Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Niet uitbetalen bwin na grote winst

Beste allen,
afgelopen zondag heb ik me aangemeld bij bwin, ik heb vervolgens een prijs gewonnen met de voetbalwedstrijd rosenborg- aalesund. Het bedrag is 525,-. Op maandag wil ik dit bedrag uit laten betalen, echter mijn account is geblokkeerd.
Na contact gehad te hebben met de custom support, hebben ze me laten weten dat mijn account zonder opgave van reden geblokkeerd is en om veiligheidsredenen niet meer geopend kan worden. Ik kan mijn 50,- inleg terug krijgen. Heeft iemand dit eerder meegemaakt en kan dit zomaar.
Bwin kan dit dus altijd als excuus gebruiken omdat het in de algemene voorwaarden staat
Groeten desiree
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar desireevan
Country flagdesireevan in 19-10-2011 10:41 Storten, inzetten en uitbetalen
in 19-10-2011 10:41 Storten, inzetten en uitbetalen
40 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
heb zojuist bevestiging gehad dat bwin uitbetaald, kan nog steeds niet begrijpen waarom ik ben uitgesloten
Geachte mevrouw Van Daalen,
Nogmaals hartelijk dank voor uw e-mail.
Onze financiële afdeling heeft een handmatige uitbetaling in gang gezet van uw totale geldbalans. Zij hebben wel het bedrag van 56 euro ingehouden, aangezien dit bonusgeld betreft en u nog niet aan de inzetvereisten had voldaan.
U ontvangt een e-mail van onze financiële afdeling zodra uw uitbetaling heeft plaats gevonden.
In het algemeen betaalt bwin alle verzoeken op werkdagen binnen 24 uur uit aan uw bank of betalingsservice. Onze ervaring is dat de overschrijving 2 tot 5 werkdagen kan duren.
Aarzelt u niet om contact met ons op te nemen als u verdere vragen heeft.
Met vriendelijke groet,
Uw klantenservice team van bwin
bwin staat voor Responsible Gaming
0 Vind ik leuk's

Geachte mevrouw Van Daalen,
Nogmaals hartelijk dank voor uw e-mail.
Onze financiële afdeling heeft een handmatige uitbetaling in gang gezet van uw totale geldbalans. Zij hebben wel het bedrag van 56 euro ingehouden, aangezien dit bonusgeld betreft en u nog niet aan de inzetvereisten had voldaan.
U ontvangt een e-mail van onze financiële afdeling zodra uw uitbetaling heeft plaats gevonden.
In het algemeen betaalt bwin alle verzoeken op werkdagen binnen 24 uur uit aan uw bank of betalingsservice. Onze ervaring is dat de overschrijving 2 tot 5 werkdagen kan duren.
Aarzelt u niet om contact met ons op te nemen als u verdere vragen heeft.
Met vriendelijke groet,
Uw klantenservice team van bwin
bwin staat voor Responsible Gaming
0 Vind ik leuk's
desireevan:

Geachte mevrouw Van Daalen,
Nogmaals hartelijk dank voor uw e-mail.
Onze financiële afdeling heeft een handmatige uitbetaling in gang gezet van uw totale geldbalans. Zij hebben wel het bedrag van 56 euro ingehouden, aangezien dit bonusgeld betreft en u nog niet aan de inzetvereisten had voldaan.
U ontvangt een e-mail van onze financiële afdeling zodra uw uitbetaling heeft plaats gevonden.
In het algemeen betaalt bwin alle verzoeken op werkdagen binnen 24 uur uit aan uw bank of betalingsservice. Onze ervaring is dat de overschrijving 2 tot 5 werkdagen kan duren.
Aarzelt u niet om contact met ons op te nemen als u verdere vragen heeft.
Met vriendelijke groet,
Uw klantenservice team van bwin
bwin staat voor Responsible Gaming

volgens wat ik nu kan opmaken uit deze mail en je "verhaal" , denk ik dat je een account hebt aangemaakt bij Bwin, met de daarbij horende bonus , misschien ( via die bonus ) een mooi bedrag gewonnen en dan direkt denken : ok , ik heb goed gewonnen en nu ga ik alles cashen
Maar wie speelt met een bonus ( of bonus krijgt ) moet aan bepaalde voorwaarden voldoen ( x maal rondspelen , bonus met bepaald odd spelen enz ) en wanneer daar niet aan voldaan word betalen ze idd niet uit , hoe hoog of laag je bedrag ook moge wezen
Dit om te voorkomen dat iedereen op elke site account maakt , bonus krijg , mooie winst maakt met de bonus en dan direkt uitcashen
Ik denk dat ik voor 100% zeker ben dat het zo gegaan is hier , maar niemand zal natuurlijk "effectief" toegeven dat hij ( of zij ) dit gedaan heeft
Bon , voornaamste is dat je je geld ontvangen hebt
ps : proberen een "bookmaker" of "betsite" op te lichten lukt nooit , en wees maar zeker dat eenmaal je op "blacklist" staat bij een site de andere site's ook die gegevens door gespeeld krijgen , dus ik zou toch aanraden om iets voorzichtiger te zijn wanneer je speelt met nieuwe account en de daar bij horende "bonussen"
0 Vind ik leuk's
Bwin betaald uit, ik weet nog steeds niet wt ik fout heb gedaan.
Geachte mevrouw Van Daalen,
Nogmaals hartelijk dank voor uw e-mail.
Onze financiële afdeling heeft een handmatige uitbetaling in gang gezet van uw totale geldbalans. Zij hebben wel het bedrag van 56 euro ingehouden, aangezien dit bonusgeld betreft en u nog niet aan de inzetvereisten had voldaan.
U ontvangt een e-mail van onze financiële afdeling zodra uw uitbetaling heeft plaats gevonden.
In het algemeen betaalt bwin alle verzoeken op werkdagen binnen 24 uur uit aan uw bank of betalingsservice. Onze ervaring is dat de overschrijving 2 tot 5 werkdagen kan duren.
Aarzelt u niet om contact met ons op te nemen als u verdere vragen heeft.
Met vriendelijke groet,
Uw klantenservice team van bwin
bwin staat voor Responsible Gaming
0 Vind ik leuk's
Ga aub nooit in zee met Bwin want zij zijn de allergrootste oplichters die ik ooit ben tegengekomen. Het zien dieven, bandieten. Ik heb voor ze gewerkt als een affiliate en zonder pardon veranderen ze de regels en sluiten ze je account af. Dit terwijl je duizenden spelers hebt aangebracht via je website de afgelopen jaren. Wat een schandalige organisatie is dat.
0 Vind ik leuk's
Ik weet niet of bwin hier correct is :
Bij goalscorer en hij start maar in de 2eHT en scoort niet ,krijg je dan je inzet niet terug doordat hij niet startte?
Ze rekenden hem alleszins fout bij mij.
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Desiree, ik denk toch dat het komt doordat jouw vriend via hetzelfde IP-adres en woonadres ook een account heeft. Bwin is gewoon bang dat de bonus twee keer gebruikt wordt door dezelfde persoon wat tegen de regels is. Altijd lastig als meerdere mensen in hetzelfde huis een account willen natuurlijk

