Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Comeon: €5 Fee voor uitbetalen naar Moneybookers

Goedeavond,
Allereerst ComeOn een erg fijne bookmaker en je ziet ze steeds op punten verbeteren. Al kreeg ik wel snel limieten daar maar daar kon ik wel mee leren leven ne is bij de meeste bookmaker wel, ComeOn is nog steeds mijn primaire bookmaker.
Wel tot mijn grote schrik is dat nu bij het uitbetalen van Moneybookers staat dat ik 5 euro fee moet betalen?

Afgelopen zondag heb ik een uitbetaling gedaan (ik had dat van de fee toen nog niet eens gezien) en er ontbrak 5 euro op me saldo. Dat is dus verloren gegaan door de fee.
Nu zat ik weer te kijken naar een uitbetaling en er staat nog steeds onder 5 euro fee.
Als ik een uitbetaling wil doen staat er bij mogelijke uitbetaling ook 5 euro minder dan mijn bankroll.
Nu hoorde ik van 1 persoon in de chat dat hij dit niet heeft.
Graag wil ik het toch nog even bevestigd hebben of meerdere mensen dit hebben of juist niet hebben?
Livechat is zelf dicht en morgen pas weer open, maar ben ook eerst benieuwd naar jullie antwoorden.
Want 5 euro fee voor een uitbetaling vind ik erg veel.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 10-12-2013 18:53 Storten, inzetten en uitbetalen
in 10-12-2013 18:53 Storten, inzetten en uitbetalen
18 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Bij mij staat die fee ook niet aangegeven...
0 Vind ik leuk's
moneybookers heeft zelfs een 5% fee bij comeon om te storten, dus als je 500 stort ben je 25 kwijt aan een fee :'). Ik heb ook last van fees daar, dus ik stort daar niet meer met moneybookers. Ideal en banktransfers zijn gelukkig wel gratis. Uitbetalen is ook met fee :(
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Gewoon een account aanmaken op www.marathonbet.com en je hebt geen last van fee's en veel betere odds en veel meer keuzes bij het basketbal aangezien je dat graag speelt ;)
ps. geld binnen 10 min van marathonbet naar je MB
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Gewoon een account aanmaken op www.marathonbet.com en je hebt geen last van fee's en veel betere odds en veel meer keuzes bij het basketbal aangezien je dat graag speelt ;)
ps. geld binnen 10 min van marathonbet naar je MB

Thanks Michael, ik gebruik ook veel SBOBet als mijn tweede bookmaker.
SBObet betaald ook snel uit, marathon ga ik ook even proberen.
0 Vind ik leuk's
De livechat is bij mij ook ineens al sinds gisterenavond en vandaag niet meer online geweest terwijl dit altijd bijna wel is.
Ook de engelse kan ik niet meer bij. Kan toeval zijn maar misschien ook voor mij uitgeschakeld.
0 Vind ik leuk's
ik heb ook geen fee bij comeon
0 Vind ik leuk's
... dus je moet blij zijn, want je haalt er veel geld vanaf ;o)
systeem om money transfers tegen te gaan naar bookies met betere odds ...
wel te begrijpen dat ze het hebben .... heb er nog nooit last van gehad, ben al blij dat ik op 1 jaar 1x kan withdrawen ;o)))
0 Vind ik leuk's
Er is momenteel ook nog een bonus aktie van ComeOn gaande : https://www.voetbalwedden.net/comeon2013/
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Beste TIMBARRETT (en anderen),
Ten eerste bedankt voor de complimenten Tim, er wordt hard aan gewerkt om beter en beter te worden dus het is leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Anderen ook bedankt voor de feedback in deze thread.
Wat betreft de €5 fee, dit is inderdaad een gevolg van de hoeveelheid uitbetalingen binnen een periode van 30 dagen. Je kan bij ons binnen 30 dagen 4 keer gratis uit laten betalen. We rekenen pas een fee bij de 5e uitbetaling binnen 30 dagen. Je kunt de fee dus omzeilen door te checken wanneer je laatste 4 uitbetalingen plaatsvonden.
Wat betreft de Nederlandse Livechat, deze is doorgaans tussen 11.00 en 20.00 geopend, de Engelse van 11.00 tot 21.00. Het kan zijn dat op 10 december 's avonds de Livechat iets eerder "dicht" ging in verband met de drukte van de afgelopen dagen (erg veel emails) en het Nederlandse support team nog klein (maar fijn) is. Mocht dit nog eens gebeuren hoop ik dat jullie hier begrip voor hebben, we doen echt ons best om iedereen in het Nederlands te woord te staan.
Mocht iemand nog vragen hierover hebben dan kun je bij vragen@comeon.com terecht en anders is hier natuurlijk ook prima!
Jesper - ComeOn!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.