese mevrouw en zeker geen slecht antwoord. De opbouw van dit lied is uitstekend en knalt er lekker in. Ook de Noren gaan door naar de finale.

 

Norway TQ @1.35 (10Bet.com)


16. Nederland: Duncan Laurence - Arcade


Al maanden staat Duncan Laurence bovenaan bij de bookmakers voor de winst van dit Eurovisie Songfestival. Een ongekende positie die Nederland heel lang niet gehad heeft. De kracht van Arcade zit hem in de intense emotie die het oproept door Duncan?s fragiele stem. Ook live blijft hij daarin overeind. Alleen zo zonder maatjes achter een plastic keyboardje van de Intertoys oogt het bijna een tikje sneu. Maar de setting is intiem en de puppy-ogen worden op de juiste momenten van dichtbij in de camera geworpen. Een show is er niet op een lichtgevende bol na, dus alles hangt af van het aanspreken van een zeer diepe emotie. Absoluut kanshebber voor de winst.


Netherlands To Win Final @2.60 (10Bet.com)


17. Noord-Macedonië: Tamara Todevska - Proud


Het feministische geluid van de avond komt van Noord-Macedonië. Tamara is trots en geeft als advies aan alle vrouwen om dat ook te zijn en dit aan de wereld te verkondigen. Een krachtig lied vol overgave en in tegenstelling tot Moldavië wel interessant om naar te luisteren. Maar ja, geen zandartiest. Het lijkt uitgesloten dat beide landen doorgaan, ze vissen in precies dezelfde vijver. Overigens is het bereiken van de finale wel het hoogst haalbare, want als het daar komt is het ondersneeuwgevaar immens.


UPDATE: In de eerste halve finale voorspelde ik dat Hongarije niet door zou gaan. Daar was ik zekerder over dan over NTQ North Macedonia, alhoewel ik van de hooggeplaatste landen bij de bookmakers dit land de grootste kans geef om de kwalificatie te missen. Voor wie durft: North Macedonia NTQ @3.00 (10Bet.com)


18. Azerbeidzjan: Chingiz - Truth


Azerbeidzjan is zonder twijfel een van de meest succesvolle Eurovisie landen van de afgelopen tien jaar. Het land steekt er veel geld in om ieder jaar weer een perfect ogende zanger of zangeres te sturen met een gepolijst lied, met altijd een klein etnisch randje. Truth kan direct alle Spotifylijsten opblazen en niemand zou door hebben dat het om een Songfestivalliedje gaat. Ook bij Chingiz hoge noten, maar hij haalt ze allemaal. Is sinds de repetities de grootste stijger bij de bookmakers en dat is vaak een zeer goede voorspeller voor wat komen gaat. Prachtige afsluiter van een van de sterkste halve finales ooit. Gaat ook voor top 5 in de finale en misschien wel meer!

 

Azerbeidzjan To Win Final @10 (10Bet.com)


UPDATE: Bovenstaande tip is inmiddels naar @13.00 op 10Bet.com. Door de goede optredens van Australië en IJsland in de eerste halve finale zijn de odds wat verschoven. Maar als Azerbeidzjan vanavond echt sterk presteert, dan zie ik die odds wel weer terug buigen. Ik denk persoonlijk dat Nederland daadwerkelijk met de winst aan de haal gaat, maar denk dat als zich een verrassing voordoet voor de winst, dat het Azerbeidzjan zal zijn.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar ThePostman
Country flagThePostman in 10-05-2019 08:57 Overige sporten en evenementen
in 10-05-2019 08:57 Overige sporten en evenementen
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Nogmaals dank voor de vorige tips. Speel de onderstaande tips met je mee:


Moldova Top 10 in Final @21 (low) -> @29 (Betfirst)

Romania TQ @2.10 (medium) -> @2.35 (Betfirst)

Denmark TQ @1.62 (high) -> @1.76 (Betfirst)

Albania NTQ @1.52 (high) -> @1.60 (Betfirst)

Azerbeidzjan To Win Final @10 (low) -> @13 (Betfirst)


Edit: heb even de odds van Betfirst erachter gezet. Behoorlijk verschil tov 10bet.

