Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Hoeveel in te zetten: het taart model

We hebben zojuist een nieuw artikel geplaatst bij de artikelen. In dit artikel word uitgelegd wat het Taart model is. Vaak word er op het forum gepraat over 'ik zet 4/10 in' of 'ik ga zeker voor 9/10'.


Andere gebruikers snappen niet wat dit precies is en wat hier mee bedoeld word. Dit artikel is geschreven om hier wat meer duidelijkheid over te geven.


Link:

https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/strategie/money-management-met-het-taartmodel


Heb je op en/of aanmerkingen op dit artikel dan kan je dat in dit topic kwijt. Heb je meer voordelen en/of nadelen, let me know :)


Mario!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 26-10-2010 21:16 Storten, inzetten en uitbetalen
in 26-10-2010 21:16 Storten, inzetten en uitbetalen
23 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Interessante discussie, Maar! In het voorbeeld dat jij aangaf ben je inderdaad beter af met flat stakes, maar er zijn natuurlijk ook genoeg voorbeelden op te noemen waarbij het taartsysteem beter voor de dag komt. Voor beide systemen valt dan denk ik wel wat te zeggen.
Jij bent weliswaar van het flat-staken, maar geeft zelf al aan dat je soms wat extra inzet als je veel value ziet. Ik ben aanhanger van het taartsysteem en bepaal het aantal units ook aan de hand van de geboden value. Zo heel verschillend spelen we dus niet.
Zolang je je maar aan een bepaald systeem houdt! Al ben je nog zo'n goede punter, zonder discipline en een goed money management ben je gezien. Als je zomaar lukraak wat inzet komt op de lange termijn de bookmaker altijd als winnaar uit de bus.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
gezeur over taartjes, komt er gewoon op neer dat je verspreid moet wedden en niet alles op 1 paard :p
0 Vind ik leuk's
Hoeveel wedstrijden mag ik gebruiken voor 'het taartmodel'? Als ik bijv. 3 wedstrijden neem, is het dan handig om op single te gokken, een double, treble of trixie?
0 Vind ik leuk's
mvdw94:
Hoeveel wedstrijden mag ik gebruiken voor 'het taartmodel'? Als ik bijv. 3 wedstrijden neem, is het dan handig om op single te gokken, een double, treble of trixie?

