Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Niet uitbetalen bwin na grote winst

Beste allen,
afgelopen zondag heb ik me aangemeld bij bwin, ik heb vervolgens een prijs gewonnen met de voetbalwedstrijd rosenborg- aalesund. Het bedrag is 525,-. Op maandag wil ik dit bedrag uit laten betalen, echter mijn account is geblokkeerd.
Na contact gehad te hebben met de custom support, hebben ze me laten weten dat mijn account zonder opgave van reden geblokkeerd is en om veiligheidsredenen niet meer geopend kan worden. Ik kan mijn 50,- inleg terug krijgen. Heeft iemand dit eerder meegemaakt en kan dit zomaar.
Bwin kan dit dus altijd als excuus gebruiken omdat het in de algemene voorwaarden staat
Groeten desiree
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar desireevan
Country flagdesireevan in 19-10-2011 10:41 Storten, inzetten en uitbetalen
in 19-10-2011 10:41 Storten, inzetten en uitbetalen
40 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
hetzelfde als dat je niks meer in kan zetten bij een pingel
het heet LIVE wedden toch???? en daarbij kan hij ook gemist worden ( kun jij dus ook veel geld kwijt zijn alsie wordt gemist)
0 Vind ik leuk's
twouter:
Hoe kan DAT nu valsspelen zijn? :-) Meestal zijn ze bij de bookmakers VEEL sneller dan bij de streams, en zulke bets worden dan gewoon gecancelled. Indien die niet gecancelled worden, heb jij gewoon kunnen profiteren van de traagheid van een bookmaker, hoe kan dat dan vals spelen zijn? :-)
Natuurlijk is het wel valsspelen. Als jij de uitkomst van een weddenschap al weet, dan is het toch geen eerlijke weddenschap meer?
Natuurlijk is het ook wel een beetje hun eigen schuld doordat ze (in dat geval) dus eigenlijk te traag zijn om überhaupt deze liveweddenschap te kunnen aanbieden, daarom zijn ze vaak ook wel coulant als het één keer gebeurt, maar als jij op die manier de boel blijft belazeren sluiten ze je na een tijdje je account uiteraard. Bookmakers zijn immers niet rijk geworden door zich op zo'n manier te laten bestelen.
Als een croupier bij de roulettetafel iets in zijn oog heeft waardoor hij eventjes niet kan opletten, en jij maakt daar misbruik van door nog even snel wat geld op het winnende nummer in te zetten, zou je dat dan ook niet als valsspelen beschouwen?
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Dan moet hij met z'n andere oog opletten:P
0 Vind ik leuk's
Valsspelen als de coupier niet oplet? Haha! Als de doelman niet oplet, en er valt een goal, hoor je dan iemand praten over valsspelen?
0 Vind ik leuk's
Ik volg deze topic al een tijdje.
het grappige is dat ik ook niet meer speel bij bwin om persoonlijke redenen.
ten tweede hoe kan je nou val spelen met live wedden
ik zou zeggen kap bij bwin.
reactie zie ik graag tegemoet
0 Vind ik leuk's
Reactie: groot gelijk Soccerfan! :D
Bwin is gelijkaardig aan Unibet qua stijl maar Unibet heeft vaak leukere odds
(Alleen de live bij bwin is overzichtelijker vind ik)
0 Vind ik leuk's
haha wel grappig dit allemaal, ik speel al jaren bij Bwin tot op heden nog nooit problemen gehad.
Toch ook maar een account bij Unibet geopend ivm een groter aanbod van weddenschappen, maar hier had ik juist de problemen die jij nu bij Bwin hebt.
Zo is het gewoon bij iedereen weer verschillend!
0 Vind ik leuk's
@jason: Jou uitbetalingen zijn Bwin wel goed gegaan? Ik speel namelijk ook bij Bwin dus ben hier wel benieuwd naar.
0 Vind ik leuk's
oomen:
@jason: Jou uitbetalingen zijn Bwin wel goed gegaan? Ik speel namelijk ook bij Bwin dus ben hier wel benieuwd naar.

Ja ik heb geen problemen bij Bwin, het enige is dat 1x al mijn live weddenschappen op een bepaalde wedstrijd werden gecancelled om onduidelijke redenen. Maar achteraf bleek dat iedereen dat heeft gehad en dit is ook al meer dan 1 jaar geleden!
0 Vind ik leuk's
Ik lees hier iets over Unibet die iets hogere odds heeft dan Bwin. We hebben hier een leuk artikel over geschreven waarbij een grafiek getoond word van de beste odds (gemiddeld per maand per bookmaker). Hieruit komen Bwin & Unibet inderdaad als hoogste uit de bus.
Het is trouwens opvallend dat Betclic, Bet at home en Expekt deze maand allemaal bijna 10% zijn gezakt deze week. Een vreemde trend, iets om goed in de gaten te houden.
Link: https://www.voetbalwedden.net/artikelen/uitbetalingen-van-de-grootste-bookmakers/ (staat ook tussen de artikelen)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.