Wedden op Rugby World Cup 2015
In dit topic alle tipjes/voorbeschouwingen voor de rugby world cup die 18-9-2015 van start gaat en tot 31-10-2015 zal duren.
Poule A
Australië
Engeland
Fiji
Uruguay
Wales
Poule B
Japan
Samoa
Schotland
Zuid-Afrika
USA
Poule C
Argentinië
Georgië
Namibië
Nieuw Zeeland
Tonga
Poule D
Canada
Frankrijk
Ierland
Italië
Roemenië
15-09-2015 13:55 in Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Allereerst een toernooiwinnaar als tip:
Ik verwacht dit jaar veel van Australië. Niet alleen hebben ze de huidige wereldkampioen Nieuw Zeeland verslagen een aantal weken geleden. Ook speelt Zuid-Afrika verrassend goed op het Noordelijk halfrond. Ik denk dat ze in een goede flow zitten waar ze zomaar de trofee mee kunnen pakken. Zeker de odd van 6.50 bij Unibet is dan ook goed te pakken.
0,5u @ 6.50
Ik verwacht dit jaar veel van Australië. Niet alleen hebben ze de huidige wereldkampioen Nieuw Zeeland verslagen een aantal weken geleden. Ook speelt Zuid-Afrika verrassend goed op het Noordelijk halfrond. Ik denk dat ze in een goede flow zitten waar ze zomaar de trofee mee kunnen pakken. Zeker de odd van 6.50 bij Unibet is dan ook goed te pakken.
0,5u @ 6.50
Wedstrijd 1: Engeland - Fiji
Gastland Engeland gaat het toernooi openen met de wedstrijd tegen poulegenoot Fiji. Het schijnt dat Fiji zelf denkt alleen tegen Wales een kans te maken in groep A. Engeland heeft veel meer klasse in het team en ik verwacht dat ze het conditioneel ook veel beter gaan volhouden. Daarom ga ik ook voor een handicap in de 2e helft.
Tip:
2/10 op England - Fiji (2nd half handicap: England -11,5 @1,84 @ unibet)
Gastland Engeland gaat het toernooi openen met de wedstrijd tegen poulegenoot Fiji. Het schijnt dat Fiji zelf denkt alleen tegen Wales een kans te maken in groep A. Engeland heeft veel meer klasse in het team en ik verwacht dat ze het conditioneel ook veel beter gaan volhouden. Daarom ga ik ook voor een handicap in de 2e helft.
Tip:
2/10 op England - Fiji (2nd half handicap: England -11,5 @1,84 @ unibet)