Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Opbouwen van bankroll met rendement

Vaak zie je mensen combi's spelen met vrij hoge inzet hier op het forum. Zelf probeer ik het ook maar heb bijna 100 euro verlies gemaakt en geen winst op een dikke 2 weken. Hoe kan je eigenlijk 'veilig' een bankroll opbouwen met rendement?
Persoonlijk zat ik te denken aan single bets met lage inzet. Bijvoorbeeld echt maar spelen op 'zekerheidjes' in het begin en traag soms met 0.20 tot 1 euro winst te gaan spelen.
Ook gebruik maken van lage inzet op combi's lijkt me een goede methode met maximum 3 picks per combi. Hierdoor kan je bijvoorbeeld maar van 1 euro naar 3.30 euro gaan maar je maakt wel weer 2.30 euro winst gemiddeld genomen over 10 combi's 5 correct en 5 fout levert dan een netto winst op van (10x1)-(5x1)+(5x2.30) = 11.50 euro.
Als ik deze winst wekelijks kan realiseren door bets te spelen kom ik dus op ongeveer 46 euro per maand op een redelijk 'veilige' methode.
Als jullie andere manieren gebruiken of ideetjes hebben hoor ik het graag?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hunterke
Country flag hunterke in 27-12-2012 12:21 Storten, inzetten en uitbetalen
in 27-12-2012 12:21 Storten, inzetten en uitbetalen
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
hunterke:
Hoe kan je eigenlijk 'veilig' een bankroll opbouwen met rendement?

Omdat het woord 'veilig' in deze zin staat, zou ik zeggen: niet. Laat je het woord 'veilig' weg, dan hou ik persoonlijk alleen drawlayen op Betfair over.
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
Avatar hunterke
hunterke Topic starter Geplaatst 27 dec. 2012 om 12:42
Deze zijn niet legaal in België, wij kunnen enkel via Unibet spelen.
0 Vind ik leuk's
hunterke:
Deze zijn niet legaal in België, wij kunnen enkel via Unibet spelen.

Mijn mening: voor single's/combo's -- zelfs als je überdiscipline in weet te bouwen, en alle impulsen weg laat -- zijn de woorden 'zekerheid', 'klein beginnen', 'veilig', 'rendement' naar mijn mening niet van toepassing. Dat doe je mijns inziens écht alleen voor je hobby, en dan is de wet "some you win, some you lose", waarbij in jezelf / je methode gaan geloven als het een tijd goed gaat op lange termijn bijna altijd een zeepbel is. Ziet er mooi uit, maar leeg van binnen.
En als je zou beginnen met 46 euro per week, kun je voor al die tijd die je er in steekt - en de risico's - beter een bijbaantje zoeken. En dan gewoon tijdens je werk Mozart's 9e ofzo opzetten, word je leven pas op lange termijn echt rijker van.
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
Blijkbaar ben jij een rijke mens, chopin? Ik denk dat er veel willen tekenen voor 46€ winst per week. :p
Ik heb mn bankroll opgebouwd door 2à3 matchen te kiezen met een odd van2 à3.Maar het verschilt iedere keer van bet naar bet. Soms eens over/onder, 1x2 of meestal dubbele kans (zodat je je risico verkleint)en af en toe eens op je gevoel af gaan en eens op.
de outsider durven spelen .(heb ik geleerd van flyer :)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
Blijkbaar ben jij een rijke mens, chopin?

Zeg tegen mij maar Chomp. Maar Chopin opzetten is ook prima. Vooral uitgevoerd door Rachmaninov.
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
hunterke:
Vaak zie je mensen combi's spelen met vrij hoge inzet hier op het forum. Zelf probeer ik het ook maar heb bijna 100 euro verlies gemaakt en geen winst op een dikke 2 weken.
Hoe kan je eigenlijk 'veilig' een bankroll opbouwen met rendement?
Persoonlijk zat ik te denken aan single bets met lage inzet. Bijvoorbeeld echt maar spelen op 'zekerheidjes' in het begin en traag soms met 0.20 tot 1 euro winst te gaan spelen.
Ook gebruik maken van lage inzet op combi's lijkt me een goede methode met maximum 3 picks per combi. Hierdoor kan je bijvoorbeeld maar van 1 euro naar 3.30 euro gaan maar je maakt wel weer 2.30 euro winst gemiddeld genomen over 10 combi's 5 correct en 5 fout levert dan een netto winst op van (10x1)-(5x1)+(5x2.30) = 11.50 euro.
Als ik deze winst wekelijks kan realiseren door bets te spelen kom ik dus op ongeveer 46 euro per maand op een redelijk 'veilige' methode.
Als jullie andere manieren gebruiken of ideetjes hebben hoor ik het graag?

Klinkt goed, al heb ik wel een tweetal opmerkingen. Laat de zogenaamde 'zekerheidjes' met lage odds achterwege. Ja, je wint vaak en dat geeft je zelfvertrouwen wellicht een boost, maar je hoeft er maar eentje te verliezen en je staat over het geheel genomen weer in de min. En ja, die combo's... De een zweert erbij, de ander laat ze links liggen.
Zelf hoor ik bij de laatste categorie en speel enkel singles. Echter van de andere kant kun je met combos bijna 10.000 euro of zoiets winnen (even een vette ;-) naar Timbarrett! Jij was echt dicht bij de jackpot!), dus wie ben ik om te zeggen wat verstandig is?
Succes ermee! Doe vooral rustig aan en houd je aan het taartsysteem. Om Theo Maassen te quoten: "Geduld is een schone zak!"
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Avatar hunterke
hunterke Topic starter Geplaatst 29 dec. 2012 om 07:39
Ja had vannacht een goede nacht met de NBA voor in totaal iets van een 56 euro aan bets lopen en heb een netto winst behaald van 24.76 euro wat toch aardig lijkt.
Voor de rest is het vaak met ups en downs zo gooide Whitlock gisteren enorm veel 180's terwijl hij de dag ervoor altijd switchte... Het blijft steeds onvoorspelbaar in alle sporten...
0 Vind ik leuk's
Ik leg de briefjes van 500 altijd onderop, die zijn immers het grootst, en de briefjes van 20 bovenop.
(die van 5 en 10 gooi ik gewoon weg)
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...

https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/strategie/risicoloos-een-bankroll-opbouwen

Ik denk dat dit wel een duidelijk artikel is. Gemiddeld 2% van de bankroll inzetten. (tussen 1% en 5%) :)

Bericht gewijzigd door Support op do 9 jul. 2020, 14:12
0 Vind ik leuk's
Of lees dit artikel als je er niet helemaal uitkomt of liever iets in het Nederlands leest: Het Taart model
https://www.voetbalwedden.net/artikelen/hoeveel-zet-ik-op-mijn-weddenschap-in-het-taart-model/
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.