Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op songfestival 2018

De nationale finales beginnen zo langzaam aan en ook daar zitten soms wat leuke betjes bij. Vanavond de eerste 2 waar ik op speel:

Finland: My first band to win @6.25 2/10 (Betfair)
UK: Lucie Jones to win @3 2/10 (Betfair)
2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar santi21
Country flagsanti21 in 27-01-2017 18:22 Overige sporten en evenementen
in 27-01-2017 18:22 Overige sporten en evenementen
149 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Volledig mee eens, Rijkworden. Ik heb net een aantal liedjes geluisterd (vooral van de favorieten) en dit vond ik er boven uit steken. Wat een noten ze haalt!

1 Vind ik leuk's

Probeert Bulgarije het nou met de wannabe Sia?

0 Vind ik leuk's

Estland van 7,5 naar 18 op unibet. Value of kent iemand een verklaring?

1 Vind ik leuk's

Misschien een domme vraag, maar is het niet zo dat er gewoon tien door naar de finale gingen, ipv dat er daadwerkelijk een top tien was? Als er wel een top tien is, waar vind ik die?

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Op wo. 9 mei 2018, 09:32 schreef richard123:

Misschien een domme vraag, maar is het niet zo dat er gewoon tien door naar de finale gingen, ipv dat er daadwerkelijk een top tien was? Als er wel een top tien is, waar vind ik die?

Er zijn er nu 10 door naar de finale. Maar er is geen top 10. Dus geen ranglijst. Die wordt pas na de finale bekend gemaakt. Je weet dus niet wie de meeste stemmen had.

0 Vind ik leuk's
Op wo. 9 mei 2018, 09:46 schreef DomagojVida:
Op wo. 9 mei 2018, 09:32 schreef richard123:

Misschien een domme vraag, maar is het niet zo dat er gewoon tien door naar de finale gingen, ipv dat er daadwerkelijk een top tien was? Als er wel een top tien is, waar vind ik die?

Er zijn er nu 10 door naar de finale. Maar er is geen top 10. Dus geen ranglijst. Die wordt pas na de finale bekend gemaakt. Je weet dus niet wie de meeste stemmen had.

Thanks voor je (snelle) antwoord. Is het mij ook weer duidelijk!

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Op di. 8 mei 2018, 14:59 schreef santi21:

Press votes 9 van de 10 goed!

Alleen Albanie ipv Azerbaijan.


Mede door deze press votes en het goeie liedje Ierland live gepakt @4,33


Thanks voor het delen Santi, en morgen weer graag!!:thumbsup:

2 Vind ik leuk's

1 Vind ik leuk's

Santi, heb je nog interessante tips op basis van de laatste press votes? Speel zelf op betfair.

0 Vind ik leuk's
Op do. 10 mei 2018, 10:14 schreef dellj:

Santi, heb je nog interessante tips op basis van de laatste press votes? Speel zelf op betfair.

Ik zit zelf op Denemarken @1.3 en Malta to qualify @2.75 die heeft goede repetitie achter de rug. Latvia not to qualify @2.05 pak ik ook nog mee.


0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.