Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Vragen over Moneybookers / Skrill

Goedemiddag!
Ik ben nieuw met moneybookers, maar volgens vele van jullie is dit aan te raden om te gebruiken bij online gokken. Nu heb ik nog een paar vragen over skrill.
- Klopt het als je een account aanmaak, dat je dan €10 jaarlijks moet betalen?
- Klopt het dat als je geld gewonnen heb en het bedrag op Skrill overboek en daarna naar je bankrekening, dat je dan 1,8% moet betalen op het bedrag dat je naar je rekening stort?
- Daarnaast zou ik graag jullie persoonlijke (indien je bij Skrill zit) ervaringen horen over Skrill.
Alvast bedankt voor de moeite!
Groet,
Vincent
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vinnie
Country flagvinnie in 26-09-2013 11:06 Storten, inzetten en uitbetalen
in 26-09-2013 11:06 Storten, inzetten en uitbetalen
213 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Goedemiddag,


Vanochtend heb ik geld gestort op skrill, vervolgens krijg ik de volgende melding in het scherm:


Your account has been restricted Your account has been restricted for: All transactions


In mijn ogen heb ik niks verkeerd gedaan. Ik begrijp dit daarom ook niet. Gebeld maar ik moet afwachten en krijg een mail.


Ik vind dit vreemd, iemand van jullie dit al is gehad?

0 Vind ik leuk's

Ben niet zeker, maar zou het kunnen dat je nog enkele validatie stappen moet doorlopen, zoals bv. een ID-check of bankaccount check? Vooraleer die gebeurd zijn, kan je geen transacties uitvoeren.

0 Vind ik leuk's
Op di. okt.. 2019, 18:21 schreef hypnotist86:

Ben niet zeker, maar zou het kunnen dat je nog enkele validatie stappen moet doorlopen, zoals bv. een ID-check of bankaccount check? Vooraleer die gebeurd zijn, kan je geen transacties uitvoeren.

idd. een id en adres check is noodzakelijk. Vroeger kon je een Skrill account registreren en tot een bepaald bedrag anoniem geld storten en opnemen. Maar sinds enige tijd is het noodzakelijk dat er na de eerste storting een volledige KYC check wordt uitgevoerd vooraleer je andere transacties kan doen. Maar is een eitje. Bij mij destijds was de kyc check op 20 minuutjes gefikst.


0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.