Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Comeon: €5 Fee voor uitbetalen naar Moneybookers

Goedeavond,
Allereerst ComeOn een erg fijne bookmaker en je ziet ze steeds op punten verbeteren. Al kreeg ik wel snel limieten daar maar daar kon ik wel mee leren leven ne is bij de meeste bookmaker wel, ComeOn is nog steeds mijn primaire bookmaker.
Wel tot mijn grote schrik is dat nu bij het uitbetalen van Moneybookers staat dat ik 5 euro fee moet betalen?

Afgelopen zondag heb ik een uitbetaling gedaan (ik had dat van de fee toen nog niet eens gezien) en er ontbrak 5 euro op me saldo. Dat is dus verloren gegaan door de fee.
Nu zat ik weer te kijken naar een uitbetaling en er staat nog steeds onder 5 euro fee.
Als ik een uitbetaling wil doen staat er bij mogelijke uitbetaling ook 5 euro minder dan mijn bankroll.
Nu hoorde ik van 1 persoon in de chat dat hij dit niet heeft.
Graag wil ik het toch nog even bevestigd hebben of meerdere mensen dit hebben of juist niet hebben?
Livechat is zelf dicht en morgen pas weer open, maar ben ook eerst benieuwd naar jullie antwoorden.
Want 5 euro fee voor een uitbetaling vind ik erg veel.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 10-12-2013 18:53 Storten, inzetten en uitbetalen
in 10-12-2013 18:53 Storten, inzetten en uitbetalen
18 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Beste Jesper,
Mag ik vragen waarom jullie een 5% fee hebben op het storten met een e-wallet (Neteller en Moneybookers)? Deze methodes worden erg vaak gebruikt lijkt me en nu is het dus eigenlijk te duur om er nog mee te storten. Ik gebruik zelf vrijwel alleen moneybookers aangezien mijn bank nog wel eens tegenwerkt en je met een e-wallet zo je euro's bij de bookmaker hebt gezet. Ik begrijp dat Skrill zelf een fee vraagt voor iedere storting, maar 5% vind ik wel erg veel..
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Even een vraagje Jesper,
Ik heb een bonus in laten gaan op Come On maar nu kan ik mijn geld niet withdrawen?!
Hij geeft aan minimaal 20 en maximaal 0, of andersom maar in ieder geval ik kan niets opnemen.
is dit een storing of moet ik eerst mijn bonus vrijspelen?
Er staat namelijk ook nog eigen geld op.
Rare gang van zaken dit.
Vriendelijke groet,
Rick
0 Vind ik leuk's
Waar kan ik die €5 van ComeOn vinden? Ik heb me gisteren geregistreerd maar vind nergens de €5.
0 Vind ik leuk's
Hey allemaal,
Ik zal hier deze vragen snel beantwoorden maar wil wel voorkomen dat dit een ComeOn! Support thread wordt. Kan namelijk niet beloven hier snel te antwoorden. Normale algemene vragen die niet met deze thread te maken hebben aub dus gewoon aan de support stellen via de website :)
@Thijs: Aan elke betalingsmethode zitten kosten verbonden en operators bepalen of ze die voor lief nemen (bij populaire betaalmethoden bijv.) of juist niet en daarmee eigenlijk spelers stimuleren om populairdere betalingsmethoden te gebruiken. Dit is bij ons het geval aangezien Skrill/ Neteller etc nauwelijks gebruikt worden.
@Rick: Beter om dit met Support te bespreken want die kunnen in je account kijken. Maar doorgaans wanneer je een bonus geactiveerd hebt, kun je inderdaad niet direct uitbetalen. Dit is niets geks overigens. Je kunt de bonus wel annuleren en hierna uit laten betalen. Hier vind je meer bonus info: http://server.iad.liveperson.net/hc/s-57151933/cmd/kbresource/kb-4907983935769908474/view_question!PAGETYPE?sq=100%25%2bbonus&sf=101113&sg=1&st=125222&documentid=408681&action=view
@Mick: De €5 bonus staat, als je je inderdaad vanaf 11-12-2013 hebt geregistreerd (ingangsdatum bonus) gewoon onder My Bonuses in je account. Je kunt de bonus claimen zo gauw je je email en 06-nummer hebt bevestigd (staat o.a. in de Welkomst Email punt voor punt beschreven hoe je dit doet).
Voor overige vragen graag contact opnemen met support dus, bedankt voor het begrip!
Jesper - ComeOn!
0 Vind ik leuk's
Is de klantenservice vandaag open? Comeon heeft namelijk onjuist een bet uitgekeerd. Deze had ik gewonnen, maar staat er als verloren. Ik zit nu op mijn mobiel dus kan het niet checken en zou dat geld vandaag graag nog ergens anders op in willen zetten
0 Vind ik leuk's
Kijk dat is nog is service van Comeon en een voorbeeld voor vele andere bookmakers, laat je gewoon naar de community bewegen en help daar als er eventueel onduidelijkheden zijn. Erg netjes en dit herinnerde me eraan dat ik daar ook een account had en nu bleek ook nog is dat ik 10 euro gratis als bonus krijg zonder een storting!
0 Vind ik leuk's
str00m:
Kijk dat is nog is service van Comeon en een voorbeeld voor vele andere bookmakers, laat je gewoon naar de community bewegen en help daar als er eventueel onduidelijkheden zijn. Erg netjes en dit herinnerde me eraan dat ik daar ook een account had en nu bleek ook nog is dat ik 10 euro gratis als bonus krijg zonder een storting!

ComeOn blijft ook een van mijn favoriete bookmakers. Met name door de vele livebets die ze aanbieden, het asian aanbod, de spaarpunten voor ComeOn shop en de leuke acties zoals de bet survivor laatst en de kerst kalender. En niet al te min de service!
Dus raad het je ook zeker aan stroom.
0 Vind ik leuk's
cesc:
Is de klantenservice vandaag open? Comeon heeft namelijk onjuist een bet uitgekeerd. Deze had ik gewonnen, maar staat er als verloren. Ik zit nu op mijn mobiel dus kan het niet checken en zou dat geld vandaag graag nog ergens anders op in willen zetten

De Nederlandse support is niet het hele weekend aanwezig, maar uiteraard is de Live Chat gewoon geopend (bijv. in het Engels) en kun je je vragen ook altijd aan support emailen. Zij kunnen je vast uitleggen wat er fout is gegaan en dit netjes oplossen.l
str00m:
Kijk dat is nog is service van Comeon en een voorbeeld voor vele andere bookmakers, laat je gewoon naar de community bewegen en help daar als er eventueel onduidelijkheden zijn. Erg netjes en dit herinnerde me eraan dat ik daar ook een account had en nu bleek ook nog is dat ik 10 euro gratis als bonus krijg zonder een storting!

Helaas is die 10 gratis het resultaat van een technische fout :S, zie dit topic:
https://www.voetbalwedden.net/topic/come-on-sports-bonus-aangeboden-en-teruggetrokken-2457/
Jesper - ComeOn!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.