Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Opbouwen van bankroll met rendement

Vaak zie je mensen combi's spelen met vrij hoge inzet hier op het forum. Zelf probeer ik het ook maar heb bijna 100 euro verlies gemaakt en geen winst op een dikke 2 weken. Hoe kan je eigenlijk 'veilig' een bankroll opbouwen met rendement?
Persoonlijk zat ik te denken aan single bets met lage inzet. Bijvoorbeeld echt maar spelen op 'zekerheidjes' in het begin en traag soms met 0.20 tot 1 euro winst te gaan spelen.
Ook gebruik maken van lage inzet op combi's lijkt me een goede methode met maximum 3 picks per combi. Hierdoor kan je bijvoorbeeld maar van 1 euro naar 3.30 euro gaan maar je maakt wel weer 2.30 euro winst gemiddeld genomen over 10 combi's 5 correct en 5 fout levert dan een netto winst op van (10x1)-(5x1)+(5x2.30) = 11.50 euro.
Als ik deze winst wekelijks kan realiseren door bets te spelen kom ik dus op ongeveer 46 euro per maand op een redelijk 'veilige' methode.
Als jullie andere manieren gebruiken of ideetjes hebben hoor ik het graag?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hunterke
Country flag hunterke in 27-12-2012 12:21 Storten, inzetten en uitbetalen
in 27-12-2012 12:21 Storten, inzetten en uitbetalen
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dat taart model ga ik ook gebruiken. Aangezien ik totaal geen overzicht heb, en ook geen strategie, ga ik deze maar volgen.
Ik heb afgelopen maand 150 euro ingezet, en in totaal 220 euro laten uitbetalen. Een winst, maar dit had veel meer kunnen zijn, aangezien ik met een 10tje 110 euro heb gewonnen etc, maar daarna te overmoedig ben geworden en (veel) heb verloren door te hoog in te zetten. Misschien een beginnersfout :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.