boempatat:
Ik weet niet of bwin hier correct is :
Bij goalscorer en hij start maar in de 2eHT en scoort niet ,krijg je dan je inzet niet terug doordat hij niet startte?
Ze rekenden hem alleszins fout bij mij.


Je krijgt alleen je geld terug als hij helemaal niet speelt
0 Vind ik leuk's
piraat:
Desiree, ik denk toch dat het komt doordat jouw vriend via hetzelfde IP-adres en woonadres ook een account heeft. Bwin is gewoon bang dat de bonus twee keer gebruikt wordt door dezelfde persoon wat tegen de regels is. Altijd lastig als meerdere mensen in hetzelfde huis een account willen natuurlijk

boempatat:
Ik weet niet of bwin hier correct is :
Bij goalscorer en hij start maar in de 2eHT en scoort niet ,krijg je dan je inzet niet terug doordat hij niet startte?
Ze rekenden hem alleszins fout bij mij.


Je krijgt alleen je geld terug als hij helemaal niet speelt


Thx
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
bonus niet rond gespeeld...duideijk toch?
0 Vind ik leuk's
maar:
twouter:
Hoe kan DAT nu valsspelen zijn? :-) Meestal zijn ze bij de bookmakers VEEL sneller dan bij de streams, en zulke bets worden dan gewoon gecancelled. Indien die niet gecancelled worden, heb jij gewoon kunnen profiteren van de traagheid van een bookmaker, hoe kan dat dan vals spelen zijn? :-)
Natuurlijk is het wel valsspelen. Als jij de uitkomst van een weddenschap al weet, dan is het toch geen eerlijke weddenschap meer?

Natuurlijk is het ook wel een beetje hun eigen schuld doordat ze (in dat geval) dus eigenlijk te traag zijn om überhaupt deze liveweddenschap te kunnen aanbieden, daarom zijn ze vaak ook wel coulant als het één keer gebeurt, maar als jij op die manier de boel blijft belazeren sluiten ze je na een tijdje je account uiteraard. Bookmakers zijn immers niet rijk geworden door zich op zo'n manier te laten bestelen.

Als een croupier bij de roulettetafel iets in zijn oog heeft waardoor hij eventjes niet kan opletten, en jij maakt daar misbruik van door nog even snel wat geld op het winnende nummer in te zetten, zou je dat dan ook niet als valsspelen beschouwen?
maar:
twouter:
Hoe kan DAT nu valsspelen zijn? :-) Meestal zijn ze bij de bookmakers VEEL sneller dan bij de streams, en zulke bets worden dan gewoon gecancelled. Indien die niet gecancelled worden, heb jij gewoon kunnen profiteren van de traagheid van een bookmaker, hoe kan dat dan vals spelen zijn? :-)
Natuurlijk is het wel valsspelen. Als jij de uitkomst van een weddenschap al weet, dan is het toch geen eerlijke weddenschap meer?

Natuurlijk is het ook wel een beetje hun eigen schuld doordat ze (in dat geval) dus eigenlijk te traag zijn om überhaupt deze liveweddenschap te kunnen aanbieden, daarom zijn ze vaak ook wel coulant als het één keer gebeurt, maar als jij op die manier de boel blijft belazeren sluiten ze je na een tijdje je account uiteraard. Bookmakers zijn immers niet rijk geworden door zich op zo'n manier te laten bestelen.

Als een croupier bij de roulettetafel iets in zijn oog heeft waardoor hij eventjes niet kan opletten, en jij maakt daar misbruik van door nog even snel wat geld op het winnende nummer in te zetten, zou je dat dan ook niet als valsspelen beschouwen?
Oh en boekmakers maken ook misbruik van om een vertraging van 3/4 seconde in de streams te gooien dan is het geen ''live'' bet meer.. dus het is niet vals spelen hun bieden iets aan en jij zet daar op in, als er word gescoord en het niet verwerkt is door hun dan is het hun fout en niet de van jou.. dus waarom noem je zoiets vals spelen:p ..
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.