Bericht gewijzigd door richard123 op wo 15 mei 2019, 11:10
4 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Eurovision 2019 - Eurovision Song Contest - Top 10 Finish Moldova 34.0 (PaddyPower)

toch 5@ verschil

0 Vind ik leuk's

Op basis van de tips van Postman en de vote tabel denk ik er aan om volgende bets te spelen

Armenie TQ

Denemarken TQ

Oostenrijk NTQ


@Postman, voor Moldavië zeg je dat ze top 10 in de finale kunnen halen dus een odd van 4.50 om zich te plaatsen is dus toch ook een mooie?

Volgens de votes maken ze wel niet veel kans. Nog altijd zo zeker van deze bet?


Alvast bedankt voor al je advies en inzichten in het songfestival :)

0 Vind ik leuk's
Op wo. 15 mei 2019, 21:45 schreef sportgambler:

Op basis van de tips van Postman en de vote tabel denk ik er aan om volgende bets te spelen

Armenie TQ

Denemarken TQ

Oostenrijk NTQ


@Postman, voor Moldavië zeg je dat ze top 10 in de finale kunnen halen dus een odd van 4.50 om zich te plaatsen is dus toch ook een mooie?

Volgens de votes maken ze wel niet veel kans. Nog altijd zo zeker van deze bet?


Alvast bedankt voor al je advies en inzichten in het songfestival :)

Ik vind Moldavië een hele lastige. Het lied is totaal niet bijzonder, maar na de eerste rehearsals merkte je aan reacties dat men toch wel onder de indruk was van de act. Nu we weer wat dagen verder zien, valt me op dat dat enthousiasme niet is blijven hangen. En dat stemt mij dus ook wat somberder over de kansen van Moldavië om te verrassen. Echter, er is altijd 1 land (of soms 2) dat echt verrast vanuit de achterhoede (zie Belarus en San Marino dinsdag), dus dat zal ook vanavond gebeuren. Omdat ik niet zie gebeuren dat Ierland, Letland of Kroatië dat gaan doen, kom ik toch op Moldavië uit. Bovendien kan het standaard rekenen op volle punten uit Roemenië en een boel uit Rusland en mogelijk uit Azerbeidzjan. Als Moldavië het redt, verwacht ik dat dat ten koste gaat van Albanië en Noord Macedonië. Vooral die laatste is redelijk vergelijkbaar en eigenlijk beter gezongen. Maar de track-record van het land is barslecht en zit tussen twee grote kanshebbers (NL en Azerbeidzjan) in.


Maar ik vind hem pittig en heb vanavond een update geplaatst in mijn initiële bericht. Als de zandartiest het effect geeft bij de mensen thuis vergelijkbaar na de eerste repetitie, dan kan die plaatsing zeker. Die top 10 lijkt wel een echte longshot, maar uitgerekend Moldavië stond vorig jaar ook sterk onderaan en werd zomaar tiende. Land heeft op de een of andere manier een gunfactor in Europa,

2 Vind ik leuk's
Als fervent volger van het Eurovisie Songfestival, weet ThePostman iedere noot te raken.

Thx voor de tips!


Santi zie jij nog interessante bets?

1 Vind ik leuk's

Mooie tips the postman! Helaas stond mijn geld op unibet dinsdag en die boden geen songfestival meer aan. ik wou hongarije NTQ, belarus TQ en estland NTQ meespelen.

Estland zou dan wel fout zijn geweest, maar het zou dan nog dikke winst zijn met de hoge notering van hongarije. Ook de notering van belarus was zeker niet verkeerd.


Dit keer heb ik mijn geld maar op betfair gezet en Ik pak er denk ik weer een paar van je mee.


Ik ben geen kenner en dit is ook zeker geen tip maar Litouwen @ 3.25 betfair vind ik zelf (ondanks inderdaad de tekst niet veel overgaat) wel een lekker nummer. Dat ze niet doorgaan vind ik ook een veel te lage notering en op youtube vind ik dat ze het ook goed doen op de officiële eurovision youtube kanaal (21.000 likes en 2000 dislikes). In de eerste halve finale waren bijna alle landen boven de 13000 likes door naar de volgende ronde (12 landen boven de 13000 likes en 9 daarvan door). Alleen Belgie zou dan een verassing zijn qua likes/dislikes. Die hadden 31.000 likes en maar 1.300 disliked op de officele videoclip. De andere portugal 26000 likes maar wel erg veel dislikes (7000 likes) en poland 15000 likes en 7600 dislikes (meer dan 50%). San Marino overigens 15.000 likes en 3300 dislikes (zijn wel door). Een hongarije met 9400 likes is niet door.


