Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Advies gevraagd uitbetaling Bwin?

Hallo beste mensen,
Ik ben nieuw op het forum en heb gelijk een vraag. Sinds korte tijd ben ik actief op BeWin Bwin en heb inmiddels al een behoorlijk bedrag verdient. Nu wilde ik graag advies vragen omtrent het uitbetalen van mijn gewonnen geld naar mijn prive rekening.
Hoe kan ik mijn uitbetalingen het beste laten doen, zodat ik geen problemen krijg (belastingtechnisch)? Als ik een account aanmaak op bijvoorbeeld Moneybookers, of het contant ophaal bij een filiaal van Western Union, is dan het probleem verholpen?
Ik neem namelijk aan dat de belastingdienst vragen gaat stellen als ik meedere keren een x bedrag laat overmaken naar mijn priverekening.
Kan iemand mij meer vertellen hierover?
Alvast bedankt!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar martinosfr
Country flagmartinosfr in 14-02-2012 11:56 Storten, inzetten en uitbetalen
in 14-02-2012 11:56 Storten, inzetten en uitbetalen
38 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Allemaal leuk en wel, maar realiseer je wel dat er ook mensen zijn die bepaald soort werk doen waarbij dit niet zo eenvoudig ligt. Of een eigen bedrijf hebben (die véél meer door de BD worden gecontroleerd dan particulieren). Of die -zoals ik- bepaalde zaken ieder jaar in april opgeven en aftrekken, waarbij het zeer onverstandig is om dit achter te houden.
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
Dit is een onderwerp wat hier al een aantal keer boven komt drijven.
Ik vraag mijzelf dan ook af, is er iemand hier die daadwerkelijk eens winstbelasting over zijn winst heeft betaald?
0 Vind ik leuk's
Zucht mensen.. Gert zoals hierboven heeft het schijnbaar al onder de knie.
Vrijstelling kanspelbelasting is iedere maand 454euro. Dus stort dit elke maand en je krijgt geen problemen met de fiscus, aangezien bijv bwin via Malta gaat, dat ook buiten de Europese wetgeving valt en waarbij de BD dus geen inzage heeft.
Stort je meer dan 454 dan kan de BD onderzoek gaan doen en alsnog belasting gaan heffen. Dus wees slim volg Gerts voorbeeld en betaal belasting als het moet.. Want.. als je één keer gepakt wordt, dan word je de rest van je leven gevolgd. Succes!
0 Vind ik leuk's
Let op: de vrijstelling van prijzen met een waarde tot en met € 454 geldt bij kansspelen die via internet worden gespeeld niet. U betaalt dan belasting over het verschil tussen de inzet en de gewonnen prijs.
behalve dit heeft Druifje wel gelijk: Als je één keer gepakt wordt, dan word je de rest van je leven gevolgd.
0 Vind ik leuk's
Niet op het internet? Van die verrekening wist iedereen al, even zoeken *Pakt wetbundel*
0 Vind ik leuk's
Scherp! Je hebt gelijk buitenlandse internetspelen hebben geen vrijstelling. Toto spelen dan maar :P
0 Vind ik leuk's
druifje:
Vrijstelling kanspelbelasting is iedere maand 454euro.

Bij mijn weten is de vrijstelling voor kansspelbelasting 454 euro PER WEDDENSCHAP. Indien je minder dan 454 euro winst maakt per weddenschap hoef je dit niet op te geven. Indien je meer winst maakt moet je het wel opgeven en zal er 29% worden ingehouden. Dit staat tevens los van de inkomstenbelasting die er verder nog geheven gaat worden, afhankelijk van je situatie. Volgens mij moet je je winsten opgeven in box3 maar dit weet ik niet zeker.
Indien iemand er een andere kijk op heeft hoor ik het natuurlijk graag.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
VW-Crew zie bovenstaande posts ;-)
Die vrijstelling geldt niet voor kansspelen op internet.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.