Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Niet uitbetalen bwin na grote winst

Beste allen,
afgelopen zondag heb ik me aangemeld bij bwin, ik heb vervolgens een prijs gewonnen met de voetbalwedstrijd rosenborg- aalesund. Het bedrag is 525,-. Op maandag wil ik dit bedrag uit laten betalen, echter mijn account is geblokkeerd.
Na contact gehad te hebben met de custom support, hebben ze me laten weten dat mijn account zonder opgave van reden geblokkeerd is en om veiligheidsredenen niet meer geopend kan worden. Ik kan mijn 50,- inleg terug krijgen. Heeft iemand dit eerder meegemaakt en kan dit zomaar.
Bwin kan dit dus altijd als excuus gebruiken omdat het in de algemene voorwaarden staat
Groeten desiree
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar desireevan
Country flagdesireevan in 19-10-2011 10:41 Storten, inzetten en uitbetalen
in 19-10-2011 10:41 Storten, inzetten en uitbetalen
40 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
na nogmaals mail gestuurd te hebben waarom account geblokkeerd is krijg ik deze mail
Geachte mevrouw Van Daalen,
Hartelijk dank voor uw e-mails.
Wij hebben uw vraag met betrekking tot de toegang en tegoeden van uw account ontvangen en doorgestuurd naar de afdeling waar deze beantwoord kan worden. Zij zullen uw vraag voor u uitzoeken. Wij vragen u vriendelijk nog even geduld te hebben tot zij ons de relevante informatie doorgegeven hebben. U wordt vervolgens direct op de hoogte gebracht.
Aarzelt u niet om contact met ons op te nemen als u verdere vragen heeft.
Met vriendelijke groet,
Uw klantenservice team van bwin
bwin staat voor Responsible Gaming

0 Vind ik leuk's
desireevan:
op alle vragen kan ik nee beantwoorden, ik heb mijn gegevens correct ingevuld.
mijn vriend heeft wel een account
er staat nergens in de voorwaarden dat dit niet mag
bij andere sites bijvoorbeeld unibet is dit ook geen probleem

Ik zou dit ook aangeven bij Bwin. Mogelijk denken ze dat je vanaf één (ip) adres meerder accounts beheert, dit is tegen de regels. Je kan het het beste zelf aangeven, dat wekt vertrouwen.
Succes!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Eigen schuld dikke bult...
Wanneer leren mensen het nou eens?
0 Vind ik leuk's
'Een gokverslaafde die winst maakt'
Serieus jullie zeggen vals spelen tijdens live betting, hoe kan dat dan?:P
0 Vind ik leuk's
Meerdere bonussen per IP-en woonadres is sowieso niet toegestaan, bij welke bookmaker dan ook. Daarnaast zijn accounts van een man en vrouw op hetzelfde IP-en woonadres verdacht, zeker in de ogen van bookmakers.
@Jasper, wanneer er een goal valt, bij welke wedstrijd dan ook, en een bookmaker loopt een paar sec achter en je zet een groot bedrag op next goal Man Utd bijvoorbeeld, dan kan je lekker cashen. Maar wanneer je dat een aantal keer gelukt is komen ze erachter. Ze kijken gewoon naar het tijdstip van de goal en zien dat die allemaal overeenkomen met het tijdstip van wanneer je je weddenschap had geplaats. Daar houden bookmakers niet van. Unibet legt spelers limieten op van 1/2€ per weddenschap wanneer ze hier achter komen.
0 Vind ik leuk's
nogmaals, ik heb niet valgespeeld marianne1960 als je niks zinnigs te melden hebt reageer dan gewoon niet.
En valsspelen bij live bet is helemaal niet mogelijk.
kreeg gisteren een mail dat mijn id is goedgekeurd, andere vraag staat nog uit dus ik wacht in spanning af.
roaldd, waarom staat bovengenoemde dan niet in de algemene voorwaarden
0 Vind ik leuk's
Desiree, dat staat wel in de algemene voorwaarden:
Misbruik wordt vermoed wanneer (maar niet alleen dan):
- klantenaccounts verbonden lijken te zijn door middel van identificatiebewijs, zelfde naam, adres, telefoonnummer, bankrekening, (inclusief credit- en debitcards, NETteller, Moneybookers e.d.), IP-adres, etc.

Zie https://help.bwin.com/General/Legal/general_tac.aspx (Punt 6 onder het kopje 'Gratis wedjetons/Marketing bonussen').
Deze regel geldt, zoals Roaldd al zei, voor alle bookmakers.
Ik hoop voor je dat Bwin alsnog tot uitbetaling over gaat. Juridische stappen zou ik achterwege laten, ik denk niet dat je dat gaat winnen. Sterker nog, je mag van geluk spreken als Bwin bereid is je oorspronkelijke stortingsbedrag terug te geven.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
waarom zou ik dat achterwegen laten, ik heb niks te verbergen.
ik sta in mijn recht.
Lekker makkelijk om iemand uit te sluiten zonder enige reden.
Als bwin kan aantonen leg ik me daar bij neer, echter is er dat gewoon niet.
Ik speel al 4 jaar op unibet zonder probleem, mijn vriend heeft daar ook al 2 jaar een account, wat is het verschil met de
oplichters an bwin.
Je zegt dat ik van geluk mag spreken dat ik mijn inzet terug krijg, hieruit blijkt al dt bwin fout zit anders zouden ze dit niet aanbieden
0 Vind ik leuk's
hebben jij en je vriend ingelogd op beiden accounts vanaf dezelde IP? Omdat je account nieuw is denk ik dat bwin dit zag als bonusfraude. En dat is reden genoeg imo...
Juridische stappen nemen is wel het domste wat je kan doen. Je weet wel dat wedden bij bwin in theorie nog steeds illegaal is voor Nederlanders lol? Je mag zeker weten van geluk spreken dat bwin je je inleg terug geeft. Zou zo snel mogelijk teruggestorten en kappen bij bwin als ik jou was.
0 Vind ik leuk's
kchbberkhout:

Heb je dit bedrag ingezet op het moment dat de goal viel? Jij zette het bedrag in en hoopte dat Bwin iets achter zou lopen t.o.v. jouw stream. Als dit zo is, heeft Bwin het recht om jouw account te blokkeren, omdat dit gewoon vals spelen is.

Hoe kan DAT nu valsspelen zijn? :-) Meestal zijn ze bij de bookmakers VEEL sneller dan bij de streams, en zulke bets worden dan gewoon gecancelled. Indien die niet gecancelled worden, heb jij gewoon kunnen profiteren van de traagheid van een bookmaker, hoe kan dat dan vals spelen zijn? :-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.