Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op songfestival 2018

De nationale finales beginnen zo langzaam aan en ook daar zitten soms wat leuke betjes bij. Vanavond de eerste 2 waar ik op speel:

Finland: My first band to win @6.25 2/10 (Betfair)
UK: Lucie Jones to win @3 2/10 (Betfair)
2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar santi21
Country flagsanti21 in 27-01-2017 18:22 Overige sporten en evenementen
in 27-01-2017 18:22 Overige sporten en evenementen
149 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Vreemd .ik dacht dat ik hier iets geplaatst had met de uitzending van'de wereld draait door'.zal mislukt zyn wss. Dus nog eens de vraag of iemand de uitzending van deze week met de ned kandidaat kan herbekyken .want daar werden een aantal landen gewikt en gewogen.

0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Kom op, we gaan het toch niet over het songfestival hebben

1 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Dat is een van de weinige events waar je als je het volgt een mooie winst kan behalen. Afgelopen jaar quitte gespeeld, maar de jaren ervoor altijd flink winst behaald.

2 Vind ik leuk's

En dat kan ik beamen. Ik volg je tips elk jaar graag Santi, erg waardevol


0 Vind ik leuk's

Eurovision is een goudmijn elk jaar weer idd. odds op Nederland zijn al ziek gezakt. Het is ook echt een prachtig nummer imo, ook live bij DWDD kwam het goed tot z'n recht. Maar goed, het liedje is pas het halve werk.

1 Vind ik leuk's
Op ma. 11 mrt. 2019, 23:55 schreef bvanhinthum:

Eurovision is een goudmijn elk jaar weer idd. Odds op Nederland zijn al ziek gezakt. Het is ook echt een prachtig nummer imo, ook live bij DWDD kwam het goed tot z'n recht. Maar goed, het liedje is pas het halve werk.

Thx bvanhintum .kun je ook zeggen welke nrs ze nog besproken hebben by DWDD?

0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Op zo. 10 mrt. 2019, 19:13 schreef rijkworden:

Nederland al gedaald naar 2,75 op unibet...?Ik vind de inzending van Zweden niet zo spannend maar van Rusland wel erg mooi. Alleen Rusland gaat toch nooit winnen ivm politieke overwegingen!?

Blijft altijd leuk om je eigen land bovenaan te zien staan. Waar de odds van Unibet eerst nog op 2,75 stonden, zijn deze nu al weer gestegen naar 3,25.


0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Nederland heeft voor het eerst sinds enkele jaren weer eens een liedje dat naar mijn mening van een goed niveau is. Al gaat het met het songfestival niet alleen om het leukste nummer maar ook speelt politiek en dergelijke sentimenten mee met de keuze van het volk. Een top 3 plek moet voor Nederland wel mogelijk zijn lijkt me.

0 Vind ik leuk's
Op di. 16 apr. 2019, 18:01 schreef roadrunner:

Nederland heeft voor het eerst sinds enkele jaren weer eens een liedje dat naar mijn mening van een goed niveau is. Al gaat het met het songfestival niet alleen om het leukste nummer maar ook speelt politiek en dergelijke sentimenten mee met de keuze van het volk. Een top 3 plek moet voor Nederland wel mogelijk zijn lijkt me.

We hebben inmiddels een nieuw topic (inclusief voorbeschouwing en wedtips).


Check het topic hier


We gooien dit topic op slot.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.