Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Rugby World Cup 2015

In dit topic alle tipjes/voorbeschouwingen voor de rugby world cup die 18-9-2015 van start gaat en tot 31-10-2015 zal duren.


Poule A

Australië

Engeland

Fiji

Uruguay

Wales


Poule B

Japan

Samoa

Schotland

Zuid-Afrika

USA


Poule C

Argentinië

Georgië

Namibië

Nieuw Zeeland

Tonga


Poule D

Canada

Frankrijk

Ierland

Italië

Roemenië

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar erikb1990
Country flagerikb1990 in 15-09-2015 15:55 Overige sporten en evenementen
in 15-09-2015 15:55 Overige sporten en evenementen
14 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Allereerst een toernooiwinnaar als tip:

Ik verwacht dit jaar veel van Australië. Niet alleen hebben ze de huidige wereldkampioen Nieuw Zeeland verslagen een aantal weken geleden. Ook speelt Zuid-Afrika verrassend goed op het Noordelijk halfrond. Ik denk dat ze in een goede flow zitten waar ze zomaar de trofee mee kunnen pakken. Zeker de odd van 6.50 bij Unibet is dan ook goed te pakken.

0,5u @ 6.50
0 Vind ik leuk's
Wedstrijd 1: Engeland - Fiji

Gastland Engeland gaat het toernooi openen met de wedstrijd tegen poulegenoot Fiji. Het schijnt dat Fiji zelf denkt alleen tegen Wales een kans te maken in groep A. Engeland heeft veel meer klasse in het team en ik verwacht dat ze het conditioneel ook veel beter gaan volhouden. Daarom ga ik ook voor een handicap in de 2e helft.

Tip:

2/10 op England - Fiji (2nd half handicap: England -11,5 @1,84 @ unibet)
0 Vind ik leuk's
Succes! Ik ga dit topic zeker volgen.
0 Vind ik leuk's
Kleine tip: Australie to win tournament staat bij Betsafe @10.00
0 Vind ik leuk's
Voor de volledigheid ga ik ook W/L/V, Stakes profit en ROI bijhouden voor de RWC2015.

Totaal Tips: 2

W/L/V: 1/0/0

ROI: 184%
Stakes Profit: 1,68

Tips zaterdag 19-9-2015
Zuid-Afrika
2/10 op South-Africa - Japan (South-Africa -44,5 - @2.08 bij Unibet)

Ik zie niets anders gebeuren dan een grote winst voor Zuid-Afrika. Japan is soms best wel goed om naar te kijken. Maar tegen de klasse van Zuid-Afrika zal het niet opgewassen zijn. Wel heeft Japan een 3-tal zeer snelle backs die zomaar eens een try kunnen maken. Daarom ook een sidebet hieronder.

1/10 op O1,5 tries by Away Team (Japan) @2.70 bij Unibet.

Frankrijk - Italië

3/10 op France - Italy (France -15,5 - @1.70 bij Unibet)

Buiten dat Frankrijk het altijd erg goed doet op de grote toernooien (vorig WK maar met 1 punt de finale verloren van de kampioen Nieuw-Zeeland). Mist Italië ook nog eens een tweetal klasse spelers (Sergio Parisse, Kelly Haimona). De spread is al gezakt helaas maar ik vind nog steeds dat de -15,5 een aantrekkelijke odd heeft.
0 Vind ik leuk's
Woow japan gewonnen met odd 51 prematch, ziek! Japan onderschat of zuid afrika overschat door de bookies? Anders is het misschien leuk voor het vervolg van het toernooi om Japan handicap te pakken als de handicaps zo hoog blijven. Maar ik weet niet of de lijnen erg aangepast worden voor japan door deze overwinning..

Ik heb zelf weinig verstand van rugby maar leuk om te zien!
Je gaat lekker erikb dus denk dat ik deze maand vast wel een aantal keer met je meespeel! ook frankrijk is goed op weg (Y)
0 Vind ik leuk's
Iets later dan gepland maar bij deze dan toch nog wat tips voor de RWC2015 wedstrijden van vandaag.

Maar eerst de statistieken:

ROI: 141%
LSP: 3,48
W/L/V: 3/1/0
Over vier tips.

Wales - Uruguay

Uruguay heeft bijna alleen maar amateurspelers in het nationale elftal. Erg veel verwacht ik ook niet van de Zuid-Amerikanen. Een spread van -64,5 voor Wales is dus goed speelbaar. Maar vind 'm alsnog wel hoog. Ik zou dus ook eerder gaan voor een O35,5 in 1st Half gaan. Ook omdat Wales de kans op blessures zo klein mogelijk te maken zullen ze de tweede helft misschien niet net zoveel geven als ze de eerste helft zullen doen.

