Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het Wk wielrennen

Hier graag de tips voor het Wk wielrennen
Ik speel zelf voorlopig Sagan top 3 1.90 en sagan winnen odd 5.00 :)
Ik hoop hier dat ik nog mooie tips van anderen kan zien wat ze spelen :)
Chef onze toptipper voor het wielrennen hoop ik hier ook te zien!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar kevin0202
Country flagkevin0202 in 20-09-2013 16:47 Overige sporten en evenementen
in 20-09-2013 16:47 Overige sporten en evenementen
46 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Het WK tijdrijden is biljart vlak, een kolfje naar de hand van Tony Martin!!
Cancellara zal alles op de wegrit zetten zondag. Samen met Sagan zijn ze de grote favorieten. Maar onderschat de Spanjaarden niet!!
0 Vind ik leuk's
De WK Wegrit kan wel veel kanten op. Ga buiten de h2h's vooral kijken naar wat interessante quoteringen voor top 3's van boven de 5,00. Zo op het eerste oog vind ik Costa x8,00 bijvoorbeeld wel een leuke quotering. Maar naar die bets kijk ik na de WK Tijdrit wel. Alle tijd nog. Misschien ook even afwachten hoe de junioren- en beloftenkoers verloopt, geeft vaak wel een aardig beeld van het parcours. Al verwacht ik wel een zware koers die gekleurd wordt door de Italianen, Colombianen en Spanjaarden en dan zullen Sagan en Cancellara het zelf moeten uitzoeken. België heeft met Gilbert, Van Avermaet en Bakelants nog wel een leuk blok en Nederland zou met een Mollema en Gesink ook zomaar voor het podium kunnen meedoen.
Verder had ik elders al geplaatst dat OmegaPharma - Quick Step en Tony Martin in mijn ogen goede bets zijn voor de WK Ploegentijdrit (zondagmiddag) en WK Tijdrit (woensdagmiddag). Nu nog x1,72 en x1,90 en zijn te combineren.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Orica - BMC 2? :p bmc verwacht ik veel van! Vorig jaar bijna quick-step geklopt ..
UIteindelijk zal Tony martin en zijn troepen wel gewoon winnen zeker? Al zet ik daar geen cent op in!
0 Vind ik leuk's
Da's niet slim, OPQS al veruit de snelste aan punt 1. (y)
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Alhoewel Orica-GreenEDGE goed partij geeft. Voor de zekerheid ingedekt met 20E x7,50. (live Unibet)
Orica nu snelste aan laatste tussenpunt... spannend
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Tony Martin is goed, heeft de laatste 5 km of zo alleen op kop gereden en ze winnen met 0.88 sec verschil! :d
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
De h2h's voor de tijdrit staan er ook op, heb zelf voorlopig deze twee gespeeld:
Combo:
Tony Martin eindigt voor Bradley Wiggins x1,68
Fabian Cancellara eindigt voor Taylor Phinney x1,65
Bert Grabsch eindigt voor Dmitriy Gruzdev x1,65
Totale quotering 4,57 x 20 E = 91,40 E indien goed
Single:
Marco Pinotto eindigt voor Adriano Malori x2,55
Totale quotering 2,55 x 20 E = 51 E indien goed
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
chefspijker:
De h2h's voor de tijdrit staan er ook op, heb zelf voorlopig deze twee gespeeld:
Combo:
Tony Martin eindigt voor Bradley Wiggins x1,68
Fabian Cancellara eindigt voor Taylor Phinney x1,65
Bert Grabsch eindigt voor Dmitriy Gruzdev x1,65
Totale quotering 4,57 x 20 E = 91,40 E indien goed
Single:
Marco Pinotto eindigt voor Adriano Malori x2,55
Totale quotering 2,55 x 20 E = 51 E indien goed

Tony Martin winst? :) Zou je dat met zekerheid kunnen zeggen? Of zie je nog gevaar van iemand anders?
0 Vind ik leuk's
Hoop het wel, ik heb hem in de CHEFSPIJKER combi met die winnaar van gisteren! :-)
0 Vind ik leuk's
didison:
Tony Martin winst? :) Zou je dat met zekerheid kunnen zeggen? Of zie je nog gevaar van iemand anders?

Mja wat is zekerheid. Kan altijd wat gebeuren, daarom is het ook 'gokken'. ;) Maar ik zie Der Panzerwagen wel als torenhoge favoriet zeker na z'n sterke optreden van gisteren. Denk dat Wiggins als enige binnen de minuut gaat blijven op dit parcours.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.