Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Probleem met Skrill/Moneybookers: account geblocked

Ik zit met een probleempje..Ik heb namelijk geld van een account op mijn Moneybookers account gezet om het via daar op mijn bankrekening te laten storten, alleen wanneer ik dan op Wildraw druk moet ik een bankaccount toevoegen.. Geen probleem zou je zeggen, ik vul dus mijn IBAN en country in, staat er vervolgens: This bank account is already used.
Nu snap ik er niets meer van, heeft iemand enig idee waarom dat er staat en hoe ik dat ongedaan maak?
Ik heb Skrill tot nu toe alleen maar gebruikt om geld vanaf mijn bankrekening naar skrill over te boeken en that's it. Voor de rest heb ik nog nooit een ander skrill account aangemaakt of ook maar een cent overgeboekt naar mijn bank.
En wat maakt het nou uit naar welk rekeningnummer ik het geld overboek, het is mijn geld toch dus ik bepaal dat, en ik betaal er overigens ook nog es 29% belasting overheen of mis ik hier iets?
In elk geval alvast bedankt voor de hulp.
Groeten Robin
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar robinb1989
Country flagrobinb1989 in 31-07-2012 17:40 Storten, inzetten en uitbetalen
in 31-07-2012 17:40 Storten, inzetten en uitbetalen
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.