Dat heeft er niets mee te maken, het gaat zoals Maar aangaf vooral om value, is de value hoog dan zet je hoog in dus bijv. 8/10.
Dat kan natuurlijk ook met de doubles, trixies of singles. Hoge value, al wordt dat lastiger te bepalen bij combo's want de ene wedstrijd zal meer value hebben dan de ander.
Consequent zijn en discipline aanhouden zijn belangrijk.
De hoeveelheid wedstrijden die je met een taart speelt is afhankelijk van de getipte of de gekozen staking.
0 Vind ik leuk's
Ik speel zelf laatste tijd vooral DNB's en ik bereken mijn stakes aan de hand van de waarschijnlijkheid dat ik de bet goed zal hebben.
Als ik bijvoorbeeld denk dat een bepaalde club van de 10 keer 3 keer wint en 2 keer gelijkspeelt zet ik een stake van 4/10 in. Ik laat draws als 0,5 gelden.
Hoe zouden jullie draws meenemen bij de bepaling van je draw-no bet stake. Zou je in dit voorbeeld 3/10,4/10 zoals ik of 5/10 inzetten?
0 Vind ik leuk's
Ik snap je vraag niet en als je toch voor DNB en X gaat, waarom dan niet double change?
Overigens de staking wordt bepaald door de hoogte van de value.
0 Vind ik leuk's
Ik ga voor DNB, omdat ik vind dat bij DC de odds te veel omlaag gaan. Ik bepaal mijn stakes liever door de kans. Stel dat een odd @15 is en de kans dat die ploeg wint 30% dan zit er ontzettend veel value in, maar zet ik zelf liever 3/10 ipv 10/10 in, omdat je risico dat je de bet verliest (ondanks de value) vrij groot is.
Mijn vraag is of er mensen zijn die ook DNB wedden en hoe zij draws meenemen in de bepaling van hun stake.
0 Vind ik leuk's
OK helder.
Ik speel niet op de manier zoals jij speelt, mss dat iemand anders je vraag kan beantwoorden.
0 Vind ik leuk's
Sinds kort ook actief op dit forum, maar hield me niet bezig met tactieken en speelde vaak combi van 3. Dit gaat gewoon fout, net als bij mij.
(nee geen schulden) maar ik ging is kijken wat ik stortte en wat ik terugboekte en dat waren 3 rode cijfers. Ik heb het altijd als hobby gespeeld en zeker met geld wat ik kon missen, maar een hobby is leuker als je er ook wat (financieel) wijzer op wordt, waarop ik besloot en vaak geziene wedstrategie toe te passen.
Maar deze strategie heeft wel wat vragen voor mij en hopelijk kunnen die worden beantwoord,
Ik stort 50 euro.
verdeel me taart in 10, dus 5 pst.
Vanavond speelt Malaga vs Real Sociedad met de draw no bet odd van 1,85 vs 1,92
( TER VOORBEELD) ik denk dat Malaga het thuisvoordeel pakt en wint met een kans van 6/10
dus ik zet dan 3 euro hierop ? en mijn bankroll bevat nog 47 euro.
Stel, ik pak nog een wedstrijd vanavond en wel verona tegen torino.
Verona wint ook, met een kans van 6/10 MAAR dan mijn vraag,
verdeel ik dan eerst mijn taart weer in 10 stukken ( 47/10= 4,7/10 x 6 =2,82 ) of neem ik nog de 50 euro taart in mijn hoofd en neem een stuk van 5 euro en daar 6/10 deel van?
TWEEDE VRAAG,
In het verlengde van vraag 1, wat als ik mijn weddenschappen vanavond wint, staat er bijvoorbeeld 66 euro op. en ik ga morgen opnieuw inzetten, hoe wordt dan mijn "taart" ingedeeld?
DERDE VRAAG,
Wanneer cash ik uit bij een inleg van €50??
Alvast bedankt.
0 Vind ik leuk's
babolat:
Sinds kort ook actief op dit forum, maar hield me niet bezig met tactieken en speelde vaak combi van 3. Dit gaat gewoon fout, net als bij mij.
(nee geen schulden) maar ik ging is kijken wat ik stortte en wat ik terugboekte en dat waren 3 rode cijfers. Ik heb het altijd als hobby gespeeld en zeker met geld wat ik kon missen, maar een hobby is leuker als je er ook wat (financieel) wijzer op wordt, waarop ik besloot en vaak geziene wedstrategie toe te passen.
Maar deze strategie heeft wel wat vragen voor mij en hopelijk kunnen die worden beantwoord,
Ik stort 50 euro.
verdeel me taart in 10, dus 5 pst.
Vanavond speelt Malaga vs Real Sociedad met de draw no bet odd van 1,85 vs 1,92
( TER VOORBEELD) ik denk dat Malaga het thuisvoordeel pakt en wint met een kans van 6/10
dus ik zet dan 3 euro hierop ? en mijn bankroll bevat nog 47 euro.
Stel, ik pak nog een wedstrijd vanavond en wel verona tegen torino.
Verona wint ook, met een kans van 6/10 MAAR dan mijn vraag,
verdeel ik dan eerst mijn taart weer in 10 stukken ( 47/10= 4,7/10 x 6 =2,82 ) of neem ik nog de 50 euro taart in mijn hoofd en neem een stuk van 5 euro en daar 6/10 deel van?
TWEEDE VRAAG,
In het verlengde van vraag 1, wat als ik mijn weddenschappen vanavond wint, staat er bijvoorbeeld 66 euro op. en ik ga morgen opnieuw inzetten, hoe wordt dan mijn "taart" ingedeeld?
DERDE VRAAG,
Wanneer cash ik uit bij een inleg van €50??
Alvast bedankt.

Als ik jou was zou ik gewoon uitgaan van je gestorte bedrag, de 50 euro dus. En niet elke keer na een gewonnen of verloren weddenschap je 'taart' aanpassen. A
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.