Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Hoeveel in te zetten: het taart model

We hebben zojuist een nieuw artikel geplaatst bij de artikelen. In dit artikel word uitgelegd wat het Taart model is. Vaak word er op het forum gepraat over 'ik zet 4/10 in' of 'ik ga zeker voor 9/10'.


Andere gebruikers snappen niet wat dit precies is en wat hier mee bedoeld word. Dit artikel is geschreven om hier wat meer duidelijkheid over te geven.


Link:

https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/strategie/money-management-met-het-taartmodel


Heb je op en/of aanmerkingen op dit artikel dan kan je dat in dit topic kwijt. Heb je meer voordelen en/of nadelen, let me know :)


Mario!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 26-10-2010 21:16 Storten, inzetten en uitbetalen
in 26-10-2010 21:16 Storten, inzetten en uitbetalen
23 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
@babolat:
"Eerste en tweede vraag"
Ik zal als weddenschap maar maximaal (10/10 stake) 5% van je BR (bankroll) inzetten, in jouw geval is dat dus 2,50 euro (bij een 50 euro BR). Dit lijkt (is) ook erg weinig en low stake, maar met een beetje prima BR (500 euro +), is dit al zeer aantrekkelijk. Ook houd je hierdoor het risico om broke te gaan door een 'losing streak' laag.
Een pick met 6/10 zal dus 1,50 euro zijn (6*0,5% van je BR (0,25 euro)). Je BR bevat daarna dus nog 48,50 euro.
Het is niet erg handig om naar elke pick de precieze hoeveelheid in euros te veranderen van 1 unit. Met name niet bij zo'n kleine BR (dan ga je telkens met centjes veranderen...). Wanneer jouw BR serieus gegroeid of gekrimpt is (bijv. je hebt nog maar 25 euro of misschien wel 100 euro) dan kan je de unit-waarde verlagen/verhogen. Ook omdat je vast wel eens meerdere picks per dag (of zelfs op 1 moment) hebt lopen, is dit onbegonnen werk ;-)
"Derde vraag"
Uitcashen? Wanneer jij dat nodig vind. Om je BR een beetje te laten groeien - en de meeste tactieken zijn profit op langere termijn- is het niet verstandig om na elk tientje een withdrawal te doen, maar dat is persoonlijk ;-)
0 Vind ik leuk's
dat is ook mijn vraag! haha
0 Vind ik leuk's
Laten we eerlijk zijn, bij een taartsysteem moeten gemiddeld 6 van de 10 weddenschappen boven de 2.00 juist voorspeld zijn, dit heb ik 6 keer geprobeerd met tips van de kenners van hier maar het is 5 keer niet gelukt en ruim 40 euro kwijt geraakt. Dit systeem werkt dus volgens mij niet of doe ik iets verkeerd of zijn er andere systemen die op den duur winst opleverd??

Alvast bedankt!!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.