Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (2015)

Het is beter om maar een nieuw topic voor wielrennen te beginnen.


- Maandag start Tour de San Luis (2.1)
- Dinsdag start Tour Down Under (2.UWT)


Dinsdag start dus de Tour Down Under en unibet heeft al de odds voor het klassement erop staan. De favorieten zijn in mijn ogen de Australiërs zoals Porte en Evans. Maar ook met renners als Dumoulin en Thomas moet worden rekening gehouden.
Ik blijf liever van deze bet af, want bij zo'n eerste koers van het seizoen heb je geen referentiekoers om de vorm te peilen. Ook door de afwezigheid van Gerrans is er geen duidelijke favoriet.

Wel vind ik dat de quote voor Evans (x6.50) wat te hoog staat. De Australiër rijdt zijn laatste officiële koers uit zijn carrière en zal uiterst gemotiveerd en scherp aan de start staan. Verder heeft hij een goed team om zich heen met Stetina, Dennis en Dillier. Het parcours is in mijn ogen te vergelijken met vorig jaar en toen werd Evans tweede (leek zelfs lang op de overwinning af te stevenen) op 1 seconde van Gerrans.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar robs234
Country flagrobs234 in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
605 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ja echt te sneu voor woorden, maar ja kan nou niet zeggen dat Kittel goed geplaatst zat op dat moment... Nu weer anderhalve maand wachten: 8 maart begint Parijs-Nice
0 Vind ik leuk's
Er zullen vast wel eerder wielerbets komen. Voor de woestijnrondjes bijvoorbeeld en natuurlijk het Vlaamse openingsweekend :)
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Iemand een mooie h2h combi of single voor het wereldkampioenschap veldrijden?

Ik heb in mijn gedachten

Nys eindigt voor Klaas Vantournhout en Van Aert voor Van der haar
0 Vind ik leuk's
kevin0202:
Iemand een mooie h2h combi of single voor het wereldkampioenschap veldrijden?

Ik heb in mijn gedachten

Nys eindigt voor Klaas Vantornhout en Van Aert voor Van der haar


Die had ik ook in gedachten. Verwacht hier een goede Nys, terwijl Vantornout afgelopen zondag in Hoogerheide moest afstappen met buiklopen. De winnaar vind ik moeilijk te voorspellen, kijkend naar de laatste wedstrijden verwacht ik hier Van der Poel en Nys, maar het is lastig te voorspellen zo'n wk. Weinigen zouden bijvoorbeeld Stybar als winnaar hebben voorspeld afgelopen jaar.
Ik heb een stuk video gezien van de training (van woensdag), toen lag het parcours er op grote delen goed bij, alleen sommige bochten waar echt moddersporen waren. Donderdag zag het er zelfs iets beter uit. Sinds vrijdag zijn de temperaturen in Tabor overdag ook onder de nul graden, dus ik verwacht sowieso geen modderparcours ('s nacht 4 à 5 graden vriezen). Zoals het er nu uitziet gaat er geen sneeuw meer vallen en nu is het parcours eigenlijk al wel sneeuwvrij.
Naast Van der Poel en Van Aert denk ik dat er ook gelet moet worden op Kevin Pauwels en Lars van der Haar die gebaat zijn bij een harde ondergrond. Ook vind ik dat er weinig echt moeilijke bochten bij zijn (van der Haar is niet zo'n sterke bochtenrijder.

Op dit moment zou ik zeggen dat de podiumplaatsen gaan tussen: Mathieu van der Poel, Van Aert, Nys, Pauwels en Van der Haar

Het is wel altijd oppassen met Klaas Vantornout die echt kan schitteren op kampioenschappen. De wereldbekerwedstrijd in Tabor werd vorig seizoen gewonnen door Van der Haar en twee seizoenen geleden door Pauwels.

Mijn tips:
Pauwels top 3 @1.60 (veel vertrouwen in)
Van der Haar top 3 @3 (gokje)

Combi:
Vantornout - Van Kessel: @1.40
Bina - Simunik: @1.40
Nys - Mourey: @1.40
Totaal: x2.74
0 Vind ik leuk's
Van der Poel top 3 @1,55 vind ik ook wel erg hoog.
0 Vind ik leuk's
Ik snap unibet ook niet helemaal. Van der Poel winst is @3.50 en Van Aert @4.00, terwijl de onderlinge h2h @1,8 voor Van Aert is tegenover @1,9 voor Mathieu
0 Vind ik leuk's
Waarom wordt op Bwin het veldrijden en wielrennen niet aangeboden?
Ik had graag eens een bet geplaatst voor het veldrijden van morgen
0 Vind ik leuk's
Update: ik vond het parcours er vandaag toch iets modderiger uitzien dan verwacht, dus morgen zal het nog wel iets slechter zijn met ook nog de beloftenwedstrijd voordat de elite mannen van start gaan. Natuurlijk is het niet zo modderig als Hoogerheide afgelopen week, maar ik durf een small stake op Van der Poel winst @4 wel aan.
De favorietenrol is nu aan Pauwels gegeven door Unibet. De quote voor Van der Haar top 3 is gezakt naar @2. Van der Poel en Van der Haar hebben al aangegeven niet achter elkaar aan te zullen rijden en het vertrouwen is er in het Nederlandse kamp, terwijl de Belgen toch meer eenlingen zijn (Van der Haar: "Zondag wint er een Nederlander"). Pauwels kan rekenen op wat steun van Vermeersch en Peeters zal er zijn voor Van Aert, maar Vantornout, Nys en Meeusen rijden puur hun eigen wedstrijd.
0 Vind ik leuk's
@andremeganck: #sporza #taborwk - prachtig weer in Tabor - volle zon momenteel min 2° - parcours nu harde ondergrond deze namiddag meer dooi verwacht !"

Modder is te verwachten: slechter voor Pauwels en Van der Haar, beter voor Nys, Van der Poel en Van Aert
0 Vind ik leuk's
1. Mathieu van der Poel
2. Van Aert
3. Van der Haar
4. Pauwels
5. Vantornout

Lekkere winst met Van der Poel gemaakt. Met Pauwels zat ik er naast, maar Van der Haar maakt het goed met zijn podium.

Van de combo zijn Vantornout en Nys al binnen. Hangt er van af of Simunek gefinisht is, want Bina is afgestapt...

edit: Bina-Simunek is een void, dat betekent dat de combo binnen is, wel met een lagere odd (1.96)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.