Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Vragen over Moneybookers / Skrill

Goedemiddag!
Ik ben nieuw met moneybookers, maar volgens vele van jullie is dit aan te raden om te gebruiken bij online gokken. Nu heb ik nog een paar vragen over skrill.
- Klopt het als je een account aanmaak, dat je dan €10 jaarlijks moet betalen?
- Klopt het dat als je geld gewonnen heb en het bedrag op Skrill overboek en daarna naar je bankrekening, dat je dan 1,8% moet betalen op het bedrag dat je naar je rekening stort?
- Daarnaast zou ik graag jullie persoonlijke (indien je bij Skrill zit) ervaringen horen over Skrill.
Alvast bedankt voor de moeite!
Groet,
Vincent
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vinnie
Country flagvinnie in 26-09-2013 11:06 Storten, inzetten en uitbetalen
in 26-09-2013 11:06 Storten, inzetten en uitbetalen
213 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ok, no problem! Dan ligt het inderdaad aan je internet.
0 Vind ik leuk's
Bij het inloggen moest ik opeens een nieuw wachtwoord in te stellen. Om het opnieuw in te stellen moet ik een sms met code ontvangen om die vervolgens in te vullen. Maar ik ontvang de sms niet.

Meer mensen last van?
0 Vind ik leuk's
multimaker:
Bij het inloggen moest ik opeens een nieuw wachtwoord in te stellen. Om het opnieuw in te stellen moet ik een sms met code ontvangen om die vervolgens in te vullen. Maar ik ontvang de sms niet.

Meer mensen last van?


Ik heb hetzelfde probleem ja
0 Vind ik leuk's
-
Idem. Behoorlijk vervelend. Heb skrill een mail gestuurd met een kopie van mn paspoort, alleen nog geen reactie gehad vandaag.
0 Vind ik leuk's
Idem hier. Wel vervelend idd.

Edit: Het duurde een paar minuten, maar ik heb toch een sms ontvangen. Nadat je de code van je sms hebt ingegeven op de site van Skrill, moet je een nieuw paswoord ingeven. Ik heb eerst geprobeerd om mijn oud paswoord te herbruiken, maar dit werd niet toegelaten. Je moet dus echt wel een nieuw paswoord ingeven. Daarna kon ik gewoon terug zonder problemen inloggen.
0 Vind ik leuk's
Moest ook mijn ww veranderen.
Maar mijn nieuwe telefoonnummer stond nog niet op mijn account.
Gemaild, maar duurde mij te lang

Gebeld en na even in de wachtrij te hebben gestaan is het allemaal netjes opgelost, ze blijven zelfs aan de telefoon zodat je kunt checken of zij alles goed hebben gedaan. Ik had daarvoor overigens bij mijn mail al mijn documenten meegestuurd.

Nu alleen nog mijn oude telefoon nummer verwijderen, dit duurt tot nu toe een dag.
0 Vind ik leuk's
Ik moest ook documenten aanleveren. Gelukkig werkt het nu weer (y) . Blijkbaar doen ze dit af en toe om accounts opnieuw te verifiëren.
0 Vind ik leuk's
Ik heb dus een leuk bedrag gewonnen, nu wil ik dit laten uitbetalen via Skrill alleen zag ik dat er bij Withrawal een bedrag van €1000,- staat. Is dit een maximum bedrag binnen een bepaalde periode of per (gratis) Skrill account?
0 Vind ik leuk's
Storten op unibet, en dan een klein betje van bijv 5 euro plaatsen. De rest laten uitbetalen naar je rekening en je hebt nergens last van. NEt als dat het uitbetalen dan ook gratis is
0 Vind ik leuk's
Hoi Allen,

Ik heb een leuk bedrag gewonnen en wil dit niet naar mijn bankrekening storten maar naar een Skrill rekening, die ik overigens nog niet aangemaakt heb.

Een aantal vragen hierover;

- Zitten er eventuele addertjes onder het gras waar ik op voorhand rekening mee moet houden?
- Kan ik dit bedrag in zijn totaliteit overmaken of moet ik dit in delen doen ivm........
- Mocht ik het daarna eventueel naar mijn bankrekening overmaken, moet ik dit dan wel in delen doen of als het bijvoorbeeld meer dan 1000 euro is zal de bank dit apart vinden?

Alvast bedankt voor de reacties,

Mvg,
Jordy
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.