Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het Wk wielrennen

Hier graag de tips voor het Wk wielrennen
Ik speel zelf voorlopig Sagan top 3 1.90 en sagan winnen odd 5.00 :)
Ik hoop hier dat ik nog mooie tips van anderen kan zien wat ze spelen :)
Chef onze toptipper voor het wielrennen hoop ik hier ook te zien!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar kevin0202
Country flagkevin0202 in 20-09-2013 16:47 Overige sporten en evenementen
in 20-09-2013 16:47 Overige sporten en evenementen
46 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Sagan zit er nog gewoon. Heroïsch WK ja, wat betreft mijn combo die ik een paar dagen geleden plaatste ziet het er voorlopig goed uit voor wie die heeft meegespeeld, Kolobnev afgestapt dus Van Avermaet wint dat duel als hij finisht. En Nibali en Bakelants ogen nog heel goed, moeten voor Voeckler en Stybar eindigen.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Heb voor winst nog 19E op Sagan gezet x5.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Helaas, Bakelants na de nodige pech (vooral in begin koers) ook afgevallen. Al heb ik Stybar voor vandaag ook wel onderschat.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
1. Rui Costa 2. Rodriquez 3. Valverde 4. Nibali 8. MOLLEMA
0 Vind ik leuk's
chefspijker:
De WK Wegrit kan wel veel kanten op. Ga buiten de h2h's vooral kijken naar wat interessante quoteringen voor top 3's van boven de 5,00. Zo op het eerste oog vind ik Costa x8,00 bijvoorbeeld wel een leuke quotering. Maar naar die bets kijk ik na de WK Tijdrit wel. Alle tijd nog. Misschien ook even afwachten hoe de junioren- en beloftenkoers verloopt, geeft vaak wel een aardig beeld van het parcours. Al verwacht ik wel een zware koers die gekleurd wordt door de Italianen, Colombianen en Spanjaarden en dan zullen Sagan en Cancellara het zelf moeten uitzoeken. België heeft met Gilbert, Van Avermaet en Bakelants nog wel een leuk blok en Nederland zou met een Mollema en Gesink ook zomaar voor het podium kunnen meedoen.
Verder had ik elders al geplaatst dat OmegaPharma - Quick Step en Tony Martin in mijn ogen goede bets zijn voor de WK Ploegentijdrit (zondagmiddag) en WK Tijdrit (woensdagmiddag). Nu nog x1,72 en x1,90 en zijn te combineren.

En er dan niet op inzetten, stomme ik :(
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Mooie koers, alleen spijtig van je eerste combo Chefspijker, jammer van Bakelants..
Anders was het wel een mooie combo..
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.