Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (2015)

Het is beter om maar een nieuw topic voor wielrennen te beginnen.


- Maandag start Tour de San Luis (2.1)
- Dinsdag start Tour Down Under (2.UWT)


Dinsdag start dus de Tour Down Under en unibet heeft al de odds voor het klassement erop staan. De favorieten zijn in mijn ogen de Australiërs zoals Porte en Evans. Maar ook met renners als Dumoulin en Thomas moet worden rekening gehouden.
Ik blijf liever van deze bet af, want bij zo'n eerste koers van het seizoen heb je geen referentiekoers om de vorm te peilen. Ook door de afwezigheid van Gerrans is er geen duidelijke favoriet.

Wel vind ik dat de quote voor Evans (x6.50) wat te hoog staat. De Australiër rijdt zijn laatste officiële koers uit zijn carrière en zal uiterst gemotiveerd en scherp aan de start staan. Verder heeft hij een goed team om zich heen met Stetina, Dennis en Dillier. Het parcours is in mijn ogen te vergelijken met vorig jaar en toen werd Evans tweede (leek zelfs lang op de overwinning af te stevenen) op 1 seconde van Gerrans.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar robs234
Country flagrobs234 in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
605 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Zaterdag: Omloop Het Nieuwsblad

Traditioneel wordt het wielerseizoen afgetrapt met de Omloop Het Volk en de dag erna Kuurne-Brussel-Kuurne. De eerste odds stromen binnen en Kristoff @5.50 kan ik niet laten liggen. Natuurlijk, de Omloop is een van de moeilijkst voorspelbare wedstrijden van het jaar met vaak een verrassende winnaar, maar als je iemand op basis van zijn eerste koersen moet aanwijzen is het de Noor wel. Kristoff won drie etappes in de Tour of Qatar en een in de Tour of Oman.
De Omloop is een koers die Kristoff goed ligt: zwaar parcours, kasseistroken (Kristoff kan uitstekend overweg op de kasseitjes) en hellingen, die net goed genoeg voor hem zijn zodanig dat hij op de macht met de voorsten mee kan.
Probleemgevallen zijn ten eerste zijn ploeg. Normaal gesproken kan hij rekenen op Luca Paolini, die een groot aandeel had in de overwinning in Milaan-San Remo vorig jaar, maar die ontbreekt. Als de koers losbarst, is de kans groot dat hij snel zonder ploeggenoten komt te zitten. Een ander probleem is de onvoorspelbaarheid. Als Kristoff zijnde kan je niet op alle aanvalspogingen reageren om vervolgens toch geklopt te worden. Ploegen zoals Etixx, BMC en Sky zullen een aantal renners in de voorste groep hebben om vervolgens met een rits aan aanvallen Kristoff kansloos te laten.
0 Vind ik leuk's
Welke bookmaker Rob?
0 Vind ik leuk's
Unibet: Winst omloop het nieuwsblad 2015

Ik heb zelf ook Kristoff winst (x6,5) en voor de grap omdat er vaker een verrassende winnaar de zege pakt: Gatto(x67), Debusschere(101) en Theuns (x67)
0 Vind ik leuk's
Staan ook een aantal H2H's op:

Burghardt (1.80) vs Wynants (1.90)
Terpstra (1.50) vs Gilbert (2.30)
Kristoff (1.65) vs Boonen (2.10)
B Hagen (1.45) vs Demaré (2.55)
Stybar (1.50) vs Van den Bergh (2.40)
Stannard (1.72) vs Chavanel (2.00)
Offredo (1.90) vs Ladagnous (1.80)
Vanmarcke (1.80) vs van Avermaet (1.90)
Marcato (1.85) vs Leukemans (1.85)

Iemand nog tips ?
0 Vind ik leuk's
ferriebodde:
Staan ook een aantal H2H's op:

Burghardt (1.80) vs Wynants (1.90)
Terpstra (1.50) vs Gilbert (2.30)
Kristoff (1.65) vs Boonen (2.10)
B Hagen (1.45) vs Demaré (2.55)
Stybar (1.50) vs Van den Bergh (2.40)
Stannard (1.72) vs Chavanel (2.00)
Offredo (1.90) vs Ladagnous (1.80)
Vanmarcke (1.80) vs van Avermaet (1.90)
Marcato (1.85) vs Leukemans (1.85)

Iemand nog tips ?


Singles: Burghardt en Offredo
0 Vind ik leuk's
Mooie odd voor Kristoff inderdaad het enige nadeel is zijn team klopt. De h2h's vind ik echt mooi om te spelen :)
0 Vind ik leuk's
robs234:
ferriebodde:
Staan ook een aantal H2H's op:

Burghardt (1.80) vs Wynants (1.90)
Terpstra (1.50) vs Gilbert (2.30)
Kristoff (1.65) vs Boonen (2.10)
B Hagen (1.45) vs Demaré (2.55)
Stybar (1.50) vs Van den Bergh (2.40)
Stannard (1.72) vs Chavanel (2.00)
Offredo (1.90) vs Ladagnous (1.80)
Vanmarcke (1.80) vs van Avermaet (1.90)
Marcato (1.85) vs Leukemans (1.85)

Iemand nog tips ?


Singles: Burghardt en Offredo


Ik zou eerder Ladagnous spelen tegen Offredo. Die is uitstekend in vorm getuige Haut Var afgelopen weekend. Gilbert staat inmiddels op @2,50 tegen Niki. Erg hoog. Bij Etixx verwacht ik vooral veel van Stybar, dus Stybar voor VDB lijkt me ook prima speelbaar. Maar er zit een hoop 50/50-gehalte in alle h2h's. Unibet heeft ze goed uitgekozen :)
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Welke zou jij spelen chef?
0 Vind ik leuk's
Ik heb gespeeld:
Stannard - Chavanel
Kristoff - Boonen
3/10

Voor de winst spelen laat ik aan me voorbijgaan, misschien dat er live nog wat mogelijk is.
0 Vind ik leuk's
Oef wat zonde dat Vanmarcke lek reed, sterkste man in de wedstrijd in mijn ogen. Kristoff winst gaat in ieder geval niet gebeuren.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.