2/10 op O35,5 in 1st Half @1.87 bij unibet.

New Zealand - Argentina

De All Blacks tegen Los Pumas. Mooie laatste wedstrijd van de eerste ronde van het WK rugby 2015. Dan gaat over drie dagen de tweede ronde groepswedstrijden van start. Maar eerst gaat Nieuw Zeeland hoogstwaarschijnlijk een zege pakken op Argentinië. Dat doen ze al jarenlang. Dit is het beste Nieuw Zeelandse team wat er ooit heeft gestaan. Ik zie ze ook winnen met een marge van 20-25 punten. Kies dus voor een -23,5 of -21,5.

Dan nog een player special als sidebet op deze wedstrijd. Nehe Milner-Skuder to score 2 or more tries heeft een hele hoge odd. Speel 'm alleen niet met een te grote stake. Deze speler wordt door velen gezien als de mogelijke topscorer van dit toernooi.

3/10 op New Zealand -23,5 @2.10 bij unibet
1/10 op Nehe Milner-Skuder 2 or more tries @6.25 bij unibet

EDIT: Nieuw Zeeland vooral de eerste helft niet vooruit te branden. Gelukkig hebben ze een wissel in tactiek besproken in de rust en dat heeft gelukkig goed uitgepakt voor de All Blacks. Nehe Milner-Skuder had zeker 1 try moeten pakken maar goed. Ik wist dat de kans van slagen niet hoog was maar kon 'm niet laten liggen.
0 Vind ik leuk's
Morgen is het weer zover. Een drietal wedstrijden staan er morgen op het programma.

Scotland - Japan
Japan heeft natuurlijk de hele wereld verrast met de winst op Zuid-Afrika. Bij unibet hadden ze een odd van 51! Maar morgen mogen ze het om 15:30 tegen een ander topland in het rugby opnemen: Schotland.

De winst op Zuid-Afrika betekent wel dat er in totaal 6 wissels in het team van Japan zullen plaatsvinden. De wedstrijd is ook nog maar 4 dagen geleden gespeeld. Dus verwacht niet dat Japan extreem fris aan de aftrap zal staan.

Maar wat betekent deze informatie voor ons als betters? Ik zou m'n geld niet inzetten op Schotland of Japan. Ook niet op een spread.

Verwacht dat we wel weer een boel snelheid bij Japan kunnen verwachten. Maar aangezien Schotland nog geen wedstrijd heeft gespeeld denk ik dat ze die extra voorbereiding gaan benutten in deze wedstrijd.

3/10 op O5,5 total tries @1.78 bij unibet.

Australia - Fiji
Nog een wedstrijd van een fris team (Australië). Ze mogen het om 17:45 dan eindelijk laten zien tegen Fiji. Australië is de grote favoriet volgens de bookmakers. Niet geheel onterecht natuurlijk want Australië is 2e op de wereld rang lijst van Rugby Union. Fiji staat 'slechts' 9e.

Maar Fiji heeft Engeland het ondanks hun rank nog best moeilijk gemaakt. Een afgekeurde try. Een aantal gescoorde penaltys laten zien dat het wel een team is waar rekening mee gehouden moet worden.

Toch denk ik dat Australië over Fiji heen zal lopen. Ik ga voor een -27,5 handicap op Australië.

3/10 op Australie -27,5 @2.08 bij unibet.

France - Romania
Een aantal spelers van Roemenië speelt in de rugby competitie van Frankrijk. Dus een boel spelers zullen elkaar al kennen. Als je het Roemeense team met één woord zou omschrijven dan is het fysiek. Frankrijk daarintegen is wat meer van de flair en de creativiteit. Het is de laatste tijd niet echt om aan te zien. Maar als Frankrijk wat meer momentum krijgt dan zullen ze zeker de winst pakken en ook een stuk meer tries dan tegen Italië.

2/10 op O58,5 points @ 1.88 bij unibet
1/10 op atleast 2 tries by Wesley Fofana (France) @2.10 bij unibet
0 Vind ik leuk's
Wat zijn vandaag de tips?
0 Vind ik leuk's
Voor de kenners: vanavond -12.5 @ 1.92 Nieuw Zeeland tegen Frankrijk lijkt mij goed speelbaar toch?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.