Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Gezocht: Tekstschrijvers voor 2015-2016

Hi iedereen!

Het voetbalseizoen 2014-2015 zit er weer bijna op. Voor volgend seizoen zijn we daarom alvast op zoek naar nieuwe toppers die komend seizoen een steentje willen bijdragen.

Heb je verstand van sport weddenschappen - kortom weet je altijd de value te vinden? - én beschik je over een vlotte pen? Dan zijn we vast-en-zeker op zoek naar jou!

Naast voor de verschillende voetbalcompetities, zijn we óók op zoek naar schrijvers voor diverse andere sporten!

Bekijk de vacatures op: https://www.voetbalwedden.net/vacatures/

Je sollicitatie kun je tot 27 mei sturen naar info@voetbalwedden.net.

Vragen kun je stellen in dit bericht. Updates worden eveneens in dit topic bekendgemaakt.

Succes!

Groetjes,
Denise
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denise92
Country flag denise92 in 12-05-2015 11:46 Storten, inzetten en uitbetalen
in 12-05-2015 11:46 Storten, inzetten en uitbetalen
139 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Leuk, hoeveel wedstrijden per week moeten er minimaal geschreven worden?
0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 12 May 2015 om 13:09
dionysiou:
Leuk, hoeveel wedstrijden per week moeten er minimaal geschreven worden?


Normaalgesproken 5 per week. Al hangt dat aantal natuurlijk af van de gewenste sport en competitie.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Wat schuift t? Bonusmoneyz of kudos?!
0 Vind ik leuk's
Staat onderaan de vacature, 7 Euro per bericht.
0 Vind ik leuk's
Welke kleur heeft de vacature? Zwart of Wit (h) ?
0 Vind ik leuk's
Mooi om te zien dat Voetbalwedden zich nu ook ontwikkeld in overige sporten!
:d
0 Vind ik leuk's
Tof idee!

Wel leuk dat er in de vacature staat dat spelling belangrijk is, en dat er dan in die zelfde vacature een fout staat ;)
0 Vind ik leuk's
Erg leuk dit, ik ben dan ook zeker geïnteresseerd. Wel een beetje jammer dat je verbonden bent aan één categorie. Het lijkt me namelijk juist leuk om artikelen te schrijven over weddenschappen die echt value hebben, of dit nou Noorwegen divisie 3 is of de Primera Division :)
0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 14 May 2015 om 17:57
giertjenl:
Tof idee!

Wel leuk dat er in de vacature staat dat spelling belangrijk is, en dat er dan in die zelfde vacature een fout staat ;)


Vandaar dat we ook versterking zoeken (h)
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Is het ook mogelijk om 10 vacatures per week te schrijven?
Hoe werkt dit, worden de wedstrijden jou toegewezen, waar je voor moet schrijven, of mag je die zelf kiezen en het aantal wedstrijden?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.