Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Advies gevraagd uitbetaling Bwin?

Hallo beste mensen,
Ik ben nieuw op het forum en heb gelijk een vraag. Sinds korte tijd ben ik actief op BeWin Bwin en heb inmiddels al een behoorlijk bedrag verdient. Nu wilde ik graag advies vragen omtrent het uitbetalen van mijn gewonnen geld naar mijn prive rekening.
Hoe kan ik mijn uitbetalingen het beste laten doen, zodat ik geen problemen krijg (belastingtechnisch)? Als ik een account aanmaak op bijvoorbeeld Moneybookers, of het contant ophaal bij een filiaal van Western Union, is dan het probleem verholpen?
Ik neem namelijk aan dat de belastingdienst vragen gaat stellen als ik meedere keren een x bedrag laat overmaken naar mijn priverekening.
Kan iemand mij meer vertellen hierover?
Alvast bedankt!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar martinosfr
Country flagmartinosfr in 14-02-2012 11:56 Storten, inzetten en uitbetalen
in 14-02-2012 11:56 Storten, inzetten en uitbetalen
38 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik betaal zelf nooit meer dan 250 euro per keer uit, en doe dit altijd via bankgiro.
Heb nog nooit wat gehad met de belastingdienst, met moneybookers ben ik niet bekend
succes
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
vincent129:
Ik betaal zelf nooit meer dan 250 euro per keer uit, en doe dit altijd via bankgiro.
Heb nog nooit wat gehad met de belastingdienst, met moneybookers ben ik niet bekend
succes

Ik vind dit toch een interessant probleem. Zeker voor de werkende onder ons (die flink wat aftrekken/opgeven bij de belasting).
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
Als je vaker grotere bedragen wil laten uitbetalen zou ik hiervoor Neteller of Moneybookers gebruiken. Vraag je daarbij een betaalpas aan (gratis bij Neteller volgens mij) daarmee kan je dan overal betalen waar je ook met een creditcard kan betalen.
0 Vind ik leuk's
michelmbm:
Je kan gerust een aantal keer een flink bedragen laten uitbetalen, zolang het geen duizenden euros per keer zijn, is er niks aan de hand. Van de belastingdienst zul je niet snel wat horen, ook omdat er geen duidelijk beleid is. Ik weet niet om wat voor bedragen het gaat, maar het beste is gewoon zoals hierboven al vermeld is om een paar honderd euro per keer uit te betalen. Zelf laat ik regelmatig bedragen uitbetalen van rond de 1500 euro, heb nog nooit iets vernomen van de belastingdienst.

En jij laat het gewoon via een bankoverschrijving (Giro) uitbetalen?
Of gebruik jij moneybookers of iets dergelijks? En hoelang speel doe jij dit al?
Want het winnen van geld is leuk. Maar het zou lullig zijn als je na een jaar een aanslag van de belasting krijgt.
Maar als ik het goed begrijp hoef ik me geen zorgen te maken tenzij het om duizende euro's per maand/week gaat?
0 Vind ik leuk's
michelmbm:
Je kan gerust een aantal keer een flink bedragen laten uitbetalen, zolang het geen duizenden euros per keer zijn, is er niks aan de hand. Van de belastingdienst zul je niet snel wat horen, ook omdat er geen duidelijk beleid is. Ik weet niet om wat voor bedragen het gaat, maar het beste is gewoon zoals hierboven al vermeld is om een paar honderd euro per keer uit te betalen.
Zelf laat ik regelmatig bedragen uitbetalen van rond de 1500 euro, heb nog nooit iets vernomen van de belastingdienst.
Mag ik vragen wat je dan niet duidelijk vind aan de belastingen over je winsten ? Ik weet niet of je uit NL komt, maar daar lijkt het me toch behoorlijk duidelijk.
0 Vind ik leuk's
mojos:
michelmbm:
Je kan gerust een aantal keer een flink bedragen laten uitbetalen, zolang het geen duizenden euros per keer zijn, is er niks aan de hand. Van de belastingdienst zul je niet snel wat horen, ook omdat er geen duidelijk beleid is. Ik weet niet om wat voor bedragen het gaat, maar het beste is gewoon zoals hierboven al vermeld is om een paar honderd euro per keer uit te betalen. Zelf laat ik regelmatig bedragen uitbetalen van rond de 1500 euro, heb nog nooit iets vernomen van de belastingdienst.
Mag ik vragen wat je dan niet duidelijk vind aan de belastingen over je winsten ? Ik weet niet of je uit NL komt, maar daar lijkt het me toch behoorlijk duidelijk.

Kun je ons dan vertellen hoe het zit met de de belasting als je een prijs laat uitkeren vanuit het buitenland, zoals bwin.
Moet hierover later nog inkomstenbelasting of kansspelbelasting betaald worden zodra meerdere keren bedragen laat uitkeren?
0 Vind ik leuk's
Gewoon een (gratis) Moneybookers account aanmaken en daar je geld op laten storten. Je kunt daar een speciale pinpas voor aanvragen waarmee je ook gewoon kunt betalen :)
Stel dat de bd er ooit achterkomt, dan moet je achteraf ook nog betalen over de winsten die je in het verleden hebt behaald. Waarom onnodig risico gaan lopen als je grote winsten haalt?
0 Vind ik leuk's
martinosfr:
mojos:
michelmbm:
Je kan gerust een aantal keer een flink bedragen laten uitbetalen, zolang het geen duizenden euros per keer zijn, is er niks aan de hand. Van de belastingdienst zul je niet snel wat horen, ook omdat er geen duidelijk beleid is. Ik weet niet om wat voor bedragen het gaat, maar het beste is gewoon zoals hierboven al vermeld is om een paar honderd euro per keer uit te betalen. Zelf laat ik regelmatig bedragen uitbetalen van rond de 1500 euro, heb nog nooit iets vernomen van de belastingdienst.
Mag ik vragen wat je dan niet duidelijk vind aan de belastingen over je winsten ? Ik weet niet of je uit NL komt, maar daar lijkt het me toch behoorlijk duidelijk.


Kun je ons dan vertellen hoe het zit met de de belasting als je een prijs laat uitkeren vanuit het buitenland, zoals bwin.
Moet hierover later nog inkomstenbelasting of kansspelbelasting betaald worden zodra meerdere keren bedragen laat uitkeren?
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Gewoon een (gratis) Moneybookers account aanmaken en daar je geld op laten storten. Je kunt daar een speciale pinpas voor aanvragen waarmee je ook gewoon kunt betalen :) Stel dat de bd er ooit achterkomt, dan moet je achteraf ook nog betalen over de winsten die je in het verleden hebt behaald. Waarom onnodig risico gaan lopen als je grote winsten haalt?

Dus als ik het goed begrijp is omzeil je eigenlijk de eventueele problemen omtrent belasting, als je alle uitbetalingen/betalingen laat doen op een moneybookersrekening?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.