Het niveau ligt deze halve finale een stuk hoger. Ik denk dat de dislikes niet heel veel zeggen maar Litouwen staat in het youtube lijstje qua hoogste likes 9e op dit moment, in verhouding wel veel minder dislikes dan bijvoorbeeld een macedonie waarbij je een kans ziet dat macedonie zich ook niet kwalificeert. Roemenie staat wel iets verder achterin qua likes maar als de mensen het luisteren dan wel weinig dislikes. Dus daarmee zie ik roemenië ook wel kans hebben zoals je zelf ook denkt. Dat macedonie eruit kan vliegen zie ik (op basis hiervan, wat misschien niet veel zegt) ook wel gebeuren.



Nogmaals dit zegt niet alles, ik ben geen kenner en je hebt nog veeeeeeel meer factoren zoals de generale repetitie voor de jury, live act, buurlanden etc etc. Maar ik wou toch even mijn keuze uitleggen waarom ik zelf wel voor litouwen @ 3.25 heb gekozen (ik vind het zelf een mooi nummer + op youtube doen ze het in verhouding erg goed) :P

Bericht gewijzigd door thunder op do 16 mei 2019, 17:15
2 Vind ik leuk's
Op do. 16 mei 2019, 19:11 schreef thunder:

Mooie tips the postman! Helaas stond mijn geld op unibet dinsdag en die boden geen songfestival meer aan. ik wou hongarije NTQ, belarus TQ en estland NTQ meespelen.

Estland zou dan wel fout zijn geweest, maar het zou dan nog dikke winst zijn met de hoge notering van hongarije. Ook de notering van belarus was zeker niet verkeerd.


Dit keer heb ik mijn geld maar op betfair gezet en Ik pak er denk ik weer een paar van je mee.


Ik ben geen kenner en dit is ook zeker geen tip maar Litouwen @ 3.25 betfair vind ik zelf (ondanks inderdaad de tekst niet veel overgaat) wel een lekker nummer. Dat ze niet doorgaan vind ik ook een veel te lage notering en op youtube vind ik dat ze het ook goed doen op de officiële eurovision youtube kanaal (21.000 likes en 2000 dislikes). In de eerste halve finale waren bijna alle landen boven de 13000 likes door naar de volgende ronde (12 landen boven de 13000 likes en 9 daarvan door). Alleen Belgie zou dan een verassing zijn qua likes/dislikes. Die hadden 31.000 likes en maar 1.300 disliked op de officele videoclip. De andere portugal 26000 likes maar wel erg veel dislikes (7000 likes) en poland 15000 likes en 7600 dislikes (meer dan 50%). San Marino overigens 15.000 likes en 3300 dislikes (zijn wel door). Een hongarije met 9400 likes is niet door.


Het niveau ligt deze halve finale een stuk hoger. Ik denk dat de dislikes niet heel veel zeggen maar Litouwen staat in het youtube lijstje qua hoogste likes 9e op dit moment, in verhouding wel veel minder dislikes dan bijvoorbeeld een macedonie waarbij je een kans ziet dat macedonie zich ook niet kwalificeert. Roemenie staat wel iets verder achterin qua likes maar als de mensen het luisteren dan wel weinig dislikes. Dus daarmee zie ik roemenië ook wel kans hebben zoals je zelf ook denkt. Dat macedonie eruit kan vliegen zie ik (op basis hiervan, wat misschien niet veel zegt) ook wel gebeuren.



Nogmaals dit zegt niet alles, ik ben geen kenner en je hebt nog veeeeeeel meer factoren zoals de generale repetitie voor de jury, live act, buurlanden etc etc. Maar ik wou toch even mijn keuze uitleggen waarom ik zelf wel voor litouwen @ 3.25 heb gekozen (ik vind het zelf een mooi nummer + op youtube doen ze het in verhouding erg goed) :P

Leuke manier om er naar te kijken. Ik ben benieuwd of je het gewenste resultaat behaald;)

1 Vind ik leuk's

Wanneer worden de uitslagen van de 2 halve finales bekend? De winnaar van de avonden enz

0 Vind ik leuk's
wie niet waagt, wie niet wint!

SANTI nog tips?

0 Vind ik leuk's

Ik heb Nederland to win halve finale @1.85 gepakt wanneer wordt dat bekend ik had gedacht gisteravond .. en hoe schatten jullie de kans in?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.